ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0085-C0001
Номер на проект:
A12-22-78
Наименование:
Община Стамболово - компетентна и мотивирана администрация в услуга на гражданите и бизнеса
Бенефициент:
Община Стамболово
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
11.04.2013
Дата на приключване:
11.03.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Хасково                    Стамболово
Описание
Описание на проекта:
Развитие на уменията и подобряване на компетентността на служителите, кметове и кметските наместници от Община Стамболово
Дейности:
Дейност 1. Обучения на служители от общината в ИПА Посещаване на обучения, избрани от каталога за 2013 г. на Института по публична администрация на теми: 1. (ЕФ – 2) “Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото” – 2 дни – 16 часа – 35 участникa 2. (ЧР – 5) “Управление на промяната, времето и стреса” – 3 дни – 24 часа – 5 участникa 3. (УА-7) „Делова етика“ – 2 дни – 16 часа – 35 участникa 4. (ЧР-2) „Управление и оценка на изпълнението“ - 2 дни – 16 часа – 8 участникa 5. ПР-18 „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси“ – 1 ден – 8 часа – 4 участникa 6. ИТО-29 „CONFIGURING, MANAGING AND MAINTAINING WINDOWS SERVER2008 SERVERS (BASIC COURSE) (дистанционна форма) – 30 часа - 2 участника
Дейност 2. Провеждане на специализирани обучения Провеждане на специализирани обучения, както следва: • Английски език – ниво А1 и ниво А2 – 30 служители; • Обучение – управление, поддръжка, планиране и превенция при стопанисването на язовири. Предотвратяване на бетствия и аварии на язовири и язовирни стени и реакция при авария. – 16 служители;
Дейност 3. Провеждане на групови обучения за служителите от общината В тази дейност ще се включат всички служители от администрацията на община Стамболово. Обученията ще са насочени към развиване на умения, формиращи работната среда и комуникацията между служителите от отделните звена и структури. Темите на груповите обучения ще включват: - Лидерство и работа в екип на общинската администрация - Лична ефективност на служителите на общинската администрация - Мотивация и решаване на конфликт в екипа - Подобряване на комуникативните умения в екипа - Комуникативни стилове - Координация между отделните звена и комуникация с ръководството Ще се проведеат две тридневни обучения за по 30 участника. Заниманията ще имат теоритична и практическа част. За теоритичната част ще бъдат изработени подходящи работни материали, а за практическата част ще се разработят упражнения, ролеви игри и др. Във всяко от обученията ще се работи в малки групи, ще се подготвят презентационни материали, казуси, ситуации, симулации, дискусии и др. Груповите обучения ще протекат при спазване на принципа на споделяне на добри практики, които вече намират приложение и са успешно работещи при други административни структури и организации. Важна част от дейността ще бъде самооценката на участниците за ефективността на занятията.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност Дейността цели да се проведе информационна кампания, която да запознае широката общественост с предприетите мерки за повишаване квалификацията на администрацията. Като основни дейности, свързани с информационното покритие на проекта се предвижда: • Пресконференция за стартиране на проекта • Брошури • Заключителна пресконференция • Публикации в местната преса – минимум 2 броя. Пресконференцията за стартиране на проекта ще запознае заинтересованите страни в общината с целите на проекта. Заключителната пресконференция ще оповести резултатите от проекта. При осъществяването на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания, описани в Приложение 13 „Технически характеристики на мерките за информация и публичност” от Насоките за кандидатстване.
Дейност 5. Дейности по организация и управление на проекта Екипът за изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител, координатор на проекта и счетоводител. Ще се изработи план за изпълнение и ще се разпределят задачите в екипа. Екипът ще провежда регулярни работни срещи и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Съюз за възстановяване и развитие - Хасково
"Българска консултантска организация" ЕООД
"Европейски проекти и програми консулт" ЕООД
ЕТ "Диана Деспова - ДИДИ"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 910 BGN
Общ бюджет:
86 240 BGN
БФП:
86 240 BGN
Общо изплатени средства:
86 240 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
86 240
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
21 753 BGN
2014
64 486 BGN
2015
0 BGN
86 240 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
73 304
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
18 490 BGN
2014
54 813 BGN
2015
0 BGN
73 304 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 936
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 263 BGN
2014
9 673 BGN
2015
0 BGN
12 936 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 6
Дейност 1 : Бр. Обучени служители
Индикатор 7
Дейност 1 : Бр. Теми на обучения
Индикатор 8
Дейност 1 : Бр. Получени сертификата
Индикатор 9
Дейност 2 : Бр. Обучени служители
Индикатор 10
Дейност 2 : Бр. Теми на обучения
Индикатор 11
Дейност 2 : Бр. Получени сертификата
Индикатор 12
Дейност 3 : Бр. Проведени групови обучения
Индикатор 13
Дейност 3 : Бр. Обучени служители
Индикатор 14
Дейност 3 : % обучени жени
Индикатор 15
Дейност 4 : Бр. Проведени пресконференции
Индикатор 16
Дейност 4 : Бр. Разработени и разпространени брошури
Индикатор 17
Дейност 4 : Бр. Публикации
Индикатор 18
Дейност 5 : Съставени и подписани 3 договора с членовете на екипа
Индикатор 19
Дейност 5 : Изготвен протокол от началната среща
Индикатор 20
Дейност 5 : Изготвени и проведени процедури за избор на външен изпълнител
Индикатор 21
Дейност 5 : Изготвени междинни и окончателен технически доклади
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз