ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.03-0018-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-03/2012/007
Наименование:
Средногорие - популяризиране на регионален туристически продукт и маркетинг на дестинациите Мирково, Чавдар и Златица.
Бенефициент:
Община Мирково
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
17.01.2013
Начална дата:
20.02.2013
Дата на приключване:
20.02.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София област
Описание
Описание на проекта:
Главна цел на проектите следва да бъде развитието на регионални туристически продукти и повишаване на ефективността на регионалния маркетинг. Следвайки тази основна задача, настоящия проект е разработен с основна цел чрез интегриран подход да развие регионалния туристически продукт и да повиши ефективността на регионалния маркетинг. Целевият териториален обхват на проекта се простира на територията на общините Мирково, Чавдар и Златица. В унисон с целта на проекта е и неговото заглавие „Средногорие – популяризиране на регионален туристически продукт и маркетинг на дестинациите Мирково, Чавдар, и Златица”. Постигането на главната цел на проекта ще бъде способствано от редица специфични подцели, които са описани по-долу: • Проектът да допринесе за развитието на туристически продукт на територията на трите общини, чрез ефективна маркетингова подкрепа; • Постигане на равномерно насищане на туристически посещения на цялата територия на туристическия регион; • Развитие на туристически п
Дейности:
дейност 1 „Организация, управление и отчитане на проекта”
дейност 2 „Разработване на документация за процедури за определяне на изпълнител по реда на ЗОП”
дейност 3 „Разработване на туристически пакети и/или диверсификация на съществуващите” (избор на изпълнител, процедура по ЗОП)
дейност 4 „Рекламни дейности - подготовка и разпространение на информационни и рекламни материали за туристически район „Средногорие” и предложения за подкрепа туристически продукт на територията на общините Мирково, Чавдар и Златица” (избор на изпълнител, процедура по ЗОП)
дейност 5 „Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири” (избор на изпълнител, процедура по ЗОП)
дейност 6 „Изследвания на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности” (избор на изпълнител, процедура по ЗОП)
дейност 7 „Организиране на експедиентски пътувания, посещения на пътнически агенти, туроператори, автори на пътеводители, журналисти”
дейност 8 „Информиране, публичност и визуализация на проекта”
Партньори
Партньори:
община Чавдар
Община Златица
Изпълнители:
"ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС" АД
"2МС КОНСУЛТИНГ" ЕООД
„ХИТ ХОЛИДЕЙ ЕООД”
"Свраков и Милев" ООД
"НИРА ГРУП" ЕООД
"Ида Груп" ДЗЗД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
494 628 BGN
Общ бюджет:
424 789 BGN
БФП:
424 789 BGN
Общо изплатени средства:
403 549 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
424 789
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
164 464 BGN
2014
105 784 BGN
2015
133 302 BGN
403 549 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
361 071
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
147 152 BGN
2014
94 649 BGN
2015
119 270 BGN
361 071 BGN
В т.ч. Национално финансиране
63 718
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
17 312 BGN
2014
11 135 BGN
2015
14 032 BGN
42 479 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Брой нощувки в съответната територия
Индикатор 3
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон
Индикатор 4
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 6
Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 7
Нетни годишни приходи от вътрешен/ международен туризъм
Индикатор 8
Брой развити регионални туристически продукти
Индикатор 9
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании
Индикатор 10
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз