ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-3.1.08-0025-C0001
Номер на проект:
Д03-515/12.09.2014
Наименование:
Усъвършенстване на системата за управление в Националната Художествена Академия чрез въвеждане на Автоматизирана Университетска Информационна Система.
Бенефициент:
Национална художествена академия
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
20.11.2012
Начална дата:
18.02.2013
Дата на приключване:
30.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Автоматизиране на управленските и административните процеси в НХА, оптимизация на използването на финансовите, материални и човешки ресурси в университета.
Дейности:
10. Одит на проекта Ще бъде извършен одит на проекта от външен одитор.
3. Доставка и инсталация на компютърно оборудване Планираната доставка в ДМА- хардуер - ще се извършат в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки и вътрешните правила за възлагане на обществени поръчки на НХА, които съдържат реда за планиране и организация на провеждането на процедурите и за контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки.
5. Анализ на процесите и изискванията на НХА През този етап ще бъде извършено проучване и анализ на управленските, административни и учебни процеси в НХА с оглед на проектирането, разработването и внедряването на Автоматизирана университетска информационна система в Академията.
9*. Информиране и публичност на изпълнението на проекта Ще се използват различни механизми за информиране на академичната общност, обществеността и участниците в проекта – информационни събития-пресконференции, печатни материали, съобщения в медиите, и др.
7*. Разработване на Автоматизирана университетска информационна система за НХА Понастоящем Национална Художествена Академия не разполага с единна управленска информационна система. Използват се различни софтуерни системи при реализацията на част от административните и учебните процеси в Академията - счетоводен софтуер, ТРЗ и др., които обаче не съдействат за ефективно управление на университета. Не е реализирана интеграция
6.Проектиране на Автоматизирана университетска информационна система за НХА На базата на уточнените изисквания на НХА относно Автоматизираната университетска информационна система в Дейност 5, при изпълнението на Дейност 6 ще бъде изготвен цялостен проект на системата. В проекта ще се включи описание на системната архитектура, структурата на базата данни, детайлно описание на модулите и функционалностите на системата, проект на потребителския интерфейс - системни екрани. Изработеният проект ще служи като основен ръководен документ при разработването на Автоматизираната университетска информационна система за НХА, както и като ръководство за приемането на готовата софтуерна система от страна на НХА.
1. Организация и управление на проекта Включените експерти в състава за управление на проекта притежават богат административен и управленски опит, и са участвали в реализацията на проекти, финансирани от външни донори и на ИТ проекти. Те имат добре дефинирани отговорности и роли в рамките на проектa.
2. Доставка на консумативи Осигуряването на нужните консумативи и канцеларски материали се отнася за целия 18-месечен период на изпълнение на Проекта. Те са подробно описани в Приложение А-3.2. на бюджета на проекта. Тяхната доставка се възлага на външен изпълнител с обществена поръчка
4. Избор на изпълнител за анализ на изискванията, проектиране, разработване и внедряване на Автоматизирана университетска Ще се подготвят тръжните документи за избор на Изпълнител за анализ на изискванията, проектиране, разработване и внедряване на Автоматизирана университетска информационна система в НХА. Ще се проведе тръжна процедура и ще се сключи договор с избрания изпълнител.
8. Внедряване на Автоматизирана университетска информационна система Ще се извърши въвеждане на създадената Автоматизирана университетска информационна система в реална експлоатация в НХА. За тази цел ще бъде изготвена програма за обучение на системните администратори и ключови потребители на системата, ще бъдат изготвени обучителни материали и ще бъде проведено самото обучение.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"СМ Консулта" ЕООД
"ПРЕС ПРОДУКТ ЛАЙН" ООД
"СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ" АД
Обединение „Селлекс-Макс ком”
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
492 752 BGN
Общ бюджет:
477 684 BGN
БФП:
477 684 BGN
Общо изплатени средства:
477 684 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
477 684
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
98 550 BGN
2014
0 BGN
2015
379 134 BGN
477 684 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
406 032
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
83 768 BGN
2014
0 BGN
2015
322 264 BGN
406 032 BGN
В т.ч. Национално финансиране
71 653
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
14 783 BGN
2014
0 BGN
2015
56 870 BGN
71 653 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Висши училища разработили критерии, показатели, методи и процедури за осигуряване на системи за управление за оценка на изпълняваните от тях дейности
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз