Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0100-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-11005
Наименование: "Детски център "Тумба Лумба"
Бенефициент: Тумба Лумба
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 15.02.2013
Начална дата: 09.04.2013
Дата на приключване: 09.09.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Стартиране на самостоятелна стопанска дейност.
Дейности: Стартиране на дейността и управление на проекта. Дейността представлява почасово гледане на деца, организиране и провеждане на семейни тържества и тематични занимания по групи (всичко подробно описано в бизнес плана). Цел: 1. Осигуряване на спокойна, сигурна и ниско-технологична среда, която със своите финансово достъпни услуги, заедно с добре подбрани кафе базирани продукти, да се утвърди като предпочитано място не само за хората от квартал Младост, но и за другите жители на града 2. Изграждане на зали подходящи за деца на различна възраст, предлагане на комплексни услуги на едно място, включващи игра, тематични класове и храна. 3. Финансови показатели – месечен оборот 10-11000 лв, печалба 8-10% Управлението на проекта има за цел стартирането на дейността, съгласно установените изисквания за това в проектното предложение, грижата за точно попълвате на документациите и отчетността им пред АЗ.
Първоначално закупуване на материали и консумативи. Необходимите материали заложени в предложението са кафе продукти, стоки за кафе салона, материали за творчество и играчки в занималните. Към консумативите са включени кафе консумативи и хигиенни консумативи. Парти аксесоарите (свирки, шапки, маски, свещички, балони и т.н.) също са включени в консумативите, защото те не са за директна продажба. Те се включват в цената на партитата и затова са определени като консуматив. Поради характера на дейността са включени доста артикули, като от всички тях е предвидено минималното количество за закупуване, което е съобразено и с възможността за тяхното използване и оползотворяване в рамките на проекта.
Закупуване на оборудване Чрез сравнителен анализ на предлаганото на пазара оборудвване и съпоставка точните технически параметри, както и изгодни цени, ще се закупят 1. като ДМА: - Система за видеонаблюдение – изсква се съгласно чл.25ал.1 от наредба №1 от 2009год. за условията и реда за устройството и безопасността на детските площадки, включваща 4 броя камери и записващо устройство с твърд диск от поне 1ТВ капацитет (за да се архивира информацията поне една седмица назад във времето); - 42“ LCD телевизор с AVG вход – необходим за достатъчна визоализация на 4 броя камери, наблюдавани едновременно от родителите в кафе салона; - Климатична система – Тиха, инверторна система с поне 3,5 Kw мощност за да е достатъчна за отопление/охлаждане на 38 кв. м и енергоспестяващ енергиен клас. По гореспоменатата наредба (чл.24ал.1) се изсква постоянно поддържане на температурата в помещенията в рамките на 20-23С. Така ще се осигури допълнителен вариант за отопление и охлаждане, който ще подпомага и ако се наложи ще замества изцяло парното; - Хладилна витрина – Поради малките размери на помещението, залагаме на висока, поне 2 метра и тясна с размери около 60 на 60 см., както и да е икономична (мин клас А+). Необходима е за излагане на предлаганите продукти и поддържане на подходяща температура за тях; - Лаптоп – 15,6 инча, със CPU 2,3Ghz, HD поне 500GB и RAM поне 4GB. От гледна точка на сигурността и предотвратяване на кражбата му, лаптопа ще се прибира вечер. Той е необходим за управление на дейността /за въвеждане на стоките в търговската програма/ и счетоводство; - Витраж – стъклена преграда от закалено 10 мм матирано стъкло, за разделяне на приемна от офис със заключване на вратата. Необходимо е за да се обособи място за съхранение на документи и трудови досиета /изискване по закона за защита на Личните данни/, като същевременно преградата трябва да е полупрозрачна (за да пропуска светлина до вътрешната част) и да е около 2 метра висока (за да се вентилира вътрешната част). - Миялна машина – Трябва да е 45 см.