ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-3.1.08-0042-C0001
Номер на проект:
ДО3-304
Наименование:
Усъвършенстване на системите за управление във Великотърновски университет "Св. Св. Кирил и Методий"
Бенефициент:
Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
20.11.2012
Начална дата:
05.02.2013
Дата на приключване:
05.12.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящото проектно предложение е да подобри качеството на образователните услуги, предоставяни от ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий", посредством усъвършенстване на системите за управление и подобряване на присъщите дейности на Университета.
Дейности:
Дейност 1. Подготовка, организация и управление на проекта. Целта на дейността е да се осигури успешното управление на проекта, да се постигнат заложените проектни цели и да се оптимизират проектните ресурси. Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност.
Дейност 2*. Подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители. Целта на дейността е да бъдат избрани изпълнители на дейностите по проекта в съответствие с изискванията на българското законодателство в областта на обществените поръчки - Закона за обществени поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки. По този начин ще се гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация.
Дейност 3. Анализ на данните, използвани от университетските системи и изисквани от външни организации и институции. Да се постигне ефективно планиране на процесите, оптимизиране на използвания ресурс и навременно отчитане и контрол на дейностите на ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий".
Дейност 4. Доставка и инсталиране на ДМА и ДНА. Ефективно разработване на Интегрирана управленска информационна система за повишаване качеството на управление във ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий".
Дейност 5. Разработване на Интегрирана управленска информационна система за повишаване качеството на управлението във ВТУ. Подобряване организацията на работа в Университета, повишаване ефективността и проследимостта на информацията, гарантиране качеството на обслужването и удовлетвореността на студенти, преподаватели и служители.
Дейност 6. Разработване и внедряване на механизъм за обратна връзка от заинтересованите страни, в частност завършилите студенти. Дейност 6. Разработване и внедряване на механизъм за обратна връзка от заинтересованите страни, в частност завършилите студенти.
Дейност 7. Провеждане на обучителни семинари за запознаване на целевите групи с усъвършенстваната система за управление във ВТУ. Да се запознаят представителите на различните целеви групи с резултатите от предходните дейности на проекта, с работата, възможностите и ползите на новата Интегрирана управленска информационна система.
Дейност 8. Информиране и публичност. Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него.
Дейност 9. Одит на проекта. Целта на дейността е да се установяви, че разходите по проекта са действително извършени и платени през периода на допустимост на разходите, че са извършени срещу необходимите разходооправдателни документи и че са извършени в съответствие с принципите за добро финансово управление.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"АдминСофт" ЕООД
Вали компютърс ООД
ЕКСЛИБРИС СТУДИО ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
485 664 BGN
Общ бюджет:
399 608 BGN
БФП:
399 608 BGN
Общо изплатени средства:
399 608 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
399 608
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
97 133 BGN
2014
0 BGN
2015
302 475 BGN
399 608 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
339 667
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
82 563 BGN
2014
0 BGN
2015
257 104 BGN
339 667 BGN
В т.ч. Национално финансиране
59 941
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
14 570 BGN
2014
0 BGN
2015
45 371 BGN
59 941 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Висши училища разработили критерии, показатели, методи и процедури за осигуряване на системи за управление за оценка на изпълняваните от тях дейности
Индикатор 2
Висши училища, усъвършенствали своите системи за управление, включително и чрез надграждане на функциониращите системи за управление на качеството
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз