Дейности:
|
Управление на проекта Вътрешната оценка за изпълнението на проекта ще се извършва с помоща на различни процедури и инструменти. Например екипа по проекта ще състави, детайлен план за вътрешен мониторинг, като част от планирането, организацията, мениджмънта и цялостното изпълнение на проекта, планово и фактически.
Използваните инструменти са:
Анкети и интервюта – в началото, в процеса на работа и на краен етап. Ще се попълват Анкети за обратна връзка с обучаемите за качеството на професионалното обучение.
Директен контрол върху месечния план – График на дейностите; обучение, мотивация, условия на работа, безопасни условия, плащане на стипендии, провеждане на изпити, закупуване на тренинг материали, финансови дейности, популяризиране и информираност, партньорски отношения.
Контрол върху ефективност на разходите – по бюджетни пера - икономичност, относно законосъобразност и целесъобразност. Финансова дисциплина.
Анализ на резултатите – междинен и краен отчет
- Изготвяне на четиримесечни междинни отчети от Ръководителя на проекта. Отчетите представят изпълнените дейности и получените резултати, за конкретния период.
- членовете на екипа по проекта ще изготвят индивидуални доклади на база договорените ангажименти по проекта.
Заключенията и препоръките ще бъдат дискутирани по време на изготвяне на междинните проекти.
За целите на мониторинга, ще се провеждат регулярни срещи на место, за сравнение на планираните в логическата рамка цели и индикатори, нивото на постигането им и рисковете които възникват. Междинния отчет за изпълнение на планираните резултати ще бъде основен източник за отчет, анализ и самооценка.
Професионално обучение Провеждане на тръжна процедура по ПМС 55/12.03.2007 за предоставяне на обучителна услуга и избор на Изпълнител-Лицензирана обучителна организация. Провеждане на професионално обучение за 12 лица – Професонална квалификация по:
3410401 «Търговия на едро и дребно»– (2 групи по 600 часа) 1200 уч.часа
8110603 Кетъринг – 600 уч.часа (1 група)
Провеждане на изпити от оценителна комисия и връчване на Удостоверения на успешно преминалите.
Обучение по ключови компетенции Обучение по ключови компетенции, за 34 заети лица – “Обща компютърна грамотност”- 45 уч.ч
Популяризиране на проекта и финансовата помощ Избор на доставчик за предоставяне на рекламни и PR услуги и договаряне. Популяризиране на проекта и финансовата помощ.: Информационна брошура – 150 бр.А4, Платени публикации в местната преса – 2 бр., Информационна табела пред офиса на проекта.
|