ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.1.04-0109-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Създаване на Звено за почасови услуги в домашна среда към „Домашен социален патронаж” - Каспичан
Бенефициент:
Община Каспичан
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
19.10.2012
Начална дата:
28.11.2012
Дата на приключване:
01.06.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Шумен                    Каспичан
Описание
Описание на проекта:
Чрез проекта ще бъде създадено Звено за услуги в домашна среда към „Домашен социален патронаж” – Каспичан. То ще предоставя почасови услуги за лична помощ, комунално-битови дейности и подкрепа за социално включване на лица с трайни увреждания и самотно живеещи възрастни хора. Така ще бъде разширена дейността на патронажа – с включването на нови социални услуги и потребители от населени места, извън обсега му на действие до момента (селата Върбяне, Кюлевча, Марково,Косово).
Дейности:
№1: Подбор и наемане на персонал в Звено за почасови услуги в домашна среда към ДСП – гр. Каспичан Дейността се реализира в два етапа: 1)Подготвителен етап – Подготовка на процедура за подбор на безработни. Дейността се изпълнява от служители на ДБТ – Нови пазар, филиал в Каспичан по зададена заявка от бенефициента – община Каспичан и определени критерии (за брой, възраст, образование, наличен професионален опит и т.н.). 2) Изпълнителен етап – Подбор на безработни за работа в ДСП – гр.Каспичан (общо 25 безработни лица). Бенефициентът – Община Каспичан и ДБТ – Нови пазар, провеждат подбор по документи и интервюта с безработни. Изготвя се дълъг и кратък списък с представилите се най-добре в низходящ ред. Първите 25 ще бъдат поканени да станат част от персонала на Звеното за предоставяне на почасовите услуги към Домашен социален патронаж – гр. Каспичан.
№2: Обучение на персонала Дейността включва подготовка и провеждане на въвеждащо 2 – дневно обучение за всички новоназначени лица –в създаденото звено за почасови услуги към „Домашен социален патронаж”- гр.Каспичан. Реализира се в два етапа: 1)Подготвителен етап – Избор на външна обучителна организация – Тя подготвя програмата и логистиката на обучението; 2)Изпълнителен етап – Провеждане на обучението. В обучението се включват общо 25 души, извършва се в рамките на 2 учебни дни от обучителната организация.
№3: Информиране, консултиране и подбор на кандидат-потребители Дейността се реализира в два етапа и включва: 1)Подготвителен етап – Набиране на заявления от нуждаещи се от почасовите услуги – Документи от нуждаещи се възрастни и хора с трайни увреждания ще се събират от техническия сътрудник по проекта. Дирекция „Социално подпомагане” - Нови пазар определя служители, които ще проведат социални анкети с нуждаещите се от почасови услуги лица. 2)Изпълнителен етап – Провеждане на социални анкети и извършване на индивидуална оценка на потребностите на възрастни хора и лица с увреждания от почасови социални услуги на територията на община Каспичан. Дейността се извършва от Дирекция „Социално подпомагане” – Нови пазар и бенефициента.
№4:Предоставяне на почасови услуги в домашна среда Дейността се изпълнява в два етапа и включва: 1)Подготвителен етап – Назначаване на наетия и обучен персонал в създаденото звено за предоставяне на почасови услуги в домашна среда към ДСП. Изготвяне на вътрешни графици за почасовите услуги за всеки потребител и разпределение на задачите на обслужващият персонал. 2)Изпълнителен етап - Предоставяне на почасови услуги на общо 60 души - хора с увреждания и възрастни лица с невъзможност за самооблуждване – в т.ч.: лична помощ (обличане, хранене, излизане) и медико-социално обслужване, дейности за социална подкрепа и включване (при общуване и поддържане на социални контакти, придружаване на културни мероприятия, писане на писма) и комунално-битови дейности (помощ при пазаруване, приготвяне на храна, плащане на такси и т.н). Изпълнява се от персонала на създаденото към ДСП звено.
№5: Организация и управление на проекта Дейността включва: 1)Подготвителен етап – Избор на фирма за закупуване на оборудване и обзавеждане на новосъздаденото Звено за почасови услуги към „Домашен социален патронаж”-гр. Каспичан и сформиране на екип за управление на проекта (ръководител, технически сътрудник, счетоводител). Разпределяне на задачите на екипа. Разработване и въвеждане на система за вътрешен мониторинг, оценка и контрол на резултатите от работата на екипа и планираните дейности по проекта. 2) Изпълнителен етап – Доставка на оборудването и обзавеждането и управление на проектните дейности (провеждане на процедури по реда на ЗОП за възлагане на дейности на външни изпълнители по дейностите в проекта, изготвяне на междинни и финални отчети – технически и финансови), осигуряване на необходимата публичност и прозрачност при разпространение на постигнатите резултати.
№6: Информиране и публичност Дейността предполага популяризиране на проекта, чрез организиране на публични събития (пресконференции /конференция) и чрез печатни, аудио-визуални материали. Реализира се в два етапа: 1)Подготвителен етап – Избор на външни изпълнители – включва възлагане на поръчка на фирми за организиране и провеждане на публични събития, доставка на канцеларски материали и изработка на печатни продукти; 2)Изпълнителен етап – Изработване на 500 бр. дипляни; подготовка на 3 публични събития (1 конференция и 2 пресконференции за отчитане на резултатите по проекта)
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Маркет консулт" ЕООД
"Аспект" ООД
"Търговище ТВ" ЕООД
"СИСТАКОМ" ЕООД
АЛЕКС И КО 04
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
199 169 BGN
Общ бюджет:
161 378 BGN
БФП:
161 378 BGN
Общо изплатени средства:
151 255 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
161 378
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
58 881 BGN
2014
92 375 BGN
2015
0 BGN
151 255 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
137 171
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
50 048 BGN
2014
78 518 BGN
2015
0 BGN
128 567 BGN
В т.ч. Национално финансиране
24 207
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
8 832 BGN
2014
13 856 BGN
2015
0 BGN
22 688 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, започнали работа в сектора на социалната икономика
Индикатор 2
Брой лица, преминали от сектора на социалната икономика към реалния пазар на труда, вследствие на предоставени интегрирани социални услуги
Индикатор 3
Брой подкрепени съществуващи форми на предприятия в сферата на социалната икономика по схема Помощ в дома
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз