ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.1.09-0051-C0001
Номер на проект:
ESF-1109-09-15002
Наименование:
От професионално обучение към активен трудов живот
Бенефициент:
Професионална гимназия по туризъм
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2012
Начална дата:
06.12.2012
Дата на приключване:
01.03.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на конкурентноспособността на безработни лица, посредством обучение за придобиване или повишаване на професионалната им квалификация и осигуряване на възможност за производствен стаж по специалността.
Дейности:
1. Установяване на система за управление и реализация на проекта Назначаване членовете на екипа – координатор, финансов мениджър, счетоводител, технически сътрудник и снабдител. Запознаване на всички членове от работния екип с длъжностните им характеристики. Точно и ясно определяне действията и задълженията им, както и отговорностите, които поемат при осъществяването на проекта. Организиране дейността в офиса на проекта. Подготовка и осигуряване на необходимата документация за провеждане на практиката и обучението. Заседания на екипа на проекта.
2. Разработване на учебни програми За всяка професия обучителите ще разработят учебен план в съответствие с държавните образователни изисквания и учебни програми, съобразени със спецификата на конкретната професия и уменията, които трябва да бъдат придобити.
3. Кампания за набиране на бенефициенти Дейността включва: • Организиране и провеждане на рекламна кампания за обучения и стаж по професии. • Определяне на критерии за правилен подбор на участниците в целевите групи, съвместно с Бюрото по труда град Хасково. Участниците в обучението трябва да отговарят на следните условия: o Да бъдат регистрирани в Бюрото по труда o Да са в активна трудова възраст o Да проявяват интерес към професията o Да имат мотивация за обучение и стаж. Приоритетно ще бъдат включвани младежи до 29 години; жени отсъствали дълго време от работа поради майчинство или отглеждане на дете и неактивни лица на пазара на труда. • Съвместно с Бюрото по труда извършване на подбор и набиране на регистрирани безработни по включените в проекта професии. • Провеждане на интервю с бенефициентите преди включване в обучението с цел установяване на мотивацията им за обучение и стаж.
4. Обучение по професия „ Хлебар – сладкар“ Сключване на договори за обучение и стажуване с бенефициентите за съответния курс на обучение. Провеждане на теоретично и практическо обучение по предварително разработен учебен план и учебни програми. Учебните занятия се провеждат по утвърден график – 6 часа дневно. Предоставяне на работно облекло, здравни книжки, застраховки и материали за обучението. Издаване на удостоверения за професионално обучение на успешно завършилите.
5. Обучение по професия „Готвач“ Сключване на договори за обучение и стажуване с бенефициентите за съответния курс на обучение. Провеждане на теоретично и практическо обучение по предварително разработен учебен план. Учебните занятия се провеждат по утвърден график – 6 часа дневно. На курсистите се предоставят работно облекло, здравни книжки, застраховки и осигурени материали за обучението. Успешно завършилите обучението получават свидетелства за професионална квалификация.
6. Обучение и стажуване по професия „Сервитьор - барман“ Сключване на договори за обучение и стажуване с бенефициентите за съответния курс на обучение. В ПГ по туризъм „Ал. Паскалев“ ще се проведе теоретично и практическо обучение по предварително разработен учебен план. Учебните занятия ще се провеждат по утвърден график – 6 часа дневно. На курсистите ще бъдат предоставени работно облекло, здравни книжки, застраховки и осигурени материали за обучението. Успешно завършилите обучението ще получат удостоверения за професионално обучение и ще започнат стаж при работодател за срок от 3 месеца.
7. Стажуване при работодател След приключване курса на обучение бенефициентите ще бъдат разпределени по работни места на база предварително сключените с тях споразумения. Ще се организират работни срещи с работодателите и бенефициентите за насочване към конкретните работни места. Стажуването ще се извърши в базите на фирмите партньори в реална работна среда. За срок от 3 месеца със стажантите ще бъдат сключени трудови договори като им се осигурява заплащане в рамките МРЗ на база действително отработени дни при 8-часов работен ден. Работодателите са длъжни да проведат инструктаж на работното място, контролират присъствието на стажантите и осъществяват контрол върху спазване условията на договора.
8. Медийност Изработване на табела за визуална идентичност Периодично оповестяване на резултатите от проекта по медиите. Публикации в информационен сайт Организиране на среща с участници в проекта; Издаване на брошури с резултатите от проекта; Мултимедийна презентация за резултатите от проекта.
9. Оперативен и финансов мениджмънт. Отчетност Дейността по изпълнение на бюджета за разходите по проекта и изготвяне на необходимата методическа и счетоводна документация към него включва: • Обработка на счетоводните документи; • Отчитане на финансовите разходи; Дейността свързана с осъществяване на контрол по финансите включва: o Ежедневен – от ръководителя на проекта, координатора и счетоводителя; o Периодичен – от възложителя на проекта, ръководителя, координатора и счетоводителя; o Последващ – от възложителя и ръководителя; o Изготвяне на междинни и заключителни отчети - технически и финансови.
Партньори
Партньори:
„Крес – Балкански” ООД
„Наслада – Гогова“ ЕООД
ЕТ „Тотал-5 – Димитър Кадънов“
„Александра и Мадлен“ ООД
Изпълнители:
„Бултекс 99” ЕООД
"Хасковска марица"ООД
КИЛЕРА 2003
ДКЦ СВ.ГЕОРГИ ЕООД
ЕТ ДЕЛТА НИВ-ВЕСЕЛИНА СТОЙКОВА
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
131 138 BGN
Общ бюджет:
117 236 BGN
БФП:
117 236 BGN
Общо изплатени средства:
117 236 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
117 236
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
51 555 BGN
2014
65 681 BGN
2015
0 BGN
117 236 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
99 651
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
43 822 BGN
2014
55 829 BGN
2015
0 BGN
99 651 BGN
В т.ч. Национално финансиране
17 585
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
7 733 BGN
2014
9 852 BGN
2015
0 BGN
17 585 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в заетост след обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз