Дейности:
|
Дейност 1. Доставка на техника и обзавеждане
За да изпълняват ефективно своите задължения служителите на УО следва да разполагат с необходимото техническо оборудване и обзавеждане, обезпечаващо и улесняващо изпълнението на ежедневните им задължения и осигуряващо им комфортна работна среда. Дейността предвижда осигуряването и поддържането на необходимото техническо оборудване.
Предвидено оборудване и обзавеждане – минимални технически характеристики и количества
Външен хард диск – 1 бр. Капацитет 6 ТВ, софтуер за автоматичен back-up, Гаранция – минимум 24 месеца
GPS навигация – 1 бр.
Меню и гласова навигация на български, инсталирана карта на България, ecoRoute™, размер на дисплей – диагонал минимум 10 см, зарядно за автомобил 12-24V, гаранция минимум 24 години
Цветен принтер – 1 бр.
Цветен мрежови лазерен принтер, да отпечатва документи с размер до А3, Резолюция цветно мин 600х600 dpi
Консумативи за принтер - Тонер касети за мин. 750 стр А3: 3 бр. Черни; 9 бр. Цветни – 3 magenta, 3 yellow, 3 cyan
Таблети – 11 бр.
Да има вграден 3G, Процесор Мин. 1.4 GHz; Оперативна памет Мин. 1024 MB DDR2; Памет за съхранение на данни Мин. 16 GB + вграден card reader за SD (micro/mini); Екран - Диагонал от 9,7“ до 11“; Операционна система - Да; Чанта/Калъф за пренасяне; Гаранция от датата на доставка – 36 месеца
Компютърни конфигурации – 20 бр.
Компютърни конфигурации – настолен компютър, монитор, мишка и клавиатура:
Процесор Intel Core i7, 3.40 GHz, 6 MB cache или еквив.; Оперативна памет мин. 4GB Твърд диск минимум 500 GB; Компакт-дисково устройство DVD±RW; Портове 6 х USB; Мишка USB 2.0, двубутонна, скрол, оптична, с цвета на компютъра; Клавиатура с вграден Smart card reader , USB 2.0, гравирана с English (US) и кирилица по БДС, с цвета на компютъра; Монитор: Технология LED/TFT/PVA/IPS/S-IPS Anti-Glare; Размер мин. 21,5 инча; Време за реакция 5 ms (max)
Система за видеонаблюдение – 1 бр.
2 бр. видеокамери - Цветна куполна IP; 2.0 мегапиксела, IR осветление, обхват ~30 м.,
1 бр. 16 канален мрежов видеорекордер, 2х1TB HDD за запис над 6 месеца, визуализация в реално време и запис до 16 IP, пълен набор от функции за запис и визуализация, наблюдение през мобилен телефон 3G
1 бр. - 8 портов Switch с вкл. монтаж, програмиране и пускане, вкл. материали
Мултимедиен проектор – 1 бр.
Контраст мин. 2100:1; Мининум 2000 Lumens; Дистанционно управление; Гаранция – 36 месеца
Екран - 1 бр. Диагонал: мин. 100" (254.0 cm); Формат: 4:3 или 16:9, Материал: MaxWhite
Рутер - 1 бр. Брой портове WAN - 1x10/100; USB 2.0 Port; Сигурност: WPA & WPA2; Гаранция – 24 месеца
Лек автомобил – 1 бр.
Купе тип Седан, Брой места 4+1, Брой врати 4 врати, Минимално междуосие 2699мм., Минимален обем на багажника в литри 450, Максимален смесен разход на гориво по каталог 9л/100км, Минимална мощност 100 KW, Осигурена гаранция - мин. 5 години; Задължителни екстри - Климатроник и озвучителна система.
Допълнително са заложени разходи за оперативното използване и поддръжка на закупения лек автомобил.
Електронен сейф за документи – 1 бр. Електронно заключване с променящ се код и възможност за аварийно отваряне; Минимални размери 30х20х20
Столове – 20 бр. Ергономична седалка и облегалка; Релакс подвижна система -Tilt механизъм с възможност за заключване в изходна позиция
Посетителска пейка – 1 бр. Посетителска двуместна пейка с масичка; Метална хромирана рамка и седалки.
Ъглов диван – 1 бр. Тип кухненски ъгъл, тъмна дамаска или еко кожа, размери мин. 190х135 см
Бюра – 5 бр. Минимални размери 160х70 см; ПДЧ или ЛПДЧ
Контейнери – 10 бр. – С 4 чекмеджета, на колела, заключващи се
Ниски помощни маси – 7 бр. – Мин. размери - размери в/ш/д: 40/110/60 см; ПДЧ
Етажерки – 5 бр. ПДЧ или ЛПДЧ; Минимални размери вис. 180хдълб.35хшир.70 см
Поставки за компютър на колелца – 10 бр. На колелца, с термоустойчиво покритие
Закупуването на предвидената техника е необходимо с оглед подобряване на условията на труд и осигуряване на ефективност на работата на УО, предвид факта, че компютрите, които се ползват в момента са от 2005 г. и технически не отговарят на натовареността и обема на работа в УО. Тъй като през 2012 г. са закупени 9 лаптопа за нуждите на дирекцията, по настоящия проект се предвижда доставка на 11 таблета за останалите служители с оглед осигуряване на максимална оперативна мобилност. Останалото оборудване ще позволи подобряване качеството на работа на експертите във връзка с ежедневните задължения, както и във връзка с многобройните презентации, обучения и др.
Закупуването на предвиденото обзавеждане е необходимо с оглед подобряване на условията на труд и осигуряване на подходяща работна среда. Предвидено е закупуване на ергономични столове, предвид огромната натовареност на служителите и факта че в момента част от тях работят на посетителски столове. Етажерките и контейнерите са необходими за съхраняване на работни документи. Предвидено е и закупуване на 5 бюра, тъй като е необходима подмяна на част от ползваните в момента. Освен това предвид ежедневните срещи, които се провеждат в УО е необходимо закупуване на диван и посетителска пейка.
Наличието на лек автомобил ще улесни извършването на проверки на място при бенефициентите на програмата, ще спомогне за увеличаване броя на тези проверки, както и значително ще намали транспортните разходи на УО. Освен това автомобилът ще се ползва при честите участия на конференции, семинари, обучения и публични събития по ОПТП, както и такива на бенефициентите по програмата.
Разходи за управление и изпълнение на проекта Разходи за управление и изпълнение на проекта Мерки за публичност и информираност Мерки за публичност и информираност
|