ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0468-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Повишаване на конкурентноспособността на „Декор – 2000” ЕООД чрез технологична модернизация, посредством имплементирането на Специализирана интегрирана информационна система за управление на бизнеса – BPMS/ ERP
Бенефициент:
"ДЕКОР - 2000" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
04.04.2013
Дата на приключване:
04.04.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Стара Загора
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящото проектно предложение е повишаване на конкурентноспособността на „Декор 2000” ЕООД чрез имплементиране на Специализирана интегрирана информационна система за управление и автоматизиране на бизнеса BPMS/ ERP.
Дейности:
Д.1. Подготвителна фаза:
Д.1.1. Подготовка на процедурата и необходимата съпътстваща документация по избор на доставчик на оборудването
Д.1.2. Иницииране и провеждане на процедурата за избор на доставчици
Д.1.3. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка
.2. Фаза на изпълнение
Д.2.1. Доставка на оборудването според условията и спецификациите на договора за доставка
Д.2.2. Анализ на бизнес процесите в компанията и изготвяне на прототип на системата
Д.2.3. Обучение на ключови потребители
.2.4. Настройка на прототипа на системата съгласно функционалните схеми
Д.2.5. Зареждане на основни данни в системата и провеждане на тестове
Д.2.6. Анализ на резултатите от тестовете и предложение за оптимизация
Д.3. Финална фаза
Д.3.1. Въвеждане в режим на пълна експлоатация на системата след преминаване на „тестовия” период и технологичните проверки;
Дейности по оповестяване изпълнението на проекта, и резултати от него
Мониторинг на текущото изпълнение на проекта (през целия проект
Изготвяне на финален доклад
Консултантски услуги за написването на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Триера Софт" ООД
АКРОМ - ДЕЛЧЕВ И СИЕ Събирателно дружество
"ДДН Партнърс" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
158 865 BGN
Общ бюджет:
210 701 BGN
БФП:
158 026 BGN
Общо изплатени средства:
158 026 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
158 026
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
158 026 BGN
2015
0 BGN
158 026 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
134 322
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
134 322 BGN
2015
0 BGN
134 322 BGN
В т.ч. Национално финансиране
23 704
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
23 704 BGN
2015
0 BGN
23 704 BGN
Финансиране от бенефициента
52 955
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
създадени инвестиции (млн. евро)
Индикатор 3
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 4
Налична Специализирана интегрирана информационна система за управление и автоматизиране на бизнеса ERP/ BPMS
Индикатор 5
Налично внедрено хардуерно оборудване - сървър
Индикатор 6
Увеличаване на броя на клиентите
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз