Дейности:
|
Дейност 1: „Организация и управление на проекта“ Установяването на ефективна система за координация, вътрешен контрол и мониторинг е ключов фактор за качественото изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта. В тази връзка непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде мобилизиран Екипът за управление на проекта, ще бъдат планирани детайлно дейностите в тяхната последователност и взаимовръзки, в съответствие с предложения График за изпълнение на проекта.
Организацията и управлението на процесите и етапите на изпълнение на проекта ще се наблюдава, контролира и отчита от Екипа за управление на проекта:
Ръководител проект;
Счетоводител;
Технически асистент.
Дейност 2: „Провеждане на обучения, включени в Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 г., свързани с подобряване на професионалните умения на служителите от общинската администрация в сферите на тяхната компетентност” Поддейност 2.1 Избор на изпълнител
Метод на възлагане – директно възлагане. Изпълнител - Института по публична администрация (ИПА).
Поддейност 2.2 Провеждане на обученията
В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения, включени в Каталога на ИПА за 2013 г.:
Обучение –
Каталог ИПА (2013)
Брой
участници
Целева група
Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда (УА -3) 8 Ръководни длъжности
Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ – 2) 7 Ръководни длъжности
Административно регулиране на стопанската дейност (ПР – 2) 2 Ръководни и експертни длъжности, пряко ангажиран с процеса по разработване и прилагане на нормативни актове за регулиране на стопанската дейност
Основни производства по АПК за юристи (ПР – 5) 2 Служители с юридическо образование
Основни производства по АПК за неюристи (ПР – 6) 7 Служители с ръководни и експертни функции без юридическо образование
Семеен кодекс и кодекс на МЧП (ПР – 9) 3 Служители, чиито задължения са свързани с функции на лицата по гражданско състояние, регистри по гражданско състояние, регистри по настойничество и попечителство и други
Политиката за защита на личните данни на ЕС, правна та регулация и практика в България (ПР – 11) 2 Ръководни длъжности
Въведение в програмно-целевото управление за общини. Идеи, намерения, перспективи, дейности и проекти (СФ – 13) 7 Ръководни длъжности
MS Project – инструмент за интегриране на разработване, утвърждаване, мониторинг и контрол на общински стратегически документи. Общински план за развитие 2014-2020. Програма „Администрация”, Програма за управление на отпадъци (СФ – 14) 5 Ръководители и служители, отговорни за разработване на общински стратегически документи и бюджети
Управление на собствеността (ФС – 6) 4 Ръководители и ескперти, чиято дейност е свързана с управлението и разпореждането с държавна и общинска собственост
Е-правителство успешни практики и предпоставки за равитие (ИТО – 1) 2 Ръководители и експерти, чиято дейност е свързана с прилагане на Закона за електронното управление и предоставяне на он-лайн административни услуги
Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО – 2) 1 Ръководител на ИТ звеното
Работа с електронно подписани документи (ИТО – 5) 4 Ръководители и експерти, чиято дейност е свързана с работа с електронно подписани документи
Общ брой обучения:
13 (тринадесет) Общ брой участници: 54
(петдесет и четири)
Дейност 3: „Провеждане на обучения от външна обучителна организация, насочени към развитие на личностните компетенции на служителите от общинската администрация” Поддейност 3.1: Избор на изпълнител
Изборът на изпълнител ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му.
Поддейност 3.2: Провеждане на обученията
В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения:
Обучение
Брой
участници
Целева група
„Работа в екип“:
- Изграждане и развитие на екипи;
- Принципи на работата в екип;
- Екипна ефективност;
- Комуникация в екипа;
- Дискусии и вземане на решения в екипа;
- Ефективни срещи на екипа;
- Конфликти в екипа;
- Сплотяване на екипа;
- Учене и творчество в екипа;
- Различия и екипни роли. 65 Ръководни и експертни длъжности
„Лидерство и лидерски умения“
- Понятие за лидерство: същност; видове лидери, лидерски стилове; определяне на собствен лидерски стил;
- Качества и умения на лидера: личностни качества и професионални умения; възможности за развитие и самоусъвършенстване;
- Ръководене на екип – лидерски роли и ситуации; управление на конфликти; вдъхновяване на другите; креативност.
26 Ръководни длъжности
„Ръководни умения“:
- Умения за поставяне на цели;
- Умения за планиране;
- Умения за вземане на високо-ефективно решения;
- Умения за делегиране и определяне на приоритети;
- Умения за мотивиране на служителите;
- Умения за комуникация „лице в лице;
- Умения за управление на взаимоотношенията с вътрешните и външните клиенти на общинската администрация;
- Умения за управление на промените в Общината. 26 Ръководни длъжности
„Техники за скоростно четене“:
- Сканиране на текста за незабавно придобиване на обща представа;
- Вникване в дълбочина на текста и по-доброто разбиране;
- Увеличаване на скоростта чрез използване на движения за контрол, насочване и регулация;
- Използване на техники, за по-ефективно усвояване на информацията и увеличаване на концентрацията. 52 Ръководни и експертни длъжности
Общ брой обучения:
4 (четири) Общ брой участници:
65 (шестдесет и пет)
Дейност 4: „Дейности за информация и публичност” Поддейност 4.1 Избор на изпълнител
Ще бъде избран изпълнител за публикуване на платени съобщения в медиите, във връзка с информиране на обществеността с целите и постигнатите резултати от проекта.
Поддейност 4.2 Изпълнение на дейности за информация и публичност:
Провеждане на пресконференции (2 бр.) в гр. Бяла Слатина, в сградата на общината.
За популяризиране на проекта сред обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат проведени две пресконференции. Първото публично събитие ще бъде организирано непосредствено след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Бяла Слатина и УО на ОПАК. Заключителната пресконференция ще запознае обществеността с постигнатите резултати от изпълнението на проекта.
Публикации в медиите в началото и в края на проекта – 2 бр.;
Публикуване на актуална информация във връзка с настоящия проект на интернет страницата на община Бяла Слатина;
Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. във всички доклади за напредък, както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейностите по проекта.
|