| Дейности: | Дейност 1: „Организация и управление на проекта“ Установяването на ефективна система за координация, вътрешен контрол и мониторинг е ключов фактор за качественото изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта. В тази връзка непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде мобилизиран Екипът за управление на проекта, ще бъдат планирани детайлно дейностите в тяхната последователност и взаимовръзки, в съответствие с предложения График за изпълнение на проекта.
Организацията и управлението на процесите и етапите на изпълнение на проекта ще се наблюдава, контролира и отчита от Екипа за управление на проекта:
	Ръководител проект;
	Счетоводител;
	Технически асистент. Дейност 2:  „Провеждане на обучения, включени в  Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 г., свързани с подобряване на професионалните умения на служителите от общинската администрация в сферите на тяхната компетентност” Поддейност 2.1 Избор на изпълнител
Метод на възлагане – директно възлагане. Изпълнител - Института по публична администрация (ИПА).
Поддейност 2.2 Провеждане на обученията
В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения, включени в Каталога на ИПА за 2013 г.:
Обучение –
Каталог ИПА (2013)	
Брой 
участници	
Целева група
Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда  (УА -3)	8	Ръководни длъжности
Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ – 2)	7	Ръководни длъжности
Административно регулиране на стопанската дейност  (ПР – 2)	2	Ръководни и експертни длъжности, пряко ангажиран с процеса по разработване и прилагане на нормативни актове за регулиране на стопанската дейност
Основни производства по АПК за юристи (ПР – 5)	2	Служители с юридическо образование
Основни производства по АПК за неюристи (ПР – 6)	7	Служители с ръководни и експертни функции без юридическо образование
Семеен кодекс и кодекс на МЧП (ПР – 9)	3	Служители, чиито задължения са свързани с функции на лицата по гражданско състояние, регистри по гражданско състояние,  регистри по настойничество и попечителство и други
Политиката за защита на личните данни на ЕС, правна та регулация и практика  в България  (ПР – 11)	2	Ръководни длъжности
Въведение в програмно-целевото управление за общини. Идеи, намерения, перспективи, дейности и проекти (СФ – 13)	7	Ръководни длъжности
MS Project – инструмент за интегриране на разработване, утвърждаване, мониторинг и контрол на общински стратегически документи. Общински план за развитие 2014-2020. Програма „Администрация”, Програма за управление на отпадъци (СФ – 14)	5	Ръководители и служители, отговорни за разработване на общински стратегически документи и бюджети 
Управление на собствеността (ФС – 6)	4	Ръководители и ескперти, чиято дейност е свързана с управлението и разпореждането с държавна и общинска собственост
Е-правителство успешни практики и предпоставки за равитие  (ИТО – 1)	2	Ръководители и експерти, чиято дейност е свързана с прилагане на Закона за електронното управление и предоставяне на он-лайн административни услуги 
Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО – 2)	1	Ръководител на ИТ звеното
Работа с електронно подписани документи  (ИТО – 5)	4	Ръководители и експерти, чиято дейност е свързана с работа с електронно подписани документи
Общ брой обучения:
13 (тринадесет)		Общ брой  участници: 54
(петдесет и четири)
 Дейност 3:  „Провеждане на обучения от външна обучителна организация, насочени към развитие на личностните компетенции на служителите от общинската администрация” Поддейност 3.1: Избор на изпълнител
Изборът на изпълнител ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му. 
Поддейност 3.2: Провеждане на обученията
В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения:
Обучение 	
Брой 
участници	
Целева група
„Работа в екип“:
-	Изграждане и развитие на екипи;
-	Принципи на работата в екип; 
-	Екипна ефективност;
-	Комуникация в екипа;
-	Дискусии и вземане на решения в екипа;
-	Ефективни срещи на екипа;
-	Конфликти в екипа;
-	Сплотяване на екипа;
-	Учене и творчество в екипа;
-	Различия и екипни роли.	65	Ръководни и експертни длъжности
„Лидерство и лидерски умения“
-	Понятие за лидерство: същност; видове лидери, лидерски стилове; определяне на собствен лидерски стил;
-	Качества и умения на лидера: личностни качества и професионални умения; възможности за развитие и самоусъвършенстване;
-	Ръководене на екип – лидерски роли и ситуации; управление на конфликти; вдъхновяване на другите;  креативност.
	26	Ръководни длъжности
„Ръководни умения“:
-	Умения за поставяне на цели;
-	Умения за планиране;
-	Умения за вземане на високо-ефективно решения;
-	Умения за делегиране и определяне на приоритети;
-	Умения за мотивиране на служителите;
-	Умения за комуникация „лице в лице;
-	Умения за управление на взаимоотношенията с вътрешните и външните клиенти на общинската администрация;
-	Умения за управление на промените в Общината.	26	Ръководни длъжности
„Техники за скоростно четене“: 
-	Сканиране на текста за незабавно придобиване на обща представа;
-	Вникване в дълбочина на текста и по-доброто разбиране;
-	Увеличаване на скоростта чрез използване на движения за контрол, насочване и регулация;
-	Използване на техники, за по-ефективно усвояване на информацията и увеличаване на концентрацията.	52	Ръководни и експертни длъжности
Общ брой обучения:
 4 (четири)		Общ брой  участници: 
 65 (шестдесет и пет)
 Дейност 4: „Дейности за информация и публичност” Поддейност 4.1 Избор на изпълнител
Ще бъде избран изпълнител за публикуване на платени съобщения в медиите, във връзка с информиране на обществеността с целите и постигнатите резултати от проекта.
Поддейност 4.2 Изпълнение на дейности за информация и публичност:
	Провеждане на пресконференции (2 бр.) в гр. Бяла Слатина, в сградата на общината.
За популяризиране на проекта сред обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат проведени две пресконференции. Първото публично събитие ще бъде организирано непосредствено след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Бяла Слатина и  УО на ОПАК. Заключителната пресконференция ще запознае обществеността с  постигнатите резултати от изпълнението на проекта.
	Публикации в медиите в началото и в края на проекта  – 2 бр.;
	Публикуване на актуална информация във връзка с настоящия проект на интернет страницата на община Бяла Слатина;
	Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. във всички доклади за напредък,  както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейностите по проекта.
 |