Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0152-C0001
Номер на проект: ESF-1203-09-08002
Наименование: "Моят успех - производство на тестени изделия"
Бенефициент: ЕТ "ШЕРИ-2012-ШЕРКЕ ИБРЯМ"
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 15.02.2013
Начална дата: 22.03.2013
Дата на приключване: 01.04.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Кърджали
                    Кърджали
Описание
Описание на проекта: Да се приложи нов подход за насърчаване развитието на самостоятелна стопанска дейност с цел разчупване на създадените стериотипи.
Дейности: Организация и управление на проекта; В началото на проекта ще се организира среща на екипа по проекта. По време на срещата ще се обсъждат конкретните методи и средства за успешно и навременно реализиране на проектните дейности. Ще се съставят длъжностни характеристики за всеки член на екипа. В тях ще се детайлизират задълженията и отговорностите им, съобразно проектните дейности. Освен това ще се конкретизира и времето за изпълнение на всяка една задача от проекта. След като се разпределят персоналните задължения ще се направи подробен преглед на всички дейности, като ще се обсъди цялостното време за тяхното изпълнение. Също така ще се дискутират възможности за ускоряване на реализацията им и повишаване на ефективността. По време на изпълнение на инициативата ще се правят ежемесечни срещи на екипа по проекта, за да се отчете постигнатият напредък и изразходваните средства. Срещи ще се организират и при възникнали проблеми или непредвидени ситуации. Тази дейност е необходима с оглед управлението на проекта. Правилното разпределение на ангажиментите ще даде гаранции за ефективно и навременно изпълнение на дейностите. Срещите на екипа по проекта са от изключителна важност за изпълнението му, тъй като от екипа зависи в най-голяма степен да се постигнат заложените цели и резултати.
Първоначално закупуване на материали Предприятието ще се помещава в сграда под наем, отговаряща на всички изисквания на законодателството. В предвид на това, че предприятието ще се занимава с производство и продажба на тестени изделия , както солени така и сладки и за успешното стартиране на дейността е необходимо закупуването на материали с най-голяма тежест – брашно тип 500, прясна мая, маргарин, олио, мармалад,шоколад, захар, сол и сирене . Предвижда се месечно да бъдат произведени около 5 500 тестени изделия, от които 4 500 солени и 1000 сладки. За производството на предвидените тестени изделия първоначално са необходими материали: брашно тип 500 -800 кг., прясна мая – 3 кг., маргарин – 10 бр., олио 12 бр., мармалад – 1 кг.,шоколад – 2 кг., захар – 15 кг., сол – 5 кг. и сирене – 20 кг. Материалите ще бъдат закупувани в началото на всеки месец. За целта ще бъдат събрани оферти за избор на доставчик на горе цитираните материали. Офертите ще бъдат събрани със стартирането на проекта.
Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Във връзка със спецификата на дейността на предприятието – производство на тестени изделия е необходимо закупуването на оборудване съобразено с изисквания за капацитет, технологичен режим на работа, компактност, качество на съоръженията-технически параметри и надеждност, цена и търговски условия -начин и срок на плащане, място на доставка, монтиране, гаранции и следпродажбен сервиз. Предвижда се да се съберат оферти и въз основа на които ще бъде избрана най-изгодната и подходяща за настоящия проект . За да се произведат тестени изделия отговарящи на изискванията и с добро качество схемата на производственото оборудване е съобразена с технологичния цикъл и е представена в следната последователност: –сито за пресяване вибрационно; –тестомесачка – величина, 60 л. казан; –тестоделител ръчен; –хладилен шкаф/хладилна маса – за съхранение на маргарин и полуфабрикати; –ламинатор настолен; –пруфер,8 тави 40х60 см.; –машина за пълнене на кроасани – полуавтоматична с обем на цилиндъра до 15 л, като пълнежът на единица изделие варира между 5 и 80 гр.; –пещ подова електрическа с 3 камери и стъклени врати –маси от INOX, 100х80х85 – общо 2 броя; –тава алуминиева 40х60 – 4 броя; -стелаж за тави INOX; Не всички описани материали ще бъдат закупени по проекта. Предвижда се по проекта да бъде закупено следното оборудване: тестоделител делител-окръглител , тестомесачка и пруфер. Останалото оборудване, което е необходимо ще бъде закупено със спестявания на семейството и заеми от банкови институции.
Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал В предвид спецификата на дейността, която ще развива предприятието се предвижда да работят общо 3-ма души на осем часов работен ден както следва: Ръководен персонал Управител – 1 (самонаето лице на 600 лв.месечна заплата); Непосредствено заети в производството Майстор,производство на тестени изделия – 1 на работа (420 лв. месечна заплата) Управител Характеристика на изпълняваната работа Ръководи цялостната дейност на предприятието; насочва дейността за постигане на устойчиви темпове на развитие на производството, за повишаване на производителността на труда, за своевременно внедряване на нови техника и методи, на научна организация на труда и управлението; взима мерки за кадровото и квалификационно осигуряване; грижи се за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; съдействува за развитието и инициативата на работещите; подписва всички финансово-счетоводни имуществени и административно управленски документи; назначава, преназначава и освобождава работещите; сключва договори; Основни отговорности Носи отговорност за: оперативната, нормативната, технологичната, производствената, правната, икономическата и организационната уредби на дейността на предприятието и за финансовите резултати Отговаря за правилното съхранение и разполагане в складовата база на стоките и материалите. Отговаря за спазване на правилата за противопожарна безопасност и безопасността на труда в складовата база. Майстор,производство на тестени изделия Характеристика на изпълняваната работа: - организира, ръководи, координира, контролира и участва в процеса на приготовлението на продукцията, нейното външно оформяне и издаването й; - съобразява асортимента с наличните суровини и потребителско търсене; - контролира доставката и съхранението на необходимите продукти по време, асортимент и количество; - следи за експлоатационната готовност, ефективното използване и поддържане на оборудването и инвентара; - контролира санитарно-хигиенното състояние на производствените помещения; - контролира сроковете по съставянето и представянето на първичните счетоводни документи; - прави рекламация на некачествените стоки и некачествено извършени услуги. Отговорности: - ефективното използване на суровините без да се нарушава технологията; - намаляване материалните разходи в производството без да се влошава качеството на произвежданата продукция; - правилното съхраняване на продуктите и готовата продукция.
Информиране и публичност. С цел да се осведоми обществеността за проектните дейности и да се изпълнят изискванията за публичност и визуализация на Оперативна програма „РЧР” ще се проведе информационна кампания и ще бъдат организирани и проведени две информационни събития за местни медии – за старта и завършването на дейностите по проекта. Всички информационни материали ще бъдат изготвени, съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. Ще бъде изработена табела за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Изработката на табела ще бъде възложена на външен изпълнител при стартиране на проекта. Ще бъдат изработени и самозалепващи се стикери с логото на ЕС и ЕСФ , с който ще бъде обозначено закупеното по проекта оборудване. Ще се направят две публикации в местната преса относно предмета на проекта и източника на финансиране.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"НЕЖО - Гюнай Мехмед" ЕТ
"САЛКО" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 933 BGN
Общ бюджет: 14 262 BGN
БФП: 14 262 BGN
Общо изплатени средства: 12 544 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 262 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 987 BGN
2014 8 557 BGN
2015 0 BGN
12 544 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 123 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 389 BGN
2014 7 274 BGN
2015 0 BGN
10 662 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 139 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 598 BGN
2014 1 284 BGN
2015 0 BGN
1 882 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз