Дейности:
|
Ефективно управление на проекта, следвайки целите Ще се сформира екип на управление, кой-то ще състави план за действие, ще се правят работни срещи с ръководителя и счетоводителя, ще се осъществява мониторинг върху дейностите и ще се оценяват рисковете, ще се възлагат дейности на външни фирми - извършване на тръжни процедури по правилата на ПМС55/12.03.2007 за: изготвяне на информационната табела; стикери и брошури; закупуване на техниката, обзавеждането и софтуера; изготвяне на сайт; доставка на суровини, материали и консумативи - избор на изпълнители и сключване на договори с тях Публичност и визуализация на проекта Изготвяне на табела по правилата на АЗ; поставяне на стикери по техниката и оборудването; поставяне логото на ОП РЧР , ЕС и ЕСФ по фирмения сайт, брошури А5, които чрез своето разпространение ще дадат пример за добра практика Наемане на помещение Извършване на огледи и наемане на помещение в централната част на Варна Обзавеждане и оборудване на помещението Закупуване на техниката: преносим компютър - за въвеждане на информация-та и отчетност по проекта, за проектиране на обекти на клиенти и за складовата наличност на обекта, съставяне на оферти за клиенти; шевна машина - за ушиване текстила на клиента; баркод скенер - за изписване на продадена стока от складовата програма, за по-добра отчетност на наличната стока; касов апарат-за отчитане на продажбите; фотоапарат – за заснемане срещите на екипа на управление, място на закупеното оборудването, поставената информационна табела, заснемане на обектите на клиентите при услугата проектиране; мобилен телефон - за служебен телефон на фирмата; принтер/скенер/копир – за разпечатване и копиране на документи по проекта, за разпечатване на оферти и проекти на клиенти. Обзавеждане за помещението - бюро, помощно бюро, работен стол, столове за посетителите, секция – за складиране на документацията; стелажи и щендери – за излагане на стоката и мострите.Софтуера: Autocad – програма за проектиране; Микроинвест склад про - складова програма за наличностите, продажбите, доставките и ревизии на стоките в обекта; Windows 7-операционната система на компютъра; фирмен сайт със разплащателна секция -за информираност и реклама на дейността на фирмата и за по–лесно заявяване за извършване на услуги на клиенти от цялата страна, чрез авансово плащане Доставка на материали, суровини и консумативи Да се доставят всички необходими: материали за търговската дейност: мостри на интериорния текстил - на закачалки, каталози и отделни мостри плат за ушива- не, за да се покаже вида на ушитото перде; мостри плат на дамаските за ушиване на възглавници за декориране и показване качествата на плата; перделици-помощ- ния аксесоар за ушиването на пердето; корнизи - за да се закачат ушитите мостри, информационно табло на корнизите – показва всички видове корнизи; стикери за стена - за декориране на пространството консумативи за извършване и отчитане на дейностите по проекта:хартия А4 за разпечатване на документите, папки за подвързване, химикали за писане,перфора тор-необходим при подвързването, телбод за захва- щане на документи, калкулатори за смята- не, тонер касети за принтера
|