Дейности:
|
Дейност №1. „Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“ Община Попово ще възложи на външна фирма-изпълнител, разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Външната фирма-изпълнител ще подготви документациите, ще бъдe обявeнa и проведенa процедурата за изпълнител на дейностите. Дейност №2. „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА)“ Съгласно проведения предварителен анализ се изготви списък с избраните теми за обучения от служителите в администрацията.
Управленски умения в администрацията:
1. Организационно развитие. Управление на промяната(УА-5)- двама служителя;
2. Делова етика (УА – 7) - 22 служителя;
Управление на човешките ресурси:
3. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) - двама служителя;
4. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4) - петима служителя;
5. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси (ЧР-6) - двама служителя;
Ефективни комуникации на държавната администрация:
6. Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ–2) - петима служителя;
7. Връзки с обществеността (ЕФ-3) - трима служителя;
8. Държавен протокол и церемониал (ЕФ-7) - двама служителя;
9. Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8) - петнадесет служителя;
Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупция:
10. Основни производства по АПК ( за юристи) (ПР-5) – двама служителя;
11. Основни производства на АПК (за неюристи) (ПР-6) - двама служителя;
12. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР–7) – двама служителя;
13. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР-8) - трима служителя;
14. Семеен кодекс и кодекс на международното частно право (ПР-9) - трима служители;
15. Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19) - трима служителя;
Финансово и стопанско управление:
16. Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – двама служителя;
17. Управление на собствеността (ФС–6) - двама служителя;
Е-правителство: изграждане на умения
18. Системи за управление на информационната сигурност на административно звено (ИТО-3) - един служител; Дейност №3. „Провеждане на други специализирани обучения“ Община Попово ще възложи на външен изпълнител, провеждането на специализираните обучения по тази дейност. Външният изпълнител трябва да обезпечи във всички аспекти обученията, като осигури лектори, техника, оборудване и всички разходи по път, нощувки и престой, при обученията, които са извън територията на община Попово. В тази дейност ще се обучават и служители, които не са преминали обучения от Каталога на ИПА. В дейността са предвидени следните обучения:
1. Текущо счетоводно отчитане – актуални въпроси: Главният счетоводител и петима служителя от Дирекция „Финансово стопански дейности и управление на собствеността;
2. Работа с архиви в общинската администрация: десет служителя от администрацията;
3. AutoCAD – двумерно и тримерно чертане (базов курс): двама служителя от Дирекция „Териториално и селищно устройство“;
4. Базови компютърни умения: шестнадесет кметове на кметства и шестнадесет кметски наместници;
5. Работа в екип: Секретарят на Община Попово, ръководителят на Звено „Вътрешен одит“, Директорите на шестте дирекции и общо 42 представители от администрацията – общо 50 служителя ( две обучения по 25 души); Дейност №4. „Информация и публичност“ Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.:
Провеждане на две пресконференции, една по повод стартирането на проекта и една за оповестяване резултатите от реализацията му;
За реализирането на дейността ще бъде подготвен списък с участници, зала, ще се организира на кафе пауза, ще бъдат изпратени покани до заинтересованите страни и медиите. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой на участници – 30.
- Подготовка на 60 комплекта материали (папки, химикалки, CD) за участниците в пресконференциите;
- Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Общинска администрация - Попово.
- Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Община Попово.
- Изработване и поставяне на информационни плакати- 50 бр.
|