ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-7.0.07-0108-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Телекеър – дистанционна услуга за хора с увреждания
Бенефициент:
Сдружение “Асоциация на доставчиците на социални услуги в общността за стари хора и лица с увреждания”
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
15.02.2013
Начална дата:
29.04.2013
Дата на приключване:
01.01.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
На територията на ЕС
Описание
Описание на проекта:
Разработване, тестване и популяризиране на иновативен модел на дистанционна услуга в дома на хора с увреждания.
Дейности:
Дейност 1. Организация и управление на дейностите Да се сформира ефективно работещ екип за управление, координиране и своевременно отчитане на проекта
Дейност 2. Проучване на британския опит в предоставянето на дистанционни услуги на хора с увреждания Дейността се осъществява от ЕС експертите по проекта. Дейността включва пътуване на представители на целевите групи и БГ експерти до Великобритания. Обща ангажираност: - ЕС Консултант стратегическо развитие х 4 дни; - ЕС Консултант мениджмънт х 2 дни; - ЕС Консултант обучение и мониторинг х 2 дни.
Дейност 3. Проучване на потребностите и възможностите за развитие на дистанционна услуга в Столична община Дейността се осъществява от ЕС и БГ експертите по проекта и не включва пътуване на ЕС експерти в България. Общата ангажираност е: - ЕС Консултант стратегическо развитие х 10 дни; - ЕС Консултант мениджмънт х 10 дни; - БГ Методик х 14 дни (общо 14 дни) - 3 БГ Асистенти проучване х 5 дни (общо 15 дни).
Дейност 4. Обучение на Екип дистанционна услуга Изграждане на капацитет на АДСУ да управлява цялостния процес на планиране, предоставяне и мониториране на дистанционната услуга чрез обучение на екип от специалисти. В рамките на обучението ще се тества технологията на услугата в българската практика.
Дейност 5. Разработване и консултиране на иновативен модел за предоставяне на дистанционна услуга в България Дейността е ключова за проекта и има за цел трансфер на иновативния британски опит към съществуващите социални услуги за хората с увреждания в България
Дейност 6. Тестване на иновативния модел на дистанционна услуга на територията на Столична община Дейността се осъществява от международния екип. Дейността включва 1 бр. пътуване и 5-дневен престой на ЕС Консултант стратегическо развитие в България по време на организирането и предоставянето на дистанционната услуга.
Дейност 7. Демонстриране на иновативния модел на дистанционна услуга в България Интерактивно популяризиране на същността и методите на дистанционната услуга за хора с увреждания пред целевите групи и други заинтересовани за идентифициране на индивидуални и корпоративни потребители (хора с увреждания и доставчици на услуги).
Дейност 8. Информиране и публичност на проекта Дейността има за цел широко и регулярно популяризиране на проектните дейности и резултати, целите на ЕСФ и дистанционната услуга сред заинтересованите страни
Партньори
Партньори:
Ейвън Телекеър
Изпълнители:
Ивент дизайн ООД
„НИБ - А - КОНСУЛТ” ЕООД
Перфект офис оод
УЕБ ДИЗАЙН 359 ЕООД
"Розета-2009" ЕООД
Access Consultancy
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
171 010 BGN
Общ бюджет:
157 782 BGN
БФП:
157 782 BGN
Общо изплатени средства:
157 773 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
157 782
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
34 202 BGN
2014
64 463 BGN
2015
59 109 BGN
157 773 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
134 115
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
29 072 BGN
2014
54 793 BGN
2015
50 242 BGN
134 107 BGN
В т.ч. Национално финансиране
23 667
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
5 130 BGN
2014
9 669 BGN
2015
8 866 BGN
23 666 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, участвали в транснационални и междурегионални програми за обмяна на опит
Индикатор 2
Екип за управление - 0108
Индикатор 3
Брой срещи на екипа за управление
Индикатор 4
Брой система за мониторинг и оценка
Индикатор 5
Брой пресконференци
Индикатор 6
Брой дипляни - 0108
Индикатор 7
Брой плакати - 0108
Индикатор 8
Изработена уеб секция на проекта
Индикатор 9
Брой информирани лица - 0108
Индикатор 10
Проучвателно посещение във Великобритания
Индикатор 11
Проучване на потребностите и възможностите за развитие на дистанционна услуга
Индикатор 12
Брой участници в проучване на потребностите и възможностите за развитие на дистанционна услуга
Индикатор 13
Брой проведено обучение за предоставяне на дистанционна услуга
Индикатор 14
Разработен модел на дистанционна услуга в България
Индикатор 15
Брой проведени демонстрации на дистанционната услуга
Индикатор 16
Брой потребители на дистанционната услуга
Индикатор 17
Брой проведени информационни срещи с представители на целевите групи
Индикатор 18
Брой заключителна конференция
Индикатор 19
Добре планирани и мониторирани дейности
Индикатор 20
Популяризиран проект и иновативна дистанционна услуга
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз