| 
                    Дейности:
                 | 
                
                    Дейност 1. Обучение в ИПА на служители от общинска администрация – Антоново •	49 служители от община Антоново ще бъдат обучени в ИПА в  75 обучителни модула в съответствие с включените в „Каталог програми за обучения” както следва:
	Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА – 1) – 1 служител;
	Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури модели и виртуална среда
(УА – 3) – 4 служители;
	Делова етика (УА – 7) – 1 служител;
	Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР – 4) – 2 служители;
	Оценка на въздействието на новата нормативна уредба (предварителна и последваща) (ПР – 1) – 1 служител;
	Административно регулиране на стопанската дейност (ПР 2) – 2 служители;
	Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси (ПР – 3) – 2  служители;
	Конфликт  на интереси  - правна рамка и практика (ПР – 17) – 2  служители; 
	Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси (ПР – 18) – 1  служител;
	Правна уредба и приложение на ГПК (за не юристи) (ПР – 8) – 2  служители; 
	Семеен кодек и кодекс на международното частно право (ПР – 9) – 2  служители;
	Практическо прилагане на ЗОП и избягване на често допускани нарушения (ПР – 21) – 4  служители; 
	Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации (ПР – 19) – 
2  служители;
	Изготвяне на проектен бюджет и отчет (СФ – 2) – 
2  служители;
	Управление, мониторинг и отчет на проекти по оперативни програми (СФ – 3) –  4  служители;
	Анализ „Разходи  - ползи” (СФ – 4) – 2  служители;
	Разработване и управление на проекти  по ОП „Околна среда” (СФ – 6) – 3  служители;
	Разработване и управление на проекти  по ОПАК (СФ – 7) – 1  служители;
	Разработване и управление на проекти по ОП РЧР(СФ–8) – 3  служители;
	Разработване и управление на проекти  по ПРСР (СФ–9) – 2  служители; 
	Инфраструктурни проекти, финансирани със средства на ЕС – разработване, анализ и оценка на изпълнението им (СФ – 11) – 2  служители;
	Въведение в програмно целевото управление на общини. Идеи, намерения, перспективи, дейности и проекти (СФ – 13) – 1 служител;
	MS Prоject – Инструмент за интегриране, разработване, утвърждаване, мониторинг, контрол, на общински стратегически документи. Общински план за развитие 2012 – 2020 г. Програма „Администрация”, Програма „Управление на отпадъци”. (СФ – 14) - 1 служител;
	Превенция на нередностите и измамите при усвояване на средствата от структурните фондове (СФ – 16) – 2  служители;
	Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС – 1) – 2  служители;
	Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС – 2) – 2  служители; 
	Новите моменти при извършване на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС – 3) – 2  служители;
	Вътрешен и външен одит (ФС – 4) – 2  служители;
	Счетоводна отчетност на бюджета на средствата по проекти, финансирани от оперативни програми (ФС – 5) – 2  служители;
	Управление на собствеността (ФС – 6) – 2  служители;
	Устройство на територията – политика и управление (ФС– 8); – 2  служители; 
	Е – Правителство: успешни практики и предпоставки за развитие (ИТО  –  1) – 2  служители;
	Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО  –  2) – 
1  служител;
	Система за управление на информационната сигурност на административното звено (ИТО  –  3) – 
1  служители;
	Административно обслужване (ИТО – 4) – 
1  служители;
	Работа с електронно подписани документи (ИТО  –  5) - – 2  служители;
	Обработване на големи масиви с информация в MS excel c lookup и database функции (ИТО  –  14) – 
1  служител;
	Управление и изпълнение на проекти с MS PROJEKT (ИТО  –  25) – 1  служител;
	LINUX SERVER ADMINISTRATION (дистанционна форма) (ИТО  –  26) – 1  служител;
	MANAGIG A MICROSOFT WINDOWS SERVER 2003 ENVIROMENT (BASIC COURSE) (дистанционна форма) (ИТО  –  27) – 1  служител;
	MANAGIG A MICROSOFT WINDOWS SERVER 2003 ENVIROMENT WITH ACTIVE DIREKTORY (BASIC COURSE) (дистанционна форма) (ИТО  –  28) – 
        1  служител. Дейност 2. Обучение за придобиване на ключови компетенции
 •	75 служители от община Антоново, кметове и кметски наместници ще бъдат обучени в три целеви групи по 25 души в три (Модул – І, Модул – ІІ и модул – ІІІ), двудневни обучения за ключови компетенции и работа с хора с увреждания и хора в неравностойно положение. 
	Първи модул за 25 служители ще бъде проведен в град Велико Търново. Предвижда се споделяне на добри практики от община Велико Търново.
	Втори модул за 25 служители ще бъде проведен в град Търговище. Предвижда се споделяне на добри практики от община Търговище.
	Трети модул за 25 служители (управленски екип в т.ч. – кмет, зам. кметове, директори на дирекции, началници на отдели и експерти) от общинска администрация ще бъдат обучени в рамките на едно Двудневно обучение – „Модул – ІІІ”, в град Варна. Предвижда се споделяне на добри практики от община Варна. Дейност 3. Управление и отчитане на Проект
 •	Провеждане на работни срещи за определяне на целевите групи, предстоящи дейности, отчитане на постигнатото;
•	Избор на обучител/ли по дейност 2 и/или избор по ЗОП на изпълнител за обучение и логистично осигуряване на Проекта;
•	Провеждане срещи на екипа на проекта с административното ръководство на общината за информиране за хода на изпълнение, предстоящи дейности, проблеми и обсъждане на мерки за преодоляването им;
•	Контрол на изпълнението от страна на Изпълнителя/лите;
•	Изготвяне на доклади и финансови отчети подробно представящи напредъка по проекта. Дейност 4. Дейности за информация и публичност
 •	Провеждане на мероприятия за прозрачност в т.ч.:
	1 конференция за представяне на Програмата и Проекта пред местната общност и медиите; 
	6 публикации в регионални медии; 
	1 плакат РVС с логото на Програмата и Проекта;
	1 заключителна конференция.
                 |