Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта Изпълнението на дейността ще осигури възможност за обмен и въвеждане на добри практики, обмяна на знания и придобиване на умения за решаване на идентифицираните проблеми, за всички страни участници в проекта. За всеки един ангажиран с изпълнението на проекта служител и експерт ще се специфицират набор от правила за възлагане, отчитане, контрол и оценка на специфични проекти задачи. Това е необходимо за осигуряване на ред и предсказуемост в професионалните ангажименти и гладкото изпълнение на заложените в проекта дейности. 2. Информиране и публичност Дейността предвижда популяризирането на дейностите от проекта и информиране на широката общественост и заинтересованите страни за предстоящите събития и инициативи. Дейността е избрана с цел изпълнение на задълженията на бенефициента по отношение на изискванията за информация и публичност. Тя ще допринесе за популяризиране и осигуряване на публичност на изпълнявания от кандидата проект, и за финансовия принос на ЕСФ и ОПРЧР за реализирането на проектните дейности. 3. Проучване на възможните добри практики в областта на документалния output management в България, Австрия и ЕС Тази дейност на проекта обхваща провеждане на 1 широкомащабно проучване в рамките на ЕС, чието предназначение е да се идентифицират и трансферират конкретни добри практики от други държави членки както и да се подберат модели на иновативни практики за адаптиране в български условия. Също така проучването ще засегне и идентифициране на потребностите от обучение за развитие на ключови компетенции в областта на документалния output management сред целевите групи в България. 4. Изготвяне на анализ на база резултатите от проучването и предлагане на модели за трансфер на прилаганите практики На основата на разкритите тенденции и предизвикателства в двете държави, ще бъде изготвен съвместен триезичен анализ за прилагането на идентифицираните добри практики в България, Австрия и ЕС.
Дейността предвижда извършване на един съвместен анализ на данните от проучванията на развитието и идентифицираните възможности за прилагане на документалния output management.
5. Разработване на уеб базирана платформа за обмен на иновативни подходи На база извършените в дейност 2 широкомащабни проучвания на възможните добри практики в областта на документалния output management в България, Австрия и ЕС както и въз основа на идентифицираните предизвикателства, намерили отражение в изготвения в дейност 3 анализ на резултатите от проучването и предложените модели за трансфер на прилаганите практики, разработването на уеб – базирана платформа се явява естествено и логично продължение на предприетите мерки по проекта. 6. Провеждане на серия от обучения на представители на целевите групи с цел задълбочаване на познанията в областта на output management, включително посещения за обмяна на опит и обмяна на служители за обмен на успешни практики, ноу-хау, трансфер на Изпълнението на дейността ще осигури възможност за обмен и въвеждане на добри практики, обмяна на знания и придобиване на умения за решаване на идентифицираните проблеми, за всички страни участници в проекта. Дейността включва осъществяване на обучения на служители, посещения за обмяна на опит и обмяна на служители, обучаващи, обучаеми, представители на заинтересовани страни за обмяна на опит идеи, знания, ноу-хау, персонал в следните категории: - едно тридневно обучение за обмяна на опит на служители, заети в компании прилагащи и възнамеряващи да прилагат възможностите на документалния output management в Австрия /20 бр. лица от България – представители на целевата група/; - едно двудневно работно посещениe на представители от целевите групи с цел обмяна на опит идеи, знания, ноу-хау във Великобритания/ 20 бр. лица от България – представители на целевите групи/; 7. Разпространение и обмяна на идентифицираните добри практики и опит Като цяло дейността цели да допринесе за повишаване на обществената информираност чрез разпространение и трансфер на иновативните резултати в прилаганите практики. По конкретно дейността предвижда реализиране на мерки, които в максимална степен да позволят на други заинтересовани организации и институции да ползват опита на двете държави и ще бъде разгърната в следните направления: ще бъдат разработени мултимедийни обучителни ръководства на български език, които ще бъдат иновативни по своята същност и ще съдържат инструкции и указания за работа при прилагането и трансфера на иновативните практики, по възможностите за прилагане и начина на работа с документалния output management в различни сфери на дейност; ще бъде организиран и проведен двудневен широк форум – семинар в предпоследния месец на проектния цикъл, на който представители от целевите групи ще представят иновативните практики пред други заинтересованите организации и ще ги запознаят с опита си от практическото им прилагане. 8. Одит на изпълнението на проекта Дейността е пряко свързана с изпълнението на проекта.
Изпълнението й има за цел да се предостави независимо мнение относно следните въпроси: разходите по проекта са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство, дейностите по проекта са извършени в съответствие с принципите на добро финансово управление.
|