Дейности:
|
Организация и управление на проекта;
В началото на проекта ще се организира среща на екипа по проекта. По време на срещата ще се обсъждат конкретните методи и средства за успешно и навременно реализиране на проектните дейности.
Ще се съставят длъжностни характеристики за всеки член на екипа. В тях ще се детайлизират задълженията и отговорностите им, съобразно проектните дейности. Освен това ще се конкретизира и времето за изпълнение на всяка една задача от проекта.
След като се разпределят персоналните задължения ще се направи подробен преглед на всички дейности, като ще се обсъди цялостното време за тяхното изпълнение. Също така ще се дискутират възможности за ускоряване на реализацията им и повишаване на ефективността.
По време на изпълнение на инициативата ще се правят ежемесечни срещи на екипа по проекта, за да се отчете постигнатият напредък и изразходваните средства. Срещи ще се организират и при възникнали проблеми или непредвидени ситуации. Тази дейност е необходима с оглед управлението на проекта. Правилното разпределение на ангажиментите ще даде гаранции за ефективно и навременно изпълнение на дейностите. Срещите на екипа по проекта са от изключителна важност за изпълнението му, тъй като от екипа зависи в най-голяма степен да се постигнат заложените цели и резултати.
Първоначално закупуване на материали Магазина ще се помещава в сграда под наем, отговаряща на всички изисквания на законодателството. В предвид на това, че предприятието ще се занимава с продажба на хранителни стоки и за успешното стартиране на дейността е необходимо закупуването на материали с най-голяма тежест – брашно тип 500, олио, захар, сол,сирене . Материалите ще бъдат закупени след като магазина бъде оборудван и обзаведен. За целта ще бъдат събрани оферти за избор на доставчик на горе цитираните материали. Офертите ще бъдат събрани със стартирането на проекта. Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Във връзка със спецификата на дейността на предприятието – продажба на хранителни стоки е необходимо закупуването на оборудване съобразено с изисквания за капацитет, технологичен режим на работа, компактност, качество на съоръженията-технически параметри и надеждност, цена и търговски условия -начин и срок на плащане, място на доставка, монтиране, гаранции и следпродажбен сервиз. Предвижда се да се съберат оферти и въз основа на които ще бъде избрана най-изгодната и подходяща за настоящия проект .
За да се предлагат хранителни продукти и изделия отговарящи на изискванията и с добро качество и начин на съхранение е необходимо същите да се съхраняват при спазването на определени изисквания. За да бъдат спазени изискванията за съхранение е необходимо магазина да бъде снабден с необходимото оборудване. По проекта се предвижда да бъде закупено следното оборудване:
1. Комплект оборудване за хранителен магазин включващ :1-Стелаж от пдч за магазин(100/220/20см) 1бр.
2-Ъглов стелаж от пдч с твърд гръб за магазин(80/220/80см) 1бр.
3-Стелаж от пдч за хляб(100/220/30см) 1бр.
4-Стелаж от пдч за хляб(100/220/30см) 1бр.
5-Щанд от пдч за магазин(100/90/60см) 3бр.
6-Щанд от пдч за магазин(60/90/60см) 1бр.
7-Висок щанд от пдч за магазин(30/120/60см) 1бр.
2. Хладилна витрина щандова;
3. Електронна везна;
4. Касов апарат;
5. Компютър с монитор;
6. Фризер;
7. Климатик;
8. Кафе – машина;
9. Кафе – маса;
10. Столове
Останалото оборудване, което е необходимо за магазина, но не е упоменато ще бъде закупено със спестявания на семейството и заеми от банкови институции.
Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал В предвид спецификата на дейността, която ще развива предприятието се предвижда да работят общо 2-ма души на осем часов работен ден както следва:
Управител – 1 (самонаето лице на 600 лв.месечна заплата) и продавач – консултант – 1 на работа (420 лв. месечна заплата).
Информиране и публичност.
С цел да се осведоми обществеността за проектните дейности и да се изпълнят изискванията за публичност и визуализация на Оперативна програма „РЧР” ще се проведе информационна кампания и ще бъдат организирани и проведени две информационни събития за местни медии – за старта и завършването на дейностите по проекта. Всички информационни материали ще бъдат изготвени, съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. Ще бъде изработена табела за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Изработката на табела ще бъде възложена на външен изпълнител при стартиране на проекта. Ще бъдат изработени и самозалепващи се стикери с логото на ЕС и ЕСФ , с който ще бъде обозначено закупеното по проекта оборудване. Ще се направят две публикации в местната преса относно предмета на проекта и източника на финансиране.
|