Дейности:
|
1. Изграждане на операционен мениджмънт и координация между Кандидата и Партньора. Създаване на екип отговарящ за управлението, наблюдението и координацията по дейностите на проекта; сключване на договори между членовете на екипа и Кандидата. Създаване на Група за координация, в която ще участват представители на Кандидата и Партньора и ще наблюдава и координира дейностите на проекта; Създаване на методология за управление на проекта; адаптиране на Плана за действие на проекта към актуалното време и окончателното разпределение на задачите между членовете в екипа за управление на проекта. Финансово осигуряване на дейностите по проекта. Финансово и техническо отчитане на изпълнението на проекта. 2.Управление и координация на проекта. Организиране и координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта. Ежемесечно отчитане за хода на работата от екипа на проекта пред Групата за координация. Обсъждане и разрешаване на казуси, възникнали в хода на дейността. Периодичен финансов контрол и финансово осигуряване на управлението на проекта: изплащане на възнаграждения на екипа на проекта; осигуряване функционирането на офиса на проекта – режийни разходи, консумативи, материали и други административни разходи. Планиране и отчитане на финансирането на дейностите по проекта. 3.Популяризиране на проекта и на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”. Отпечатване на листовки, дипляни, плакати и табла. Публикации в специализирани издания и съобщения за проекта на интернет страницата на Кандидата. 4.Подбор и сформиране на целевата група. Осъществяване на контакт с представители на ДБТ в София и Пловдив за съдействие при сформирането на целевата група по проекта. Провеждане на интервюта /писменни и устни/ с широк кръг кандидати за участие в проектните дейности, за да се подберат подходящи обучаеми отговарящи на изискванията на закона за частната охранителна дейност. Сформиране на целевата група от отговарящите в най-висока степен на изискванията на проекта лица. Подписване на индивидуални договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта. 5. Разработване и отпечатване на учебни помагала,закупуване на пособия за обученията по теория и практика. Организационно и логистично обезпечаване на професионалното обучение ,чрез закупуване на пособия и разработване и отпечатване на помагала. Организиране на материали, пособия и помагала за представителите на целевата група за периода на обучение, чрез провеждане на процедура, съгласно ПМС 55/12.03.2007 г., за избор на фирми, които ще предоставят тези услуги, за осъществяването на обучението. 6. Мотивационно обучение на допуснатите обучаеми/безработни/ Организиране и провеждане на мотивационно обучение на безработни за професията „Охранител” с два специфични модула: Правно-нормативни изисквания за заемане на длъжността „Охранител”, Психологически и физически изисквания за длъжността „Охранител”. 7. Провеждане на професионално обучение на целевата група. Провеждане на професионално обучение на 60 бенефициента по:
- част от професия 811010 „Охранител”, специалност 8110103 ”Физическа охрана на обекти” квалификационен курс от 660 учебни часа за 4 учебна група от поне15 обучаеми; /3 групи в София и 1 група в Пловдив/.
Обучението е съобразено с заявените от Кандидата нужди от квалифицирани кадри.
Застраховане на обучаемите през времето на провеждане на обучението. 8.Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло за стажуването на бенефициентите. Организационно и логистично обезпечаване на стажуването, чрез закупуване на предпазни средства и работно облекло. Организиране на същите за представителите на целевата група за периода на стажуване, чрез провеждане на процедура, съгласно ПМС 55/12.03.2007 г., за избор на фирми, които ще предостави тези услуги, за осъществяването на стажуването . 9.Осигуряване на участниците в обучението на възможност за стажуване. Сключване на трудов договор за професионален стаж за срок от три месеца при работодателите по проекта с успешно завършилите курса на обучение бенефициенти. 10. Разработване на система за контрол и периодично оценяване на стажуващите бенефициенти. 11. Междинно и финално отчитане. Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителени технически доклади; междинни и окончателени финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи.
|