Дейности:
|
Дейност 1 Организиране и провеждане на срещи със служители на УО, МЗ, ОО, ЦКЗ, вътрешни одитори, АФКОС и бенефициенти по ОП/ПТГС
Предвижда се срещите да бъдат организирани, след предварително съгласуване на времето за тяхното провеждане, отчитайки натовареността на служителите и необходимостта от пълно откъсване от работния процес за времето на срещите.
Срещите ще бъдат осъществени под формата на презентации или лекции, съчетани с мултимедийно представяне и/или подготовка на дневен ред с казуси. В рамките на срещите ще бъде предоставена възможност за дискусии по въпроси, възникнали в теоретичната или практическата част на обучението.
На срещите ще се обсъждат въпроси, свързани с отговорностите на УО, МЗ и останалите участници при финансовото управление, верифицирането на разходи и осчетоводяване във връзка с приключването на настоящия програмен период и подготовката за изпълнение на ангажиментите през новия програмен период. Специален акцент в дискусиите ще се обърне на изискванията на новите регламенти, валидни за всички страни в процеса.
В срещите се очаква да вземат участие приблизително 540 служители на УО, МЗ, ОО, ЦКЗ, вътрешни одитори, АФКОС и конкретни бенефициенти по ОП/ПТГС. За постигане на максимална ефективност се предвижда във всяко мероприятие да участват 45 служители от съответните структури, както и представители на СО. Общият брой на срещите ще бъде 12 и с цел постигане на по-голяма ефективност, тяхното провеждане ще бъде извършено при пълно откъсване на участниците от работната среда. Организацията и провеждането на предвидените срещи е свързана с наем на подходящи помещения, осигуряване на технически средства (мултимедия, флипчарт, микрофони и др.), кетъринг (кафе-паузи, обяди) по време на обученията в София, транспорт и настаняване на пълен пансион за всички участници извън София.
Дейност 2 Подготовка и отпечатване на работни, информационни и промоционални материали
Дейността включва подготовка, разработване и отпечатване на работни материали, както следва:
- различни указания на Сертифициращия орган;
- документи, свързани с управлението на европейските фондове, които имат отношение към работата на експертите.
Подготовка, разработване и отпечатване на информационни материали, както следва:
- информационна брошура на СО в началото на проекта и в неговия край;
Подготовка, предпечат, печат и дизайн на промоционални материали, както следва:
- тефтер;
- настолен календар;
- работен трисекционен календар;
- химикалка;
- USB флаш памет;
- подаръчен плик;
- поздравителна картичка с плик и други артикули.
Част от тези консумативи ще обезпечат срещите по дейност 1 и ще се популяризира СО, включително ще бъде изработен и разпространен въпросник за обратна връзка от проведените срещи с предложения за теми за следващите срещи в рамките на проекта, както и консумативи от общ характер за предстоящите срещи на УО, МЗ, ОО, ЦКЗ, вътрешни одитори, АФКОС и конкретни бенефициенти по ОП/ПТГС, с оглед популяризиране на ключовата роля на СО в процеса на усвояване на средства от СКФ.
|