ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.03-0013-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-03/2012/011
Наименование:
Синергия на дадености и политики - път за развитие на туристическите дестинации за общините Любимец, Ивайловград и Маджарово
Бенефициент:
Община Любимец
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
17.01.2013
Начална дата:
20.02.2013
Дата на приключване:
20.02.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен
Описание
Описание на проекта:
Основната цел на проекта е развитие и популяризиране на общ регионален туристически продукт на общините Любимец, Ивайловград и Маджарово, базиран на културно-историческите и природни ценности в региона, „Сред дивата природа - с аромат на древен камък в чаша вино”, която е в пълно съответствие както с основната цел на настоящата схема „да развие регионални туристически продукти и да повиши ефективността на регионалния маркетинг”, така и с нейните конкретни цели. В изпълнение на гореописаната основна цел и в съответствие с конкрет, проектът залага следните специфични цели, : Да разработи конкурентоспособен общ регионален туристически продукт на общините Любимец, Ивайловград и Маджарово, базиран на културно-историческите и природни дадености на региона Да популяризира дестинацията Любимец, Ивайловград и Маджарово сред представители на туристическия бизнес и обществеността Да обхване увеличи броя на посетителите от България и чужбина и да удължи тения престой в региона Да разн
Дейности:
дейност 2 Управление на проекта
дейност 3 Вътрешен мониторинг и контрол
дейност 4 Избор на изпълнители
дейност 5 Разработване на туристически пакети
дейност 6 Рекламни дейности, подготовка и разпространение на информационни и рекламни материали за туристическия район Любимец, Ивайловград и Маджарово и туристическия продукт «Сред дивата природа - с аромат на древен камък в чаша вино»
дейност 7 (дейността се извършва от 1 до 17,22 и 23 м.) Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири;
дейност 8 Изследвания на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности
дейност 9 (дейността се извършва от 1 до 5 и 19,20 и 21 м.) Организиране на експедиентски и журналистически пътувания
дейност 10 (дейността 1,2,3,4,5,17 и 18 м.) Дейности за обществено осведомяване – информационни срещи
дейност 11 Публичност на проекта
дейност 12 (дейноста се извършва 12,23 и 24 м.) Одит на проекта
дейност 13 Финализиране на проекта
Партньори
Партньори:
ОБЩИНА МАДЖАРОВО
Община Ивайловград
Изпълнители:
Фондация "Общество на познанието"
ОДИТОРСКА И СЧЕТОВОДНА КОМПАНИЯ АНЕД ЕООД
"Мелтрон" ООД
"Българска финансова група" ООД
ДИНОВО ПРОДЖЕКТС
Консорциум "Инициативи" ДЗЗД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
481 469 BGN
Общ бюджет:
445 837 BGN
БФП:
433 355 BGN
Общо изплатени средства:
406 081 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
433 355
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
160 088 BGN
2014
137 155 BGN
2015
108 838 BGN
406 081 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
368 352
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
143 237 BGN
2014
122 717 BGN
2015
97 381 BGN
363 335 BGN
В т.ч. Национално финансиране
65 003
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
16 851 BGN
2014
14 437 BGN
2015
11 457 BGN
42 745 BGN
Финансиране от бенефициента
13 139
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Брой нощувки в съответната територия
Индикатор 3
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон
Индикатор 4
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 6
Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 7
Брой развити регионални туристически продукти
Индикатор 8
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании
Индикатор 9
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири
Индикатор 10
индикатор!:Нетни годишни приходи от вътрешен/международен туризъм
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз