ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.1.09-0087-C0001
Номер на проект:
ESF-1109-01-07015
Наименование:
Професионално израстване с Хермес Холидейс
Бенефициент:
Хермес Холидейс АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2012
Начална дата:
13.11.2012
Дата на приключване:
02.01.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
повишаване конкурентноспособността на лица, регистрирани като безработни в Дирекции „Бюро по труда” в София град , предимно от уязвими групи, посредством: обучение за придобиване или повишаване на тяхната професионална квалификация и осигуряване на възможност за производствен стаж по професия Организатор на турагентска дейност на обектите на ВО в София и страната.
Дейности:
1. Изграждане на операционен мениджмънт и координация между Кандидата и Партньора Създаване на екип отговарящ за управлението, наблюдението и координацията по дейностите на проекта; сключване на договори между членовете на екипа и Кандидата. Създаване на Група за координация, в която ще участват представители на Кандидата и експерти по обучението и ще наблюдава и координира дейностите на проекта; Създаване на методология за управление на проекта; адаптиране на Плана за действие на проекта към актуалното време и окончателното разпределение на задачите между членовете в екипа за управление на проекта. Финансово осигуряване на дейностите по проекта. Финансово и техническо отчитане на изпълнението на проекта.
2. Управление и координация на проекта. Организиране и координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта. Ежемесечно отчитане за хода на работата от екипа на проекта пред Групата за координация. Обсъждане и разрешаване на казуси, възникнали в хода на дейността. Периодичен финансов контрол и финансово осигуряване на управлението на проекта: изплащане на възнаграждения на екипа на проекта; осигуряване функционирането на офиса на проекта – режийни разходи, консумативи, материали и други административни разходи. Планиране и отчитане на финансирането на дейностите по проекта.
3. Популяризиране на проекта и на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”. Отпечатване на листовки, дипляни, плакати и табла. Публикации в специализирани издания и съобщения за проекта на интернет страницата на Кандидата. Ще бъдат изготвени съобщения за проекта и ще се публикуват в Интернет-страницата на Хермес Холидейс АД, гр. София – по време на изпълнението на проекта, информацията ще се актуализира всеки месец.
4. Подбор и сформиране на целевата група. Осъществяване на контакт с представители на ДБТ в София-град за съдействие при сформирането на целевата група по проекта. Провеждане на интервюта/писменни и устни/ с широк кръг кандидати за участие в проектните дейности- да се подберат подходящи обучаеми отговарящи на изискванията на закона за туристическия бизнес. Сформиране на целевата група от отговарящите в най-висока степен на изискванията на проекта лица. Подписване на индивидуални договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта.
5. Разработване и отпечатване на учебни помагала,закупуване на пособия за обученията по теория и практика. Организационно и логистично обезпечаване на професионалното обучение,чрез закупуване на пособия и разработване и отпечатване на помагала.Организиране на материали,пособия и помагала за представителите на целевата група за периода на обучение, чрез провеждане на процедура, съгласно ПМС 55/12.03.2007 г., за избор на фирми, които ще предостави тези услуги, за осъществяването на обучението.
6. Мотивационно обучение на допуснатите обучаеми/безработни/ Организиране и провеждане на мотивационно обучение на безработни за професията Организатор в туристическа агентска дейностс два специфични модула: Правно-нормативни изисквания за заемане на длъжността . Комуникация с клиенти при предлагане на туристически пакети.
7. Провеждане на професионално обучение на целевата група Провеждане на професионално обучение на 65 бенефициента по: - част от професия 812010 „Организатор на туристическа агентска дейност”, специалност 8120101 ”Организация на туризма в свободното време”- квалификационен курс от 628 учебни часа за 5 учебни групи от по10-15 обучаеми в София -град. Професионалното обучение ще бъде осъществено, чрез провеждане на процедура, съгласно ПМС 55/12.03.2007 г. за избор на изпълнител – ЦПО, с лиценз за обучение по тези професии и специалности. Застраховане на обучаемите през времето на провеждане на обучението.
8. Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло за стажуването на бенефициентите. Организационно и логистично обезпечаване на стажуването ,чрез закупуване на предпазни средства и работно облекло,съгласно Вътрешните правила на Кандидата.
9. Осигуряване на участниците в обучението на възможност за стажуване Сключване на трудов договор за професионален стаж за срок от три месеца при работодателите по проекта с успешно завършилите курса на обучение бенефициенти.
10. Разработване на система за контрол и периодично оценяване на стажуващите бенефициенти.
11. Междинно и финално отчитане Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителен технически доклади; междинни и окончателен финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
СНЦ БИЗНЕС ЦЕНТЪР - Пещера
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
193 355 BGN
Общ бюджет:
110 844 BGN
БФП:
110 844 BGN
Общо изплатени средства:
110 844 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
110 844
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
38 671 BGN
2013
0 BGN
2014
72 173 BGN
2015
0 BGN
110 844 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
94 218
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
32 870 BGN
2013
0 BGN
2014
61 347 BGN
2015
0 BGN
94 218 BGN
В т.ч. Национално финансиране
16 627
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
5 801 BGN
2013
0 BGN
2014
10 826 BGN
2015
0 BGN
16 627 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в заетост след обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз