Дейности:
|
Дейност 1: Управление на проекта Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана.
Г-жа Мариана Стаменова ще отговаря за цялостното организиране, реализиране и отчитане на проекта; управлението и мониторинга на осъществяваните дейности, както и всички организационни въпроси, касаещи реализацията на предвидените обучения. Ще отговаря за кореспонденцията с изпълнителите и държавните ведомства и ще докладва за напредъка на проекта и за идентифицираните проблеми, с цел те да бъдат решени в най-кратки срокове. Предвид отличните му организационни и управленски умения, ще изпълнява длъжността „Ръководител на проекта“.
Г-жа Надежда Страшникова - счетоводител на проекта, ще отговаря за реализирането на предвидените разходи и счетоводното отчитане на проекта. Счетоводителят ще осъществява финансовия мениджмънт на проекта - ще следи за правилното изразходване на средствата, плащането на избраните изпълнители, както и ще е изцяло отговорен за изготвянето на искания за плащане и финансовата част на междинни/финален отчети.
Г-жа Цветанка Маринова – координатор на проекта, който ще отговаря за контрола по изпълнението на проекта. Координатора също така ще отговаря за графика на провежданите обучение, ще изготвя списъци за присъствие на служителите, периодично ще уведомява и подпомага ръководителя на проекта и ще подготвя документите за отчетност по изпълнението на обученията.
*Към проектното предложение са приложени копия на автобиографиите на членовете на екипа.
Дейност 2: Езикови обучения Обучението ще обхване 38 служители от общинска администрация и подчинените й структурни звена. Предвидената форма на обучение е модулна (150/200 учебни часа), със занятия по два пъти седмично, с продължителност 5 учебни часа. Обучението ще бъде проведено по отделни групи, разделени в нива А1/А2 и В1. Ще включват теоретична и практическа част. Целта на обучението е да се повиши езиковата грамотност на служителите чрез придобиване на основни и надграждащи знания по английски език.
Броят на хората по групи е определен след направен анализ на базовото ниво на владеене на езика от всеки един служител, както и на изявено желание за преминаване през повече от едно ниво, с цел надграждане и затвърждаване на получените знания. Преди започване на обучението, ще бъде направен входящ тест, от обучителната организация, притежаваща необходимия опит и квалификация и при необходимост, ще бъдат променени групите. Разпределението по ниво/брой на този етап, е както следва:
Ниво начинаещи – 19 служителя – 150 учебни часа;
Ниво за напреднали – 19 служителя – 100 учебни часа;
Езиковите курсове завършват със сертификат за преминатото обучение.
Дейност 3: Специализирани обучения по ключови компетентности 1. Ключови компетенции:
• Комуникативни и презентационни умения – 21 човека;
• Социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти – 30 човека;
Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана).
Дейност 4: Провеждане на специализирани обучения по компютърна грамотност 1. Компютърни знания и умения:
• Office 2007/2010 – ниво начинаещи 30 служителя;
• Office 2007/2010 – ниво напреднали 30 човека;
• "Електронни услуги за гражданите и бизнеса"– 10 човека.
Дейност 5: Обучения в ИПА Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2013 г.:
1. (ПР-9) "Семеен кодекс и кодекс на международно частно право" – 11 служители
2. Обучение (ПР-28) "Методи и техники за прозрачна администрация" - 21 служители
3. Обучение (ИТО-4) "Административно обслужване" - 4 служители
4. Обучение (ФС-1) "Контрол, одит и отчетност в администрацията" - 4 служители
|