широка и до 85 см. висока за вграждане под работния плот. Същевременно трябва да е за поне 9 комплекта, да е тиха, да харчи не повече от 13 литра вода на цикъл и да е икономичен клас А+. Закупуването и е необходимо за поддържане на необходимата хигиена на посудата в кафе салона. - Дървена сцена – изработена от масив с едно стъпало, завеси и декори. Размери 140 на 140 см. Част от обзавеждането на едната занималня, предназначена за сценични изяви на децата и куклен тятър. 1. Като ДНА: - Интернет сайт – съгласно разработения бизнес план, същият е необходим за представянето и популяризирането на дейността, като едновременно с това ще се даде публичност и на финансирането за дейността пред интернет потребителите. Без наличието на интернет сайт няма да е възможно популяризирането на дейността из между потенциалните клиенти извън нашия район. Също така сайта ще е динамично свързан с дейността като постоянно ще се актуализира графика на предстоящите мероприятия, ще се правят анкети за бъдещи събития, ще се обявяват ежеседмичните намаления и специалните бонуси. Поради тази причина сайта трябва да е динамичен, с атрактивен дизайн и добър административен панел за управление на съдържанието. За по-оптимизирана работа ще се добавят модули за: антиспам, SEO оптимизация, периодичен архив, създаване на карти за търсачки и посетители, форма за контакт, форма за абонамент за новини и отговори на въпроси, система за управление на съдържанието, форма за регистрация и кодове за достъп на различни потребители.
Осигуряване на трудови възнаграждения за 3 месеца Самонаетото лице ще изпълнява функцията на управител на 4 часов работен ден. Допълнително ще бъдат назначени: - 1бр. барман на 8 часов работен ден при сумирано изчисляване на работното време, който ще обслужва посетителите на кафе салона. Изискването за заемане на длъжността е средно образование, умение за работа с клиенти, компютърна грамотност /необходима за воденето на продажбите и касата със специализиран софтуер/ и умение за работа с пари, документи и стоки, интерес или опит към приготвянето и поднасянето на храни и напитки, желание за работа с деца; - 2 бр. детегледачки на 8 часов работен ден при сумирано изчисляване на работното време, които ще анимират децата и ще организират тържествата. Изискването за заемане на длъжността е средно образование, умение и желание за работа с деца на възраст до 12 г., артистични и позитивни личности с интереси в областта на приложните изкуства, както и във възпитанието и отглеждането на деца. С предимство ще се назначават кандидати с подходящо образование и опит.
Подготвяне и разпространение на материали за реклама, публичност и информираност Планира се изготвянето на табела, и стикери. Същите ще бъдат изготвени съгласно изискванията посочени в ръководството, като табелата ще бъде поставена в помещението, а стикерите - върху всеки закупен със средства от програмата дълготраен материален актив.
Контрол и вътрешна оценка По време на дейността ще се извършва постоянен мониторинг на процесите. Контрола ще се извършва по три начина: 1. Постоянен контрол на входа на дейността. Ще се следи за качеството на суровините и материалите. 2. Превантивен контрол на услугите – ще се следи за правилното протичане на процесите, навременното и точно изпълнение на задълженията. Ще се провеждат периодични инструктажи за безопасни условия на труд и работа с деца. 3. Последващ контрол – ще има за цел решаването на вече възникнал проблем. На база на констатираното и направения анализ, ще се изготвя оценка на създалата се ситуация. Ще се предложат мерки за решаване на проблема , които ще се свеждат до знанието на заинтересованите страни за приключването му и предотвратяване на повторното му появяване.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 209 BGN
Общ бюджет: 18 883 BGN
БФП: 18 883 BGN
Общо изплатени средства: 18 883 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 883 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 13 061 BGN
2014 5 822 BGN
2015 0 BGN
18 883 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 050 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 11 102 BGN
2014 4 949 BGN
2015 0 BGN
16 050 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 832 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 1 959 BGN
2014 873 BGN
2015 0 BGN
2 832 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз