Дейности:
|
Организационни дейности Настоящата дейност ще обхваща целия период на изпълнение на проекта и включва следните етапи:
1. Формиране на екип за управление дейностите по проекта
При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред Управляващия Орган. Екипът ще се състои от: ръководител на проекта, координатор и счетоводител.
2. Организиране на Начална работна среща за управление на проекта
По време на срещата Ръководителя на екипа ще запознае присъстващите с целите на проекта, както и неговите етапи. Ще се изготви План за действие, в който ще се опишат задачите и ангажиментите на всеки - на кандидата и партньорите и формуляр за месечен отчет на членовете на екипа. Екипът на проекта регулярно ще се среща с представители на партньорите преди старта на всяко едно от обученията, за да се направи логистика на предстоящото обучение и да се осигури постигането на поставените в проекта цели.
3. Подготвяне на Вътрешни правила за управление на проекта
Правилата за управление ще се подготвят с цел:
- обособяване на отговорности и разпределение на задачите в екипа; - координирането на изпълнението и осигуряване на взаимодествие и сътрудничество с Управляващия орган по ОП РЧР; - разпределяне на отговорностите по отчитане на проекта; - осигуряване на прозрачност при провеждането на тръжните процедури.
4. Провеждане на тръжни процедури за избор на външни изпълнители за дейностите по проекта
Изборът на външни изпълнителите на дейностите по проекта ще се проведат при спазване разпоредбите на ПМС 55/12.03.2007 г.
5. Провеждане на заключителна среща за отчитане резултатите от проектните дейности
Целта е разпределяне на отговорности по подготовка на финалния отчет към УО на ОП РЧР и организиране и съхранение за архив на документацията по проекта
Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 – Английски език В рамките на тази дейност ще се организира и проведе обучение по ключова компетентност 2 – Английски език. Обучението ще се извърши от външен изпълнител, избран чрез провеждане на процедура по ПМС 55/12.03.2007 г.
Обучението ще се проведе в гр. София, в подходяща за целта база, осигурена от обучаващата организация. Обучаващата организация ще осигури учебници и помагала за всяко едно от нивата на обучение. Продължителност на обучителния курс: 9 месеца, три пъти в седмицата, 300 учебни часа общо за три нива на обучение по английски език – А1, А2, В1. В обучението ще се включат 8 служители на СХП към ФНТС.
Всяко ниво ще завършва с полагането на изпит – писмен тест. Успешно издържали изпита ще получат Удостоверение за завършено ниво на обучение по Английски език и ще преминат на следващо ниво.
Провеждане на обучение по специалност „Производство на хляб и хлебни изделия” Обучението е с продължителност 660 уч. часа на група – 270 часа теория, 390 часа практика, в рамките на 10 месеца /110 дни/, 6 часа на ден. В обучението ще се включат 24 служителя на фирма „Томи” ООД, който ще бъдат разделени на две групи от по 12 човека. Теоретичните и практическите занятия ще се проведат в зали на компанията, като практиката ще се реализира в реална работна среда в производствената база на фирмата. С цел успешно провеждане на обучението и постигане на ефективни резултати учебните програми и материал ще бъде адаптиран към нуждите на целевите групи. На обучаващите се ще бъдат осигурени комплекти с учебници и материали за практиката. Произведената по време на практиката продукция няма да се използва за продажба и съответно няма да се генерира печалба за фирмата. Част от продукцията ще бъде дарена на социално-слаби хора и/или социални заведения на територията на област Хасково.
Обучението приключва с полагането на държавен изпит за придобиване на II-ра степен за професионална квалификация по професия „Хлебар-сладкар”, който включва изпит по теория и по практика. Всички служители, издържали успешно изпита, ще получат Свидетелство за професионална квалификация. В допълнение, от страна на преподавателите ще бъде извършван и периодичен (текущ) контрол на придобитите знания от страна на курсистите под формата на устни изпити, тестове, практически задания.
Провеждане на обучение по специалност „Снабдител” Обучението е с продължителност 300 уч. часа на група – 150 часа теория, 150 часа практика, 20 служители на «Томи» ООД , разделени в 2 групи, 9 месеца /75 дни/, 4 уч. часа на ден. Теоретичните и практическите занятия по предмет «Работа с компютър и ползване на приложни програмни продукти» ще се проведат в наета за целта компютърна зала. Обучението по останалите предмети ще се проведат в помещения на фирмата – зали за обучения и складова база на фирмата. С цел успешно провеждане на обучението и постигане на максимално ефективни резултати учебните програми и материал ще бъде адаптиран към нуждите на целевите групи. На обучаващите ще бъдат осигурени комплекти с учебници и материали за практиката.
Обучението приключва с полагането на държавен изпит за придобиване на I-ва степен за професионална квалификация по професия „Снабдител”, който включва изпит - тест по теория и по практика. Всички служители, издържали успешно изпита, ще получат Свидетелство за професионална квалификация. В допълнение, от страна на преподавателите ще бъде извършван и периодичен (текущ) контрол на придобитите знания от страна на курсистите под формата на устни изпити, тестове, практически задания.
Провеждане на обучение по специалност „Продавач-консултант” Обучението е с продължителност 660 учебни часа – 336 часа теория, 324 часа практика, в рамките на 10 месеца /165 дни/, по 4 часа на ден. В обучението ще се включат 8 служителя на фирма „Томи” ООД.
Обучението по теория ще се проведе зала в административната сграда на фирмата в гр. Димитровград, а практическите занятия ще се реализират в реална работна среда в магазините на фирмата. Теоретичните и практическите занятия по предмет «Работа с компютър и ползване на приложни програмни продукти» ще се проведат в наета за целта компютърна зала. С цел успешно провеждане на обучението и постигане на ефективни резултати учебните програми и материал ще бъде адаптирани към нуждите на целевите групи. На обучаващите се ще бъдат осигурени комплекти с учебници и материали за практическите занимания.
Обучението приключва с полагането на държавен изпит за придобиване на ІІ-ра степен на квалификация за професия „Продавач - консултант”, който включва изпит - тест по теория и по практика. Всички служители, издържали успешно изпита, ще получат Свидетелство за професионална квалификация. В допълнение, от страна на преподавателите ще бъде извършван и периодичен (текущ) контрол на придобитите знания от страна на курсистите под формата на устни изпити, тестове, практически задания.
Провеждане на обучение по специалност „Административно обслужване” В обучението за придобиване на ІІ-ра степен на професонална квалификация за професия „Офис-секретар”, специалност „Административно обслужване” ще се включат 8 служители на фирма „Анимекс 98” ЕООД.
Формат на обучението: 660 учебни часа - 300 часа теория и 360 часа практика, в рамките на 10 месеца /165 дни/, по 4 часа на ден. Теоретичните и практическите занятия ще се проведат в подходящо оборудвани зали в административната база на фирмата в гр. София. С цел успешно провеждане на обучението и постигане на ефективни резултати учебните програми и материал ще бъде адаптиран към нуждите на целевите групи. На обучаващите се ще бъдат осигурени комплекти с учебници и материали за практическите занимания.
Обучителната програма ще бъде изцяло съобразена със спецификата на дейностите и работните процеси в «Анимекс 98» ЕООД ще се наблегне на изучаването на бизнес-английски език, поради засилената външнотърговска дейност на фирмата.
Обучението приключва с полагането на държавен изпит за придобиване на ІІ-ра степен на професионална квалификация за професия „Офис секретар”, който включва изпит - тест по теория и по практика. Всички служители, издържали успешно изпита, ще получат Свидетелство за професионална квалификация. В допълнение, от страна на преподавателите ще бъде извършван и периодичен (текущ) контрол на придобитите знания от страна на курсистите под формата на устни изпити, тестове, практически задания.
Провеждане на обучение по специалност „Производство на захар и захарни изделия” Обучението е с продължителност 660 учебни часа на група – 276 часа теория, 384 часа практика, в рамките на 10 месеца /110 дни/, по 6 часа на ден. В обучението ще се включат 47 служителя на фирма „Анимекс 98” ЕООД. Обучаваните ще бъдат разделени в четири групи от по 11-12 човека с цел постигане на по-голяма ефективност от обучението. Обучението по теория и практика ще се провеждт съответно в зала в административната сграда на фирмата и в производствената база в гр. София. С цел успешно провеждане на обучението и постигане на ефективни резултати учебните програми и материал ще бъде адаптиран към нуждите на целевите групи. На обучаващите се ще бъдат осигурени комплекти с учебници и материали за практическите занимания.
Произведената по време на практиката продукция няма да се използва за продажба и съответно няма да се генерира печалба за фирмата. Част от продукцията ще бъде дарена на социално-слаби хора и/или социални заведения на територията на област София.
Обучението приключва с полагането на държавен изпит за придобиване на II-ра степен за професионална квалификация по професия
„Оператор в хранително-вкусовата промишленост”, който включва изпит - тест по теория и по практика. Всички служители, издържали успешно изпита, ще получат Свидетелство за професионална квалификация. В допълнение, от страна на преподавателите ще бъде извършван и периодичен (текущ) контрол на придобитите знания от страна на курсистите под формата на устни изпити, тестове, практически задания.
Информиране и публичност В рамките на тази дейност е предвидено: - подготовка, отпечатване и разпространение на информационна брошура за проекта в формат А5, пълноцветен печат, тираж от 1000 копия. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта;
- информационни плакати – 300 бр. . цветни, гланц; - информационна табела – 3 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС; - провеждане на две пресконференции – начална пресконференция и заключителна за отчитане резултатите от изпълнение на дейностите по проекта; - поддържане на актуална информация за проекта на сайта на СХП към ФНТС - www.ufi-bg.com.
Съдържанието на информационните материали ще се изготви от екипа на проекта. Те ще се разпространят от представителите на кандидата и техни партньори на територията на България с цел да се осигури прозрачност на дейностите по проекта.
|