Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление Създаване на организация за изпълнение на дейностите по проекта и осъществяване на управление на всички дейности от проектното предложение, съгласно линейния график на проекта, както следва:
- сформиране на екип на проекта; Определяне на правата, задълженията и отговорностите за всеки член от екипа на проекта; Сключване на граждански договори с членовете на екипа на проекта;
- организация на дейностите, съгласно линейния график на проекта – план за изпълнение на дейностите;
- управление на дейностите, съгласно плана и линейния график на проекта, управление на риска, управление на финансите;
- провеждане на вътрешен мониторинг и контрол върху работата на всички членове на екипа и външните експерти, върху разходване на финансовите средства, съгласно бюджета на проекта;
- избор на обучителна организация;
- избор на доставчици за консумативи, материали и информационни материали;
- организиране на широка рекламна и информационна кампания за осигуряване на публичност и прозрачност при изпълнение на дейностите по проекта и разходване на финансовите средства;
- финансово-счетоводна дейност;
- разработване и представяне на технически доклади и финансови отчети.
Дейност 2: Сформиране на групи за обучение. Изготвяне на графици Уточняване мястото на провеждане на теоретични и практически занятия за всяка група работници, предвид високата степен на мобилност на заетите Дейност 3: Провеждане на обучението Предложената програма за обучение на бенефициентите ще бъде изцяло съобразена с изискванията на НАПОО.
1. Професия „Администратор в хотелиерството” – 2 групи - 15 човека, 960 учебни часа, разпределени според свободното време на групите (място на провеждане, часово време, преподавател, необходими материали за учебна практика);
2. Професия „Камериер” – 2 групи - 13 човека, 300 учебни часа, разпределени според свободното време на групите (място на провеждане, часово време, преподавател, необходими материали за учебна практика);
3. Професия „Ресторантьор” – 1 група от 5 човека, 960 учебни часа, разпределени според свободното време на групата (място на провеждане, часово време, преподавател, необходими материали за учебна практика);
4. Професия „Готвач” – 2 групи 12 човека, 660 учебни часа, разпределени според свободното време на групата (място на провеждане, часово време, преподавател, необходими материали за учебна практика);
5. Професия „Сервитьор - барман” – 2 групи - 13 човека, 660 учебни часа, разпределени според свободното време на групата (място на провеждане, часово време, преподавател, необходими материали за учебна практика);
6. Професия „Козметик” - 1 група от 4 човека, 660 учебни часа, разпределени според свободното време на групата (място на провеждане, часово време, преподавател, необходими материали за учебна практика);
7. Професия „Фризьор” - 1 група от 4 човека, 660 учебни часа, разпределени според свободното време на групата (място на провеждане, часово време, преподавател, необходими материали за учебна практика).
Формата на обучение е дневна. Организацията на учебния процес ще е по модули. Всеки един от модулите съдържа обучение по теория и практика и осигурява формиране на ключови компетенции на нива, съответно общо-задължителна професионална подготовка, отраслова професионална подготовка и характерна за професията специфична професионална подготовка.
Дейност 4: Оценяване и сертифициране на бенефициентите В края на обучението, курсистите, успешно преминали текущите изпити, ще положат финални държавни изпити по теория и практика на професията, които са изцяло Съобразени с Държавните образователни изисквания.
Завършеното професионално обучение се удостоверява със Свидетелство за професионална квалификация, издадено от обучаващата организация.
Дейност 5: Информация и публичност За повишаване информираността на обществеността в страната относно важността от подобряване квалификацията и капацитета на наетия персонал:
• Изработване на брошури – 400 бр.;
• Изработване на табела – 3 бр.;
• Пресконференции – 2 броя.
|