Дейности:
|
Дейност № 1. Подготовка и управление на проекта Под-дейност 1.1: Сформиране на екип и дейности по организация, управление и отчитане на проекта
Със заповед на кмета на община Правец ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, който ще е отговорен за изпълнението му, в съответствие с изискванията на ОПАК.
Екипът ще е отговорен за цялостното изпълнение на проекта и за неговото отчитане, за подготвянето и изпращането на доклади за напредък по проекта, искания за плащане и други документи, свързани с изпълнението на проекта, за комуникацията с Управляващия орган на ОПАК и други, в съответствие с заеманите позиции.
Екипът ще се състои от следните длъжности:
• Ръководител
• Счетоводител
• Координатор
Под-дейност 1.2: Подготовка на документации и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители на дейностите по проекта
В рамките на дейността ще се извършат дейностите по подготовка, организация и провеждане на процедурите по ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта. Предвижда се всички изпълнители да бъдат избрани в началото на проекта, като в договорите ще се предвидят съответните клаузи и механизми за започване на изпълнението на дейностите на различни етапи от проекта. По този начин ще се елиминира рискът от забавяне в процеса на изпълнение на проекта, влошаване качеството на дейностите поради забавяне на предходни дейности, чиито резултати надграждат, и ще се осигури стабилност на изпълнението и ангажираност на изпълнителите в целия период на изпълнение на проекта.
Дейност № 2: Провеждане на обучения за служители на община Правец по каталога на Института по публична администрация за 2013 г. В рамките на дейността ще бъдат проведени 3 обучения за служители от община Правец, включени в каталога на Института по публична администрация за 2013 г.
Обученията са както следва:
• Електронни таблици в MS Excel (базов курс) ИТО-8 за 14 служители за 3 дни
• Електронни таблици в MS Excel (напреднали) ИТО-9 за 7 служители за 1,5 дни
• Делова етика УА-7 за 18 служители за 2 дни
• Публичен имидж - елемент на доброто управление УА-6 за 15 служители за 3 дни
• Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия ФС-3 за 3 служители за 2 дни
Дейност № 3: Организиране и провеждане на групово oбучениe за екипна ефективност и ефективно лидерство за всички служители от община Правец (50 души) Настоящата дейност включва провеждането на групово обучение по екипна ефективност и ефективно лидерство за цялата администрация на община Правец, включваща 50 служители, вкл. кмет и заместник-кметове на общината, кметове на кметства и кметски наместници.
Обучението ще бъде изнесено и ще се проведе под формата на три дневен семинар, обхващаш всички служители в общинска администрация Правец – 50 души, вкл. служители на ръководни позиции.
Семинарът ще включва обучения на различни теми, които имат за цел да подобрят комуникационните връзки между служителите в общината, уменията им за работа в екип, да повишат личните им умения и компетенции за вземане на решения и управление на времето, както и други, които ще доведат до повишаване квалификацията на цялата общинска администрация и подобряване на процесите на работа в нея. Основна част от обучението ще заема провеждане на ролеви игри с активното участие на обучаемите и поставянето на различни служители в конкретни ситуации, като по този начин се цели да се повишат уменията на отделните служители за комуникация и успешна екипна работа в рамките на организацията.
Дейност № 4: Провеждане на тридневен семинар с изнесени специализирани обучения за придобиване на специфични умения за служители от община Правец Дейността включва провеждането на семинар, който се състои от 3 специализирани обучения за придобиване на специфични умения за служители на община Правец, съобразени с техните длъжностни характеристики и идентифицираните нужди за по-качествено, добро и ефективно изпълнение на техните задължения.
Дейността включва провеждането на следните обучения:
Създаване и поддържане на мрежи от партньорства за 5 служители от община Правец
Инвестиционен маркетинг на дестинациите за 9 служители от община Правец
Изграждане и стопанисване на зелена система за 6 служители от община Правец
Обученията ще бъдат проведени под формата на изнесен 3-дневен семинар с осигурени транспорт, нощувки и изхранване за обучаемите. Организирането и провеждането на семинара ще бъде възложено на външен изпълнител.
Дейност № 5: Провеждане на дейности по информация и публичност В рамките на дейността се предвижда предоставяне на информация на широката общественост и осигуряване на публичност на проекта, като се използват подходящи комуникационни средства при спазване на изискванията за информация и публичност на ЕС.
Още при подаване на проектните предложения кандидатите представят предвидените от тях дейности за оповестяване на финансовия принос на Европейския социален фонд (ЕСФ).
В рамките на дейността ще бъдат проведени 2 пресконференции за популяризиране на целите и дейностите по проекта – една при стартиране на проекта и една в края на неговото изпълнение. Също така се предвижда отпечатването и разпространението на 200 бр. информационни брошури с кратка информация за проекта, както и поставянето на 1 брой интернет банер на официалния сайт на община Правец, който да запознае населението на общината с провежданите обучения.
|