Дейности:
|
Дейност 1. Управление на проектните дейности Дейност 1 е ключова за успешното изпълнение на целите на проекта в частност, като и за постигането на целите на настоящата процедура и на ОПАК като цяло.
В рамките на тази дейност се включва:
Цялостната организация и управление на проектните дейности;
Функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта-Сформиране на екипа по проекта – за изпълнението на проекта ще бъде определен екип от четирима експерта, а именно – Ръководител на проекта, Координатор на проект, Счетоводител на проекта В рамките на тази поддейност ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила/заповеди за работата на екипа;
Изпълнение на процедурите и спазване на план-графика на дейностите-Провеждане на регулярни месечни срещи – в рамките на тази поддейност ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на проекта, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на дейностите по проекта;
Подготовка и реализация на процедурите за поддоговаряне; - Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители – екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове.
Анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати - Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта – екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите по проекта отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази поддейност ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта Дейност 2. Повишаване на професионалните знания и умения на общинските служители за качествено изпълнение на служебните задължения чрез организиране и провеждане на обучения Нуждите на целевата група и потребностите на общинска администрация Самоков, ще бъдат удовлетворени в рамките на дейността чрез осъществяване на следните специализирани обучения:
Осъществени от каталога на ИПА за 2013г:
Практически умения за ефективни комуникации, ЕФ-8, 2 дни, 16 ч за 10 служителя;
Управление на промяната, времето и стреса,ЧР-5, 3 дни, 24 ч за 10 служителя;
Административно регулиране на стопанската дейност ПР-2, 2 дни, 16 ч за 8 служителя;
Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси ПР-18, 1 ден, 8 ч за 10 служителя;
Административна стилистика ПР-4, 1,5 дни, 12 ч за 10 служителя;
Форми на сътрудничество м/у администрацията, граждански и бизнес организации, ПР-19, 2 дни, 16 ч за 10 служителя;
Управление на конфликти и техники за разрешаване на проблеми ЧР-4, 2 дни, 16 ч за 10 служителя;
Осъществени от избран изпълнител по реда на ЗОП:
Работа с лични данни, за 16 служителя, 2 дни, 16 ч., основно обработващи чувствителна информация и бази от лични данни;
„Софтуер за работа със специализирани системи - кадастър, имоти, наеми, каса, електронно деловодство , 5 дни 40 часа за 17 служителя;
„Общуване на чужди езици” – 1 ниво по европейската рамка - 100 часа, за 20 служителя;
„Умения за работа в екип, делова комуникация и етика" за 90 служителя; изнесено обучение за 2 дни, 16ч., фокусирана необходимост за осигуряване на адекватен работен процес, партньорство и взаимодопълняемост на функциите и критичните звена в общинската администрация Дейност 3. Дейности за информация и публичност В рамките на тази дейност се включват мерки за визуализация и публичност относно конкретните цели, дейности и резултати на проекта.
Съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Община Самоков ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект в медиите, чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу:
Спазване на правилата за визуализация при оформянето на всички документи по проекта;
Изработване и поставяне на информационна табела на мястото, където се изпълнява проекта;
Изработване на транспарант за визуализация на изпълнението на дейностите;
Изготвяне на публикации в местни и регионални медии за осъществяване на дейностите по проекта;
Всички дейности, свързани с осигуряването на необходимата информация и публичност по проекта ще бъдат съобразени с изискванията към бенефициентите по ОПАК, представени в Приложение 13 към Насоките за кандидатстване.
При изготвянето на материалите осигуряващи публичност и информираност ще бъдат съобразени специфичните изисквания на донора и ще бъде разпространена подкрепата на ЕС в процеса на финансиране и реализация на проектните дейности.
Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите предвидени в ЗОП.
|