Дейности:
|
Дейност 1. „Сформиране на екип, отговорен за организацията и управлението на проекта. Цялостно администриране на проекта” С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта.
Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи:
изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в ПМС 55/2007 г. както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган. Дейност 2. „Провеждане на мотивационно обучение на 105 безработни лица и разработване на планове за професионалното им развитие и усъвършенстване от компетентен външен изпълнител, избран по реда на ПМС 55/2007 г.” Компетентен външен изпълнител ще проведе мотивационно обучение и ще разработи планове за професионално развитие и усъвършенстване за всички 105 лица, предвидени да преминат през интервенциите в настоящото проектно предложение. При провеждане на обучението, изпълнителят задължително ще спази минималните изисквания за провеждането му, заложени в Насоките за кандидатстване по процедурата. Ще бъдат застъпени всички модули с не по-малка от указаната в Насоките за кандидатстване. Дейност 3. „Провеждане на обучение за 105 безработни лица от фирмата-кандидат за придобиване на умения в областта на 7-а група ключови компетентности (умения за инициативност и предприемачество), съгласно Европейската референтна рамка на ключовите ко Компетентен външен изпълнител ще проведе обучение по ключови компетентности на 105 безработни лица по предприемачество и менидьмънт. При провеждане на обучението, изпълнителят задължително ще спази минималните изисквания за провеждането му, заложени в Насоките за кандидатстване по процедурата. Ще бъдат сформирани групи с численост на обучаваните до 15 души, за да се спазят изискаванията в Насоките за кандидатстване и за да се гарантира високо качество и ефевктивност на преподаване и обучение. Към изпълнителя ще бъде отправено изискване за осигуряване на преподаватели с висок професионален опит в провеждането на подобен тип обучения. Дейност 4. „Организиране и провеждане на обучение за 105 безработни лица от фирмата-кандидат за придобиване на първа квалификационна степен по специалност „Текстообработване” Кандидатът разполага с дългогодишен опит в провеждането на професионални обучения и по конкретната специалност. При провеждане на обучението, ще бъдат сформирани групи с численост на обучаваните до 15 души, за да се спазят изискаванията в Насоките за кандидатстване и за да се гарантира високо качество и ефевктивност на преподаване и обучение. Осигурени са преподаватели с висок професионален опит в провеждането на подобен тип обучения, които отговарят и на изискванията на ДОИ (Държавни образователни изисквания) за преподавателския състав. Съгласно изискванията на ПМС 55/2007 г. и ПМС 121/2007 г. автобиографиите на преподавателите са приложени към проектното предложение, за да бъде оценен капацитета им от Комисията по оценка на проектните предложения.
За успешното и ефективно изпълнение на обученията се предвижда закупуването на най-реномираните учебни пособия на пазара, като включително ще бъде възложено на външен изпълнител изготвянето на магнитен носител на интерактивно помагало, на което ще бъдат записани практически задачи, теоретичен лекционен курс и материали за допълнителна самоподготовка. Допълнително за улесняване на учебния процес и за създаване на условия за бързо възприемане на информация от представителите на целевата група, всеки един обучаем ще получи пълен комплект средства за писане (вкл. по две тетрадки на обучаем) и маркиране на бележки и важна информация, флаш-пмаети и чанта. Всички материали ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация и ще съдържат задължителните реквизити, съгласно разпоредбите на Регламент 1828/2006 г. Дейност 5. „Мерки за визуализация и публичност” Прилагане на мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006, относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд.
Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на „Насоките на ЕС за визуална идентификация при външни действия”. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, включително възлагайки на изпълнител:
- Две пресконференции;
- Две публикации в печатни медии;
- Отпечатване на 600 броя информационни брошури, популяризиращи целите на проекта и изпълняваните дейности;
- Изработване и поставяне на 1 брой информационна табела.
Освен мерките, които ще бъдат възложени на изпълнител, в хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички доклади, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Това се отнася и за предвидените правила за работа, методики и т.н
|