Дейности:
|
Дейност 1. Проучване и анализ нуждите на целевите групи и приложимия опит на партньора в прилагане на иновативни методи и подходи за обучение за учене през целия живот, включително дистанционно обучение Дейността предвижда да се извърши подробно проучване и анализ наа нуждите на целевите групи свързани с обучения за учене през целия живот. Едновременно с този анализ ще бъде прегледан и приложимия опит на партньора в идентифицираните сфери на взаимодействие. Специално внимание следва да се обърне на действащата нормативната база, в рамките на която се осъществяват отделните дейности, доколкото това може да повлияе на възможностите за обучение. Целта на анализа е да се идентифицират възможните сфери за предлагане на обучения, включително дистанционни. Дейност 2. Трансфер на добри практики за изграждане на и иновативни подходи и методи за обучение на предприемачи и заети лица с цел насърчаване на конкурентоспособността и развитие на нови умения за нови работни места. Тази дейност е основата върху която ще бъде изграден организационния модел и структура. Предвижда се да се обменят добри практики като се реализира едно практическо обучени на представители на целевата група в Испания (8).
Работното посещение ще се осъществи в рамките на 6 дни (5 работни дни). Целта на посещението е на място да се проследи процеса на подготовка и осъществяване на различни по вид обучения, както и различни начини за подбор на целевите групи, определяне на методики, иновативни методи за обучение и дистанционно обучение (e-learning). Дейност 3. Разработване на организационен модел, учебни програми, съдържание, методики и софтуер за дистанционно обучение и дигитални компетентности. Това е основната дейност, която предивжда да се разработи цялостен иновативен модел за предоставяне на обучения за предприемачи и заети лица, които се основават на дистанционно обучение. Ще бъде разработен организационен модел, подкрепен с необходимите анализи. Моделът ще бъде обезпечен с учебни програми, учебно съдържание и иновативни методики за преподаване и оценка. Едновременно ще бъдат разработени критериите за подбор на целевата група. Пилотно ще бъде разработено и обучение по дигитални компетентности. Дейност 4. Пилотно тестване на изработения нов организационен модел. Оценка и актуализация. Дейността предвижда след като бъде изготвен организационния модел да започне да функционира пилотно като бъдат проведени поне 5 дистанционни обучения за дигитални компетентности. Пилотното тестване ще продължи в период от 6 месеца като в края на 6-ия месец ще се оцени адекватността и функционалността на организационния модел, както и предлаганите дистанционни обучения и при необходимост ще бъдат актуализирани. В дейността ще вземе участие и експерт по ИТ, които ще осигурява безпроблемното функциониране на софтуера и ще определи основните критерии за оценка на системата. Дейност 5. Организиране на две кръгли маси за разпространение на придобитите знания и опит и трансфер на иновативни подходи и методи за обучение. Тази дейност предвижда организирането на две събития за обмен на добри практики, информация и популяризиране на иновативния организационен модел/ Кръглите маси ще бъдат модерирани от професионални модератор, като за участие ще бъдат поканени представители на бизнеса и организации, в подкрепа на бизнеса, заинтересовани страни, около 50 присъстващи. Дейност 6. Информация и публичност на проекта 1. Организиране на 2 пресконференции – една в началото на проекта, за представянето му и една в края на проекта – за представяне на резултатите
2. Изработване на банер
3. Публикации в печатните и електронни медии (5)
4. Дизайн и изработване на брошури с информация за проекта (1000)
5. Изработване на интернет страница на проекта Дейност 7. Управление на проекта Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от предварително избрания екип от 3 члена: ръководител, координатор проект, финансов мениджър. Автобиографиите на екипа са приложени към проектното предложение. Екипът ще провежда регулярни работни срещи и ще изготвя протоколи от своята работа. Функционирането на екипа ще бъде подчинено изцяло на план-графика на дейностите по проекта. Основните поддейности в работата на екипа включват:
Изготвяне на искания за плащания, технически доклади и финансови отчети, доклади за напредък.
|