Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление Изпълнението на дейността ще се извършва от екип за управление, в чийто състав са включени ръководител на проекта и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде изработен плана за действие и конкретните ангажименти на членовете, ще бъде уточнен график за ежемесечните срещи на екипа. Ежемесечните срещи ще отчитат напредъка по изпълнение на проекта, постигнатите резултати, констатирани евентуални пропуски и несъответствия и мерки за преодоляването им. Екипът за управление е изцяло ангажиран с организация на проектните дейности, съблюдаване резултатите от тях и отчитането им, подготовка и провеждане на тръжната процедура и сформиране на комисия, публикуване на материали на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документацията по проекта, вкл. междинни и финансови доклади, финансово управление на проекта, авансово, междинни и окончателни искания за плащане към УО на ОПАК, разплащане с изпълнителите. Дейност 2 : Обучения в Института по публична администрация 2.1. Управление на собствеността /сигнатура от Каталога за 2013 г./ (ФС-6) В обучението ще се включат 3 общински служители, работещи в сферата на управлението на собствеността.
2.2. Управление и оценка на изпълнението / сигнатура по Каталога за 2013 г. (ЧР-2) В обучението ще се включат 4 общински служители – на ръководни и експертни длъжности.
2.3.Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото /сигнатура от Каталога за 2013 г./ /ЕФ-2/ В обучението ще бъдат включени 4 общински служители на ръководни и експертни длъжности.
Дейност 3: Мотивационно обучение и обучение по придобиване на ключови управленски, оперативни и организационни умения 3.1 Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация. Обучението е насочено към всички служители в общината. Продължителността на обучението е 20 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 30 служители.
3.2. Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи. Обучението е насочено към всички служители в общината. Продължителността на обучението е 20 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 30 служители.
3.3. Лидерски умения и екипна ефективност. Обучението е насочено към ръководните служители в общината и кметовете на кметства. Продължителността на обучението е 20 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 15 служители.
Дейност 4: Компютърно обучение 4.1 Компютърните технологии в административната дейност
Ще се наблегне на усъвършенстване уменията за работа с текстообработващи програми, електронни таблици, запознаване с възможностите на специализираният софтуер в общината /деловодна информационна система, наеми, каса и др./. Общите модули на обучението ще се провеждат в подходящи за целта компютърни зали. В обучението ще бъдат включени 12 служители. Продължителността му е 60 уч. часа.
4.2 Електронно правителство. Компютърни умения за участие в електронното управление.
Обучението ще включва теми за запознаване с идеята за електронно правителство, очакванията за готовността на местните администрации, какви умения трябва да притежават служителите, за да се справят успешно. Работа в интернет среда и как да бъде използвана за обмен на информация. В обучението ще бъдат включени 15 служители. Продължителността на обучението е 60 уч. часа.
Дейност 5: Дейности за информация и публичност Предвижда се провеждане на две пресконференции: начална - за представяне пред обществеността на целите, дейностите и очакваните резултати, и заключителна, целяща представяне на постигнатите резултати.
Изработване на брошури с темите на обученията. Брошурите ще бъдат насочени към общинските служители с цел информиране за предстоящите обучения и начинът за включване в тях. На Интернет страницата на община Белослав ще бъдат публикувани материалите, както и кратко представяне на проекта.
Изработка на банер - ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове.
Изработка на семинарни папки с името на проекта, които ще се използват за поставяне на материали за обучението.
Изработка на химикали с логото на програмата - ще бъдат разпространявани на обученията.
Блок-листи за писане от по 20 листа с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията.
Регистрационни форми за заявяване участие в обучение от общинските служители.
Флаш–памет с логото на програмата за участниците в обучението по дейност 4.
|