Дейности:
|
Управление на проекта и одит Вътрешната оценка за изпълнението на проекта ще се извършва с помоща на различни процедури и инструменти. Например екипа по проекта ще състави, детайлен план за вътрешен мониторинг, като част от планирането, организацията, мениджмънта и цялостното изпълнение на проекта, планово и фактически.
Използваните инструменти са:
Анкети и интервюта – в началото, в процеса на работа и на краен етап. Ще се попълват Анкети за обратна връзка с обучаемите за качеството на професионалното обучение.
Директен контрол върху месечния план – График на дейностите; обучение, мотивация, условия на работа, безопасни условия, плащане на стипендии, провеждане на изпити, закупуване на тренинг материали, финансови дейности, популяризиране и информираност, партньорски отношения.
Контрол върху ефективност на разходите – по бюджетни пера - икономичност, относно законосъобразност и целесъобразност. Финансова дисциплина.
Анализ на резултатите – междинен и краен отчет
- Изготвяне на четиримесечни междинни отчети от Ръководителя на проекта. Отчетите представят изпълнените дейности и получените резултати, за конкретния период.
- членовете на екипа по проекта ще изготвят индивидуални доклади на база договорените ангажименти по проекта.
Заключенията и препоръките ще бъдат дискутирани по време на изготвяне на междинните проекти.
За целите на мониторинга, ще се провеждат регулярни срещи на место, за сравнение на планираните в логическата рамка цели и индикатори, нивото на постигането им и рисковете които възникват. Междинния отчет за изпълнение на планираните резултати ще бъде основен източник за отчет, анализ и самооценка.
Професионално обучение Провеждане на тръжна процедура по ПМС 55/12.03.2007 за предоставяне на обучителна услуга и избор на Изпълнител-Лицензирана обучителна организация. Провеждане на професионално обучение за 60 лица – Професонална квалификация по част от професия, специалност 8110101„Организация на хотелиерството”.
Провеждане на изпити от оценителна комисия и връчване на свидетелства на успешно преминалите.
Обучение по ключови компетенции Обучение по ключови компетенции, за 60 заети лица – Обща компютърна грамотност Популяризиране на проекта и финансовата помощ Избор на доставчик за предоставяне на рекламни и PR услуги и договаряне. Популяризиране на проекта и финансовата помощ. - Информационна брошура – 500 бр.А4, Платени публикации в местната преса – 2 бр., Информационна табела пред офиса на проекта и закриваща среща – отчет.
|