ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-7.0.07-0026-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Трансграничен обмен за устойчива заетост в мебелната индустрия
Бенефициент:
"Екомебел" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
15.02.2013
Начална дата:
22.04.2013
Дата на приключване:
22.04.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
На територията на ЕС
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на проекта е чрез трансфериране и обмен на ноу-хау и добри практики и разработване на комплекс от мерки за активно сътрудничество между целевите групи от двете страни, да се подобри качеството на работа и компетентността на заетите в мебелния бранш, като ключов сектор на българската икономика и фактор, способстващ за икономически растеж, социално-икономическото развитие на България като страна член на ЕС и даващ здрава основа за повишаване качеството на живот в страната.
Дейности:
1. Управление и контрол на проекта Дейността е необходима за гарантирането на успешното управление на проекта. Постигането на oбщата и специфични цели, които проектът си поставя, е възможно само при осигуряване на координирано управление и непрекъснат мониторинг на качеството на изпълнение на дейностите и на постигнатите резултати, както и набелязване на корективни действия при необходимост.
2. Дискутиране на целите и дейностите на проекта с всички заинтересовани страни - представители на бизнеса, местни власти и др. Дейността предвижда създаване на условия за провеждане на конструктивен диалог между участниците в проекта, което се предвижда да се реализира чрез организиране и провеждане на специализирана кръгла маса.
3. Проучване на възможните добри практики за развитие на мебелния сектор и идентифициране на основните методи за подкрепа на компаниите в бранша в България и Германия по отношение на подобряване на квалификацията и професионалните умения на работната • Тази дейност на проекта обхваща провеждане на 2 паралелни проучвания, чието предназначение е да установят състоянието и тенденциите в развитието на мебелния бранш в България и Германия и да идентифицират добрите практики по предмета на проекта в рамките на двете държави.
4. Изграждане на концепция за развитие на база на проведеното проучване; На основата на резултатите от озпълнението на дейност 3, ще бъдат изготвени анализи и концепция за прилагането на добрите практики в България и Германия. Дейността предвижда извършване на два паралелни анализа на данните от проучванията в България и Германия.
5. Провеждане на обучения, включително посещения за обмяна на опит и обмяна на служители на представители на целевата група в България и Германия • Дейността осигурява изпълнението на ключовия елемент от Лисабонската стратегия за учене през целия живот, като осигурява формирането на допълнителни знания и умения у целевите групи в реални условия. Дейността е необходима за успешното реализиране на целите на проекта за обмяна на опит идеи, знания, ноу-хау и е предпоставка за повишаване на компетенциите на кадрите, заети в мебелния бранш в двете държави.
6. Разпространение и обмяна на идентифицираните добри практики и опит в двете държави Като цяло дейността цели да допринесе за повишаване на обществената информираност чрез разпространение и трансфер на иновативните резултати в прилаганите практики.
7. Информиране и публичност Дейността е избрана с цел изпълнение на задълженията на бенефициента по отношение на изискванията за информация и публичност. Тя ще допринесе за популяризиране и осигуряне на публичност на изпълнявания от кандидата проект, и за финансовия принос на ЕСФ и ОПРЧР за реализирането на проектните дейности.
8. Одит • Осигуряване на прозрачност и публичност при изпълнението на заложените в проекта дейности;
Партньори
Партньори:
Albrecht Arenz BDM Beratung und Dienstleistung
Изпълнители:
ЕТ „Иван Тодоров 98”
КАТЯ БОЖИКОВА
ВАЛЯ ВАСИЛЕВА
ВЕНЦИСЛАВ ВЕЛЕВ
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
298 429 BGN
Общ бюджет:
262 119 BGN
БФП:
262 119 BGN
Общо изплатени средства:
262 111 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
262 119
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
104 172 BGN
2014
157 939 BGN
2015
0 BGN
262 111 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
222 801
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
88 546 BGN
2014
134 248 BGN
2015
0 BGN
222 794 BGN
В т.ч. Национално финансиране
39 318
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
15 626 BGN
2014
23 691 BGN
2015
0 BGN
39 317 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой разработени проекти за обмяна на опит и създадени мрежи
Индикатор 2
Брой лица, участвали в транснационални и междурегионални програми за обмяна на опит
Индикатор 3
Брой обменени нови практики, трансферирани добри практики и представени нови идеи пред партньорите
Индикатор 4
Брой проведени проучвания по проект 0026
Индикатор 5
Брой разработени анализи по проект 0026
Индикатор 6
Брой проведени работни посещения; брой експерти, включени в посещенията по проект 0026
Индикатор 7
Брой разработени практически наръчници и ръководства по проект 0026
Индикатор 8
Брой организирани и проведени конференции, кръгли маси, семинари, дискусии по проект 0026
Индикатор 9
Брой публикации и др. по проект 0026
Индикатор 10
Извършен одит на изпълнението на проекта.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз