Дейности:
|
Дейност 1 – Сформиране на екип за организация и протичане на дейностите по проекта. Сформирането на експертен екип е важна част от изпълнението на проекта, необходима за успешното му управление и изпълнение. Подборът ще бъде осъществен без да се налага ограничение по отношение на пол, етническа принадлежност, социално положение, образователен ценз, икономическо състояние, принос в обществото или какъвто и да е друг признак. Общата задача на екипа е да направлява, координира и контролира цялостното изпълнение на проекта, за да бъдат изпълнени заложените цели. Дейност 2 - Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателните работни процеси Целта на дейността е поставянето на ясни и конкретни краткосрочни, средносрочни и дългосрочни цели, начини за тяхното постигане и критерии за измеримост на постигнатите резултати; идентифициране на области, нуждаещи се от подобрение; Дейност 3 - Управление и развитие на организацията чрез разработване и внедряване на механизми и процедури за обратна връзка от заинтересованите страни и използване на информацията за вземане на по-качествени управленски решения. Използване на усъвършенстваната информационната система за вземане на качествени управленски решения и подобряване на резултатите в КИА Дейност 4 - Развитие на система за повишаване на компетентността и мотивацията на академичния състав и служителите С изпълнението на дейностите по проекта ще бъде усъвършенствана системата за управление в университета, като по този начин ще може да се проследява професионалното развитие на служителите, както и да се управлява цялата информация за индивидуалните умения, представянето, и нивото на квалификация на всеки служител. В системата всеки служител ще има досие, което съдържа информация за описание на длъжността, позицията, необходими умения, професионална квалификация, както и текущи, планирани и преминати квалификации. Дейност 5* - Развитие и интегриране на информационните ресурси за повишаване на качеството на управлението в КИА – закупуване на ДМА и ДНА На база на направения анализ в дейност 2, ще бъдат закупени безсрочни лицензи за използване на информационна система за усъвършенстване на системите за управление в КИА отговаряща на всички функционални и технически изисквания посочени в техническото задание. Дейност 6 - Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критерии в системите за управление в университета След инсталацията на закупените лицензи в дейност 5, ще бъде направена техническа интеграция на системата с всички съществуващи информационни системи в университета – счетоводна програма, финанси, платформа за електронно обучение, системата за осигурявне на учебната дейност, наказания и санкции, кандидатстудентската система, библиотека. Дейност 7 - Обучение на академичния състав и служителите за работа с усъвършенстваната информационна система. Дейността предвижда да бъдат обучени един администратор на информационната система и 29 служители и академичен състав за работа с нея. Обученията предвиждат запознаване с основните функционалности на системата: Дейност 8 - Визуализация, информиране и публичност на проекта; Колежът ще предоставя текуща информация както за хода на проекта, така и за междинните и окончателни резултати. Актуална информация за проекта ще се публикува и поддържа в интернет страницата на КИА. Дейност 9 - Дейности свързани с управлението и наблюдението на проекта. Мониторинг на навременното и в пълнота изпълнение на планираните дейности по проекта и неговият напредък. Лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. Дейност 10 - ОДИТ Независима проверка на финансовите документи по проекта с цел потвърждаване на тяхната достоверност
|