Дейности:
|
Дейност№1
Организация и управление на проекта
Управлението на проекта, ще се осъществява от екип, който ще организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности. Той ще включва ръководител и счетоводител. Регулярно ще се провеждат работни срещи за обсъждане хода на развитие на проекта и разпределяне на задачите. С лицата от екипа по управление на проекта ще се сключат граждански договори, всеки член на екипа, ще представя месечен график за отработено време.
Ще се изготви документация, технически и финансови отчети по проекта. Тези документи ще се представят на УО и МЗ на Оперативната програма.
Екипът ще осъществява текущ мониторинг и контрол върху изпълнението на отделните дейности, като това е предпоставка за успешна реализация на проекта.
Екипът по управление на проекта ще бъде в непрекъснат контакт с управителя на фирмата и целивите групи по проекта, стриктно ще се спазват изискванията на Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по ОПРЧР
Дейност№2
Закупуване на материали, консумативи и оборудването на ресторанта
Безработното лице притежава ясна идея за започване и развитие на стопанска дейност и е направило предварително проучване в града за наемане на заведение под наем с цел предоставяне на ресторантьорски услуги. С помощта на малкия предоставен по ОПРЧР гранд ще се закупи професионално високотехнологично оборудване за създаване на една модерна кухня на заведението: един професионален конвектомат за приготвяне на различни видове храни по различна технология; две професионални микровълнови фурни за размразяване на заготовки и приготвяне на храна за да се спази изискването да не се смесват технологични потоци; колбасорезачка; съдомиялна машина с високо кечество на миене и дезинфекциране на посудачния инвентар; фризер и хладилна витрина за качествено съхранение на продукти и напитки. Материалите закупени по проекта за приготвянето на храна ще са предимно от български производители в района предлагащи високо качество на продукцията си. В приготвената от заведението храна ще се държи на влагането на качествени български продукти. Консумативите са за поддържане на отлична хигиена в заведението. При закупуване на заложените активи по проекта и избора на външни изпълнители, ще се спазват разпоредбите на ПМС №55. При избор на доставчици ще се съблюдават принципите на икономичност, ефикасност и ефективност. Дейност№3
Самонаемане на безработното лице и назначаване на персонал на фирмата.
Управителят на новорегистрираното дружество, ще се самонаеме като управител на фирмата. Лицето притежава свидетелство за професионално обучение за барман – сервитьор и свидетелство за сътрудник в бизнес услуги/обучението е осъществено по Компонент I/; което е изискване при категоризация и изпълнение на управленска дейност на заведение в този отрасъл. Заетоста ще е пълна осемчасова, като лицето ще ръководи цялата дейност на фирмата, организиране работата на персонала и обслужването на клиентите, приготвянето на храната. Самонаетото лице поема ангажимент да поддържа заетоста си минимум една година след приключване финансирането на дейностите по проекта. Управителят на фирмата ще наеме персонал на ресторанта: готвачи, барман, сервитьори поетапно. Заедно с ръководителя на проекта ще се осъществи контакт с Дирекция „Бюро по труда” гр. Плевен при възможност за включване дружеството в други програми за наемане на работници регистрирани на бюрото. Дейност№4
Осъществяване на стопанската дейност на фирмата.
След осъществяване на дейностите по наемане на заведение, обезпечаване на бизнеса с материали, консумативи и оборудване; осигуряване на човешкия капитал, заведението започва да функционира и да работи с клиенти. Ще се предлагат различни видове ястия и напитки; ще се предлага организиране на семейни и приятелски тържества. Идеята е да се заложи на качеството на приготвянето на храната и обслужването. Водещо при осъществяване на стопанската дейност е клиентското търсене и предпочитание. Управителя има идея да организира благотворителен обяд за децата лишени от родителска грижа на ЦНСТ гр. Плевен Дейност№5
Осигуряване на публичност и заетост.
На фасадата на ресторанта ще бъде монтирана информационна табела, чрез която ще се популяризира ЕС и полученото финансиране от Европейския социален фонд, чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. На закупеното кухненско оборудване ще се поставят стикери, показващи, че това съвременно оборудване е закупено със средства от ЕС. При организиране на благотворителния обяд ще се популяризират дейностите по проекта и че той е осъществен със средства по ОПРЧР.
|