ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0041-C0001
Номер на проект:
A12-22-31
Наименование:
Повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич
Бенефициент:
Община град Добрич
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
08.05.2013
Дата на приключване:
08.05.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Добрич                    Добрич-град
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на професионалната компетентност и капацитета на служителите от общинска администрация Добрич за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности:
Дейност 1: Управление на проекта Със стартиране на проекта ще стартира работата на екипа за управление и изпълнение, ще бъде обсъден планът за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност; ще бъде изготвен детайлен план-график и в случай на възникнала непредвидена ситуация - актуализация на плана за действие. Дейностите по управление, отчетност, мониторинг и контрол ще се изпълняват съобразно изискванията, заложени в Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”. Ще бъде извършвана регулярна документална проверка на изпълнението на дейностите по проекта, за осъществяване на ефективен и ефикасен вътрешен мониторинг и контрол. Ще бъдат изготвяни необходимите технически доклади и финансови отчети. Община град Добрич чрез свой експерт (бюджетен ред 1. от Приложение 2) ще подготви и проведе процедурите по ЗОП за избор на изпълнители за проектните дейности, които го изискват.
Дейност 2: Обучение в Института по публична администрация (ИПА) Община град Добрич, на база на идентифицираните потребности от обучение на служителите и предложенията в Каталога на ИПА за 2013 г., формира следните видове обучения в ИПА по направления и брой служители: Управленски умения в администрацията (УА) Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА-1) – 1 брой Организационно развитие. Управление на промяната (УА-5) – 1 брой Публичен имидж - елемент на доброто управление (УА-6) – 1 брой Делова етика (УА-7) – 4 броя Управление на човешките ресурси (ЧР) Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 5 броя Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4) – 4 броя Управление на промяната, времето и стреса (ЧР-5) – 5 броя Ефективни комуникации в държавната администрация (ЕФ) Комуникационна стратегия - разработване и план за реализиране (ЕФ-1) – 1 брой Специфика на междукултурните комуникации (ЕФ-5) – 1 брой Делова комуникация и етикет (ЕФ-6) – 2 броя Държавен протокол и церемониал (ЕФ-7) – 1 брой Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8) – 5 броя Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията (ПР) Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 1 брой Административна стилистика (ПР-4) – 3 броя Основни производства по АПК (за юристи (ПР-5) – 4 броя Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 5 броя Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР-7) – 4 броя Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР-8) – 10 броя Семеен кодекс и кодекс на международното частно право -(ПР-9) – 11 броя Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации (ПР-19) – 1 брой Финансово и стопанско управление (ФС) Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС-1) – 1 брой Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 4 броя Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-3) – 2 броя Е-правителство: изграждане, умения (ИТО) Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8) – 1 брой Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 1 брой Основни познания за VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS EXCEL (ИТО-19) – 1 брой Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО-23) – 6 броя Специализирано чуждоезиково обучение (ЧЕО) Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език) (ЧЕО-4) – 1 брой Презентационни умения (на английски език) (ЧЕО-5) – 1 брой
Дейност 3: Чуждоезиково обучение (различно от предлаганите в ИПА)
Дейност 4: Обучение за работа със специфични групи граждани (не е включено в каталога на ИПА и в проекта на НСОРБ) Обучение в жестомимичния език - 6 служители
Дейност 5: Специализирано обучение за общински служители Правила и практическо приложение на договори по FIDIC – 3 служители Инвеститорски контрол на строежи и ремонти - 6 служители Актуални моменти в практическото прилагане на ЗУТ - 18 служители Установяване, изчисляване и удостоверяване на осигурителен стаж. Работа с учрежденски архиви - 1 служител
Дейност 6: Дейности за информация и публичност Предвиждат се две пресконференции – в началото на изпълнение на проекта и заключителна. Ще бъдат изготвени две информационни дипляни - с информация за изпълнявания проект и предвидените дейности и с информация за резултатите от проекта и постигнатите цели. Дипляните ще се предоставят на пресконференциите и ще са на разположение в звената за административно обслужване. В рубриката Проекти на общинския сайт ще се разкрие и поддържа подрубрика за проекта. При изпълнение на всяка дейност в подрубриката ще се публикува информация, която ще се изпраща същевременно като прессъобщение на регионалните и местни печатни и електронни медии.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Съюз на глухите в България - София
"ДиДжи Консулт"ЕООД - София
"БЕСТрейнинг" ООД
ЦПО към Стройексперт- СЕК ЕООД
"РААБЕ БЪЛГАРИЯ" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 396 BGN
Общ бюджет:
82 858 BGN
БФП:
82 858 BGN
Общо изплатени средства:
82 858 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
82 858
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
33 612 BGN
2014
49 246 BGN
2015
0 BGN
82 858 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
70 429
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
28 571 BGN
2014
41 859 BGN
2015
0 BGN
70 429 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 429
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
5 042 BGN
2014
7 387 BGN
2015
0 BGN
12 429 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
Общ брой на обучените служители в администрацията- обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 6
Дейност 2: Брой обучени
Индикатор 7
Дейност 2: Брой обучени жени
Индикатор 8
Дейност 2: % обучени
Индикатор 9
Дейност 2: % обучени жени
Индикатор 10
Дейност 2: Брой проведени обучения
Индикатор 11
Дейност 3: Брой обучени
Индикатор 12
Дейност 3: Брой обучени жени
Индикатор 13
Дейност 3: % обучени
Индикатор 14
Дейност 3: % обучени жени
Индикатор 15
Дейност 3: Брой проведени обучения
Индикатор 16
Дейност 4: Брой обучени
Индикатор 17
Дейност 4: Брой обучени жени
Индикатор 18
Дейност 4: % обучени
Индикатор 19
Дейност 4: % обучени жени
Индикатор 20
Дейност 4: Брой проведени обучения
Индикатор 21
Дейност 5: Брой обучени
Индикатор 22
Дейност 5: Брой обучени
Индикатор 23
Дейност 5: Брой обучени
Индикатор 24
Дейност 5: % обучени
Индикатор 25
Дейност 5: % Обучени жени
Индикатор 26
Дейност 5: Брой проведени обучения
Индикатор 27
Дейност 6: Брой пресконференции
Индикатор 28
Дейност 6: Брой дипляни
Индикатор 29
Дейност 6: Подрубрика в общинския сайт
Индикатор 30
Дейност 6: Брой прессъобщения в медиите
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз