ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0158-C0001
Номер на проект:
A12-22-137
Наименование:
Община Горна Оряховица – ефективна и компетентна местна администрация
Бенефициент:
Община Горна Оряховица
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
23.04.2013
Дата на приключване:
23.04.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново                    Горна Оряховица
Описание
Описание на проекта:
Повишаване административния капацитет на общинските служители в община Горна Оряховица за по-ефективно и ефикасно изпълнение на професионалните задължения
Дейности:
Дейност 1. Организация и управление на проекта В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от двама членове – ръководител и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде подготвен план за действие и ще бъдат определени конкретните ангажименти на членовете, ще бъде изготвен график за срещите на екипа по месеци. На а тези срещи ще бъде отчитан напредъка по отношение изпълнението на проекта, постиженията и резултатите., ще се изолират евентуалните пропуски и несъответствия като се предвидят начини за тяхното преодоляване. Организацията на дейностите ще е изцяло ангажимент на екипа за управление на проекта. В рамките на тяхната дейност ще бъде подготвена необходимата документация за провеждане на тръжната процедура.
Дейност 2. Обучения, проведени в Института по публична администрация 2.1 Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЧР-4/. Учебно съдържание на обучението включва нагласи към конфликтите, същност и видовеконфликти, управление на конфликтите и стратегии за разрешаване на конфликти. Предназначено е за служителите в звената по човешки ресурси. В него ще вземат участие 10 служители. 2.2 Практически умения за ефективни комуникации /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-8/. Обучението включва развитие на качествата за ефективна комуникация и техники за усъвършенстването им, с което се цели подобряване на социалния климат в работната среда. В обучението ще бъдат включени 8 служители. На участниците в обученията са предвидени командировъчни според Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Лидерски умения и екипна ефективност В обучението ще се включат 15 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за ръководните длъжности в общинската администрация. 3.2 Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи В обучението ще се включат 17 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за експертните длъжности в общинската администрация. 3.3 Комуникативни и презентативни умения В обучението ще се включат 26 служители, а продължителността му ще бъде 20 учебни часа. Обучението е предназначено за всички длъжности в общинската администрация.
Дейност 4. Компютърно обучение 4.1 Обучение за работа с текстообработка и електронни таблици Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word и MS Excel за създаване на текстови документи и изготвянето на електронни таблици за различни цели в ежедневната работа на служителите в администрацията. По този начин ще се осигури възможност за предоставяне на услуги по електронен път. В обучението ще бъдат включени 25 служители. Продължителността на обучението е 60 учебни часа. 4.2 Компетентности за електронно управление В обучението ще бъде представена информация за възможностите на електронното правителство, перспективи за развитие в общината, нужният административен капацитет на служителите. Практически обучението ще е насочено към работа с електронно подписани документи. В обучението ще бъдат включени 10 служители, а продължителността на обучението е 60 учебни часа. Участниците, преминали успешно курса, ще получат сертификат.
Дейност 5. Дейности за информация и публичност Провеждане на две пресконференции - начална и заключителна (началната конференция има за цел запознаване на обществеността с проекта, а заключителната – представене на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията и начините за вземане на участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта и логото на програмата/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучение. Флаш-памети с логото на програмата.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Стик" ЕООД
Офис Трейд България
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
70 265 BGN
Общ бюджет:
65 754 BGN
БФП:
65 754 BGN
Общо изплатени средства:
65 754 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
65 754
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
14 053 BGN
2014
51 701 BGN
2015
0 BGN
65 754 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
55 891
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
11 945 BGN
2014
43 946 BGN
2015
0 BGN
55 891 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 863
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 108 BGN
2014
7 755 BGN
2015
0 BGN
9 863 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
По Дейност 1 - Брой сключени договори по проекта
Индикатор 6
По Дейност 1 - Брой срещи
Индикатор 7
По Дейност 1 - Брой проведени тръжни процедури (по проекта)
Индикатор 8
По Дейност 2 - Брой проведени обучения
Индикатор 9
По Дейност 2 - Брой обучени служители (по проекта)
Индикатор 10
По Дейност 3 - Брой проведени обучения по проекта
Индикатор 11
По Дейност 3 - Брой обучени служители по проекта
Индикатор 12
По Дейност 3 - Брой получени сертификати (по проекта)
Индикатор 13
По Дейност 2 - Брой получени сертификати
Индикатор 14
По Дейност 4 - Брой проведени обучения (по проекта)
Индикатор 15
По Дейност 4 - Брой обучени служители (по проекта)
Индикатор 16
По Дейност 4 - Брой получени сертификати
Индикатор 17
По Дейност 5 - Брой пресконференции
Индикатор 18
По Дейност 5 - Брой изработени материали
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз