Дейности:
|
Дейност 1 : Изготвяне на документация за провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнител на отделните дейности и провеждане на тръжните процедури. Разработването на документацията за избор на изпълнител по дейност 2 и дейност 4, както и провеждането на процедурите, ще бъде извършена от екипа по проекта.
Екипът ще разработи 2 пакета тръжни документи:
1. Тръжна документация за избор на изпълнител по дейност 2: Провеждане на модулно обучение на 2 групи от по 60 служители, състоящо се от следните модули:
-І модул: Работа в екип и лидерски умения, решаване на конфликти.
-ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми
2. Пакет тръжна документация за избор на изпълнител на дейности по информация и публичност.
Процедурите ще бъдат осъществени чрез публична покана по реда на глава VІІІ от ЗОП.
Дейност 2 : Провеждане на модулно обучение на две групи от по 60 служители:
-І модул: Работа в екип и лидерски умения, решаване на конфликти;
-ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми.
Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител чрез процедура по ЗОП.
Община Стралджа чрез екипа за управление на проекта, ще контролира работата на избрания изпълнител и ще заплати получената услуга. Изпълнителят ще извърши:
Две 3-дневни модулни обучения ( І група и ІІ група) на служители от Общинска администрация Стралджа по следните теми:
- І модул: Работа в Екип и лидерски умения, решаване на конфликти, който включва теми: създаване и работа в екип, мотивиране на членовете на екипа, управление и решаване на конфликти, лидерски умения, водене на работни срещи и съвещания, презентационни умения и др. В това обучение ще се включат ръководители и експерти с ръководни функции, специалисти, работещи в бек-офиса.
- ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми. В това обучение ще се включат специалисти от фронт-офисите на общинския център и изнесените работни места в съставните села на общината.
Изпълнителят ще осигури за всеки модул:
- обучителна програма, която предварително ще съгласува с възложителя;
- комплекти с обучителни и помощни материали за всички участници. Комплектите ще включват: папка, ноут-пад, химикал, както и презентациите, които ще бъдат представени по време на обучението.
- зала и техническо оборудване за провеждане на обучението;
- регистрация на участниците в обучението;
- транспорт на обучаваните до и от населеното място, в което ще се проведе обучението;
- престоя на обучаваните в хотела (2 нощувки) и храненето (4 кафе-паузи, 3 закуски, 3 обяда и 2 вечери), застраховка.
Дейност 3 : Провеждане на обучение в ИПА на 10 служители по теми от Каталога за 2013. По дейност 3 10 служители от Общинска администрация ще преминат курсове за обучение в ИПА по каталога за 2013 г., а именно:
- Административно регулиране на стопанската дейност / ПР-2/- 2 служители
- Политика на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България/ПР-10/ - 2 служители
- Делова етика / УА-7/ - 2 служители
- Основни производства по АПК / ПР- 6/ -4 служители
След успешно завършване на курса на обучение служителите ще получат сертификат.
Дейност 4 : Дейности за информация и публичност Дейността включва:
• Провеждане на 2 пресконференции :
- Встъпителна пресконференция за откриване и започване изпълнението на проекта с не по-малко от 80 участника.
- Заключителна пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и постигнатите резултати – с не по-малко от 80 участника
• публичност на проекта в медиите – минимум 2 публикации, 2 прессъобщения, 2 интервюта;
• 1 рекламен банер на Интернет-страницата на Община Стралджа;
• Изработване на рекламни материали
- 100 пакета с рекламни материали (папка А4, химикал, блокнот, USB);
- 200 брошури, представящи финансиращата програма, идеята, целите и начина на изпълнение на проекта за встъпителната пресконференция и разпространение;
- 300 брошури представящи резултатите от проекта, допринасящи за споделяне на опита по проекта;
- Изработване на информационен транспарант с размери 200 см х 80 см. Върху транспаранта ще се посочат:
− вида и името на проекта;
− емблемата на ЕС в съответствие с графичните стандарти и наименованието „Европейски съюз”;
− логото и слогана на ЕСФ;
− логото и слогана на ОПАК;
- 1 табела: за входа на Общината
Дейност 5 : Дейности по административно управление на проекта Проектът ще се управлява от екип, създаден със заповед от кмета на общината.
В екипа ще се включат : ръководител, координатор, експерт „Мониторинг и вътрешна оценка”, счетоводител, технически сътрудник. Всеки от членовете на екипа ще изпълнява конкретни функции съобразно добрия проектен мениджмънт /описани в т. 4 от формуляра/. Отговорностите и задълженията на членовете на екипа са съобразени със спецификата на интервенцията и ще залегнат в длъжностните характеристики за съответните позиции
|