Дейности:
|
Дейност 1 : Управление на проекта 1.1.Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, счетоводител, технически сътрудник.
1.1.1. Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите
1.1.2. Разпределяне на задълженията между членовете на екипа
1.1.3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност;
1.2. Възлагане изпълнението на проектни дейности чрез тръжни процедури по ЗОП
1.3. Отчитане на проекта
Дейност 2 : Специализирани обучения по теми от каталога на ИПА за 2013г. Дейността ще се състои от следните поддейности:
2.1. Обучение по „Стратегически мениджмънт в държавната администрация”
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Стратегически мениджмънт в държавната администрация” с кат. № УА-1 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за ръководни кадри от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 2 служителя.
2.2. Обучение по „Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури модели и виртуална среда“
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури модели и виртуална среда“ с кат. № УА-3 от каталога на ИПА за 2013 г.. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за ръководни кадри от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 1 служител.
2.3. Обучение по „Цифрова демокрация. Управление на информационната сигурност. Нанотехнологии и електронна идентичност“
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Цифрова демокрация. Управление на информационната сигурност. Нанотехнологии и електронна идентичност“с кат. № УА-4 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции, кметове на населени места и кметски наместници от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 2 служители, които ще участват в двудневно обучение.
2.4. Обучение по „Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми”.
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми” с кат. № ЧР-4 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 5 служители, които ще участват в двудневно обучение.
2.5. Обучение по „Връзки с обществеността“
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Връзки с обществеността“с кат. № ЕФ-3 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, които ще учатват в тридневно обучение.
2.6. Обучение по „Е-правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие“с кат. № ИТО-1
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Е-правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие“с кат. № ИТО-1 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с юридическо образование от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 4 служителя за двудневното обучение.
2.7. Обучение по „Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронно управление“ с кат. № ИТО-2.
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронно управление“ с кат. № ИТО-2 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с неюридическо образование от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, които да участват в двудневно обучение.
2.8. Обучение по „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” с кат. № ИТО-3.
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” с кат. № ИТО-3 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители общинска администрация Созопол, кметове на населени места и кметски наместници в община Созопол. Общият брой на обучаемите е 3 служители, които да участват в двудневно обучение.
2.9. Обучение по „Работа с електронно подписани документи“ с кат.№ ИТО-5.
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Работа с електронно подписани документи“ с кат.№ ИТО-5 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 5 служителя,еднодневно обучение.
2.10. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (базов курс)“ с кат. № ИТО-8
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Електронни таблици с MS Excel (базов курс) с кат. № ИТО-8 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 5 служителя, което ще се проведе в рамките на 3 дни.
2.11. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (напреднали) с кат. № ИТО-9
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „Електронни таблици с MS Excel (напреднали) с кат. № ИТО-9 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол. Общият брой на обучаемите е 5 служителя.
2.12. Обучение по „ MS Excel за икономисти“ с кат. № ИТО-15
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „ MS Excel за икономисти“ с кат. № ИТО-15 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол, преминали базовия курс. Общият брой на обучаемите е 10 служителя, които ще участват в двудневно обучение.
2.13. Обучение по „ Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „ Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол, преминали базовия курс. Общият брой на обучаемите е 5 служителя за 3 дни обучение.
2.14. Обучение по „ Презентационни умения MS Power Point (напреднали)“ с кат. № ИТО-24
Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „ Презентационни умения MS Power Point (напреднали)“ с кат. № ИТО-24 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Созопол, преминали базовия курс. Общият брой на обучаемите е 5 служителя за 2 дни.
Дейност 3 : Обучителен семинар „Управление на риска в публичния сектор” Организиране и провеждане на обучителен семинар на тема „Управление на риска в публичния сектор” за 23 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група от 23 служители за 5 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. Дейност 4 : Обучение „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие” Организиране и провеждане на обучение на тема „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие” за 40 служителя. Обучението ще се извършва на 2 групи по 20 служители за по 2 дни всяка. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Обучението е насочено към по-добрата работа в екип чрез придобиване на специфични умения и компетенции, както и конкретни тактики за управление на екипи. Всеки участник ще получи обучителни материали - презентационни материали, папка, химикал, сертификат за участие в проведеното обучение. Дейност 5 : Обучителен семинар „Новаторство и бизнес-ориентирано управление” Организиране и провеждане на обучителен семинар на тема „Новаторство и бизнес-ориентирано управление” за 14 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. Дейност 6 : Обучителен семинар „Тактики за ефективна комуникация” Организиране и провеждане на обучителен семинар на тема семинар „Тактики за ефективна комуникация” за 40 служителя. Обучението ще се извършва на 2 групи от по 20 служители за 2 дни всяка. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. Дейност 7 : Дейности за информация и публичност Дейностите за информация и публичност ще включват:
1. Начална пресконференция – за целите, плануваните дейности и очакваните резултати по проекта;
2. Подготовка на информационни материали – в рамките на проекта ще бъдат изготвени 600 броя брошури - 300 броя в началото на проекта за представяне на предвидените дейности и очакваните резултати по проекта и 300 броя, както и 100 броя постери, които ще представят изпълнените резултати и индикатори по проекта. Брошурите и постерите ще бъдат разпространени в кметските наместничества в общината; ще бъдат поставени на местата с обществен достъп и ще бъдат разпространени по време на пресконференциите.
3. 2 банера – който ще се използват при всички публични събития по проекта.
4. Заключителна пресконференция на събитието – ще бъдат представени изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта.
Екипът за управление на проекта ще покани за участие в пресконференциите журналисти от местни и регионални видни личности от общината и региона, представители на местния бизнес и на неправителствения сектор. Пресконференциите ще бъдат отворени и за граждани.
|