ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0203-C0001
Номер на проект:
A12-22-188
Наименование:
Повишаване на професионализма на служителите от общинска администрация Криводол чрез обучение
Бенефициент:
ОБЩИНА КРИВОДОЛ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
23.04.2013
Дата на приключване:
23.04.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца                    Криводол
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на професионализма на служителите от общинска администрация Криводол чрез обучение.
Дейности:
Дейност 1 - Обучение в курсове и семинари провеждани от ИПА. Предложенията за обучения са по данни от Каталог 2013 год. на ИПА. Ще бъдат проведени следните семинари и курсове в ИПА: 1. Стратегически мениджмънт в държавната администрация - УА-1 2. Превенция на корупционния риск - УА-2 3. Организационно развитие. Управление на промяната - УА-5 4. Управление на конфликти и техники за разрешаване на проблеми - ЧР-4 5. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси - ЧР-6 6. Практически умения за ефективни комунукации - ЕФ-8 7. Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия - ФС-3 8. Административно обслужване - ИТО-4 9. Електронни таблици с MS Excel - ИТО -8 10. Обмен на данни между MS Excel и MS Word - ИТО – 11 11. Оценка на риска на проекти с помощта на MS Excel - ИТО-16 12. Презентационни умения, MS Power Point, базов курс - ИТО- 23 13. Управление изпълнението на проекти с MS Project ИТО- 25 14. Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещение (на английски език) - ЧЕО-4
Дейност 2 - Обучения в центрове за професионално обучение и други обучителни предприятия. За нуждите на общината е необходимо провеждането на следните обучения: 1. Обучение по AutoCAD 2. Организационна култура 3. Управление на времето 4. Мотивация на персонала
Дейност 3 - Подготовка на тръжни документации и провеждане на процедури по ЗОП. Дейността се свежда за: Разработване на тръжна документация, изготвяне на решение за откриване на процедура и обявление за обществена поръчка. Изпращане на обявление; Избор на оценителна комисия. Разглеждане, оценка и класиране на офертите. Определяне на изпълнител на обществената поръчка. Изпълнението на тази дейност ще се осъществи от Община Криводол.
Дейност 4 - Провеждане на кампании за информираност и публичност. Дейностите за осигуряване на информация и публичност за проекта ще се извършват по време на реалното му изпълнение и ще включват дейности за подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта. Дейността по информираност и публичност ще бъде възложена на външен изпълнител с процедура по ЗОП. Дейността ще включва: 4.1.Провеждане на две пресконференции – първата ще се проведе след подписване на договара за изпълнение на проекта и втората - при приключване на проекта и оповестяване на резултатите от него; 4.2. Доставка на 50 бр. USB, с поставено лого на ОПАК и EU с рекламна и приложна цел. 4.3.Изработване на интернет банери – 2 броя; 4.4.Изготвяне и разпространение на информационни брошури с цел публичност на самия проект и неговото финансиране – 400 бр; 4.5.Изготвяне и изпращане на бюлетини по интернет поща – 6 броя - на всеки два месеца.
Дейност 5 - Управление на проект. Екипът за управление на проекта ще управлява, следи и контролира обхванатите от проекта дейности в следните области на проекта: Обхват; График на изпълнение; Изпълнение на бюджета; Качеството на провежданите обучения; Човешките ресурси в проекта; Комуникациите в проекта. В задълженията на екипа за управление е и провеждането на постоянен мониторинг на обученията.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
МТК ЗНАНИЕ
"НАУТИЛУС ДИЗАЙН" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
41 176 BGN
Общ бюджет:
36 052 BGN
БФП:
36 052 BGN
Общо изплатени средства:
36 052 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
36 052
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
8 235 BGN
2014
27 817 BGN
2015
0 BGN
36 052 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
30 645
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
7 000 BGN
2014
23 645 BGN
2015
0 BGN
30 645 BGN
В т.ч. Национално финансиране
5 408
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
1 235 BGN
2014
4 173 BGN
2015
0 BGN
5 408 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители в администрацията
Индикатор 5
Обучени служители в администрацията От тях жени
Индикатор 6
Изработени интернет банери;
Индикатор 7
Проведени пресконференции;
Индикатор 8
Разработени и разпространени информационни брошури;
Индикатор 9
Изготвени бюлетини, изпратени по електронна поща
Индикатор 10
USB с лого на ОПАК и EU
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз