ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-0172-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-04-01007
Наименование:
"Създаване на заетост чрез стартиране на самостоятелна търговска дейност"
Бенефициент:
ЕТ "АНИ 70 - АНА РАЧЕВА"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
15.02.2013
Начална дата:
26.03.2013
Дата на приключване:
01.12.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново                    Павликени
Описание
Описание на проекта:
Стартиране на самостоятелна търговска дейност.
Дейности:
Управление на проекта Тази дейност е основна за изпълнението на проекта във врьзка с изпълнението на останалите дейности и координирането и насочването на усилията на всички ангажирани с проекта. Чрез тази дейност се осъществява и врьзката и координацията на проекта с междинното звено и управляващия орган по програмата.
Първоначално закупуване на материали В рамките на тази дейност ще бъдат закупени необходимите стоки (дамско и мъжко бельо), като ще бъде дадено предимство на стоките българско производство. Тази дейност ще създаде условия за стартиране на дейността на търговския обект и за изграждане на неговия имидж.
Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на фирмата В рамките на тази дейност ще бъде натео помещение – търговска площ, което ще бъде ремонтирано и частично обзаведено със собствени средства на кандидата. Ще бъде закупено допълнително специализирано обзавеждане за презентиране на бельо за търговския обект. Ще бъде закупен и монтиран климатик за подобряване на условията в помещението. За обезпечаване на търговската дейност ще бъде закупен касов апарат, отговарящ на изискванията на НАП и заплатени патентните такси за дейността за периода на проекта. За по-доброто осигуряване на оперативната дейност ще бъде закупено компютърно оборудване – лаптип и много функционално устройство, както и съответния операционен и счетоводен софтуер и електронен подпис.
Осигуряване на заетост В рамките на дейността ще бъде осигурена трудова заетост на 3 лица – самонаетото лице и 2 безработни от трудовия пазар. Наетите лица ще работят във фирмата на длъжността продавач – консултант, като едното ще е на цял работен ден, а второто на 4 часов. Тази организация на труда ще позволи по-продължително работно време за търговския обект и наличието на 2 служителя в натоварените часове с цел по-добро обслужване на клиентите. На наетите лица ще бъде заплащано трудово възнаграждение от 450,00 лв. месечно. Ще бъде осигурено и съответното медицинско обслужване, съгласно наредбата за трудовата медицина. Ще бъде закупен софтуерен продукт ТРЗ и личен състав за управление на заплатите и персонала на фирмата.
Осигуряване на публичност Дейността се извършва в съответствие с „Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР“ и включва изработването и монтирането на информационна табела на търговския обект на фирмата. Ще бъдат изработени и залепени необходимите стикери на закупеното по проекта оборудване. Търговският обект ще бъде официално открит.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Елтрейд" ООД
"ПЛАДЕС" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 374 BGN
Общ бюджет:
16 897 BGN
БФП:
16 897 BGN
Общо изплатени средства:
16 897 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
16 897
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
6 824 BGN
2014
10 074 BGN
2015
0 BGN
16 897 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
14 363
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
5 800 BGN
2014
8 563 BGN
2015
0 BGN
14 363 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 535
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
1 024 BGN
2014
1 511 BGN
2015
0 BGN
2 535 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз