Дейности:
|
Дейност 1. Обучения на служители от общинската администрация в ИПА Проектът предвижда посещаването от определени служители на важни за тяхната работа обучения, провеждани от Института по публична администрация (ИПА):
Обучение на тема „Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото“ (ЕФ-2) – с продължителност от 2 дни, 16 учебни часа. Обучението ще бъде посетено от служителят, който отговаря за вътрешните комуникации и връзките с обществеността.
Обучение на тема „Връзки с обществеността“ (ЕФ-3) – с продължителност 2 дни, 16 учебни часа. Обучението ще бъде посетено от служителят, който отговаря за вътрешните комуникации и връзките с обществеността.
Обучение на тема „Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси“ (ПР-3) – с продължителност 2 дни, 16 учебни часа. Обучението ще бъде посетено от специалист „Човешки ресурси“.
Обучение на тема „Основни производства по АПК (за юристи)“ (ПР-5) – с продължителност от 2 дни и половина, 20 учебни часа. Обучението ще бъде посетено от юрисконсулта на общината.
Обучение на тема „Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия“ (ФС-2), с продължителност от 16 учебни часа. През обучението ще преминат четирима служители от Дирекция Обща администрация и Дирекция „Специализирна администрация”
Обучение на тема „Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия“ (ФС-3) – с продължителност от 2 дни, 16 учебни часа. Обучението ще бъде посетено от трима служители от Дирекция „Обща администрация“ и Дирекция „Специализирна администрация”;
На преминалите през обученията служители ще бъдат издадени сертификати.
Дейност 2. Обучения по компютърни умения Дейността включва провеждането на следните обучения:
Поддейност 3.1. Обучение по текстообработка и средства за онлайн комуникация с продължителност 40 учебни часа, 10 участника. В обучението ще бъдат включени служители от Дирекция Обща администрация, Дирекция „Специализирна администрация”, Главен архитект, Главен секретар и Кмет.
Обучението ще включва теоретични и практически занимания за работа с текстообработващ софтуер, а именно: създаване, редактиране и съхраняване документи, форматиране на текстове, работа с таблици, колони и други форматиращи свойства, създаване на графики, диаграми, създаване и използване бланки, използване на сложни функции, като макроси, версии на документа и инструменти за проверка и редакция и др.
Поддейност 3.2. Обучение за работа с електронни таблици с продължителност 40 учебни часа, 10 участника. В обучението ще бъдат включени служители от Дирекция Обща администрация, Дирекция „Специализирна администрация”, Главен архитект, Главен секретар и Кмет.
Обучението предвижда както изучаване на основните функции на софтуерните продукти за работа с електронни таблици, така и по-сложни операции за анализ на данни, обработване на големи количества информация (създаване на диаграми, автоматизирани операции и др.).
Формата на компютърните обучения е присъствена, като занятията ще се провеждат в оборудвана зала в община Кайнарджа. За преминатите обучения участниците ще получат сертификати.
Дейност 3. Обучение по Английски език В рамките на тази дейност ще бъде проведено обучение по английски език за нива А1 и А2 според Общата европейска езикова рамка. Обучението ще бъде с продължителност от 150 учебни часа на подходящо място в община Кайнарджа. В обучението ще бъдат включени служители от Обща администрация, Дирекция „ФСД”, Дирекция „Териториално-селищно устройство”, дежурни по общински съвет за сигурност, технически секретар, служители, заети по общински дейности. Общо участниците ще бъдат 20, организирани в 2 групи.
Формата на езиковото обучение е присъствена, като занятията ще се провеждат в зала в община Кайнарджа. За преминатото обучение участниците ще получат сертификат.
Дейност 4. Специализирани обучения Тази дейност включва следните обучения:
Поддейност 4.1. Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани с продължителност 24 учебни часа, за 10 участника. В обучението ще бъдат включени служители от Дирекция „Обща администрация”, Дирекция „Специализирна администрация”, Главен архитект, Главен секретар и Кмет.;
Поддейност 4.2. Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи, с продължителност 24 учебни часа, 10 участника. Обучението е предвидено за служители на общината от Дирекция „Обща администрация”, Дирекция „Специализирна администрация”, Главен архитект, Главен секретар и Кмет.
Поддейност 4.3. Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми, с продължителност 24 учебни часа, 10 участника. Обучението е предвидено за служители на общината от Дирекция „Обща администрация”, Дирекция „Специализирна администрация”, Главен архитект, Главен секретар и Кмет.
Поддейност 4.4. Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие, с продължителност 16 учебни часа за 20 участника. В обучението ще се включат служители от Дирекция „Обща администрация”, Дирекция „Специализирна администрация”, Главен архитект, Главен секретар и Кмет.
Формата на специализираните обучения е присъствена, като занятията ще се провеждат изнесено, извън територията на община Кайнарджа. За преминатите обучения участниците ще получат сертификати.
Дейност 5 Дейност по информация и публичност • Провеждане на стартираща пресконференция с представители на медиите и заинтересованите страни (30 човека);
• Провеждане на пресконференция за приключване на проекта и представяне на резултатите от него с представители на медиите и заинтересованите страни (20 човека);
• Изработване на дипляна, описваща целите на проекта и очакваните резултати от него;
• Изработване и поставяне на разяснителна табела в сградата на общината;
• Изработване на Х Банер Стронг със сгъваема поставка за информиране на обществеността за проекта, финансиращите организации, стойността на проекта. Банерът ще е необходим при провеждане на събития за информация, публичност и обучение по проекта.
|