Дейности:
|
Дейност 1. Провеждане на обучения на служителите от общинската администрация 1.1. Подбрани обучения от каталога на Институт за публична администрация за 2013г.
• Управление и оценка на изълнението (ЧР-2) – 10 души - секретар, зам.кмет, деловодител, фин.контрольор, 3 нач. На отдели, по 1 експерт от трите отдела
• Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация (ПР-3) – 8 души - зам.кмет, секретар, по един експерт от трите отдела, 3 нач отдели
• Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 9 души - зам.кмет, 5 души от отдел ТУЕ, 3 души от отдел АОФСД
• Конфликт на интереси-правна рамка и практики (ПР-17) – 8 души - зам.кмет, секретар, по един експерт от трите отдела, 3 нач отдели
• Механизми за противодействие на корупцията при обществени поръчки (ПР-22) – 15 души - секретар, зам.кмет, 5 души от отдел ТУЕ, 8 души от отдел АОФСД
• Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 7 души - секретар, 2 души от отдел МДТНП, 4 души от отдел АОФСД
• Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) – 16 души - зам.кмет, секретар, ком.специалист, 3 нач. Отдели, 4 души от отдел ТУЕ, 1 човек от отдел МДТНП, 5 души от отдел АОФСД
1.2. Подбрани обучения, които не са включени в Каталога на ИПА и в проекта на НСОРБ
• Подобряване на презентативните умения – 18 души - кмет, зам.кмет, секретар, 8 кметски наместници, 3 нач. Отдели, 2 души от отдел ТУЕ и 2 души от отдел АОФСД
• Обучения за работа с граждани от уязвими групи – 18 души - 3 нач. Отдели, 8 кметски наместници, секретар, 4 души от отдел АОФСД, 2 души от отдел МДТНП, 2 души от отдел ТУЕ
• Обучения в ключови компетентности: екипна ефективност, лична ефективност, ефективно лидерство - Обучение за цялата администрация - 37 души
1.3. Провеждане на специализирани обучения, пряко свързани със специфичната дейност, която изпълняват
• Разработване и прилагане на стратегии и планови документи на общинско ниво, приложими за следващия програмен период 2014 – 2020 г. - Обучение за цялата администрация – 37 души
• Надграждащо обучение по издаване на удостоверения въз основа на регистрите за населението – 10 души - 8 кметски наместници, зам.кмет, секретар Дейност 2. Дейности, свързани с осигуряването за информация и публичност В рамките на тази дейност е предвидено провеждането на две пресконференции. Първата пресконференция е предвидена за началото на проекта, като цели запознаване със задачите на проекта и сроковете за тяхното изпълнение. Своевременно информация по текущото изпълнение на дейностите по проекта ще се публикува на уеб-страницата на община Годеч. Финалната пресконференция ще има задачата да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях. С цел широкото запознаване на гражданите с проекта ще бъдат разработени, отпечатани и разпространени 100 брошури. Дейност 3. Дейности, свързани с управлението на проекта Организационната структура за изпълнение на проекта ще се състои от екип за управление на проекта (ЕУП), който ще е формиран на ниво община. ЕУП ще включва :
1. Ръководител;
2. Координатор;
3. Счетоводител.
Екипът ще се състои от един външен за общината ръководител и двама общински служители с подходяща квалификация и опит в управлението на проекти. Сформираният екип ще създаде организация и ще работи за реализация на основните и специфични цели на проекта, чрез управление на комуникацията, координиране на дейностите, разпределяне на отговорности, управление на разходите, наблюдение и мониторинг за успешно приключване планираните дейности. Екипът ще бъде отговорен за изготвянето на междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и за своевременно провеждане на обществените поръчки. За по-ефективното управление на проекта ще се изготви План за действие, в който ще се заложат срокове за изпълнение разпределение на дейностите. Ще се провеждат всеки месец работни срещи, в рамките на които да се решават текущи въпроси и да се координират действията.
Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение.
|