ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.1.04-0111-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Звено за услуги в домашна среда – иновативни услуги в подкрепа за социално включване
Бенефициент:
ОБЩИНА БЕЛОСЛАВ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
19.10.2012
Начална дата:
23.11.2012
Дата на приключване:
01.02.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Белослав
Описание
Описание на проекта:
Звеното за услуги в домашна среда разширява дейността на съществуващия домашен социален патронаж и ще осигури почасови услуги в ежедневието на 60 лица от община Белослав, намиращи се в частична или пълна невъзможност за самообслужване. В зависимост от индивидуалните потребности на нуждаещите се ще се предоставят почасови услуги за лична хигиена, комунално – битови дейности и услуги в подкрепа на социално включване, след предварително разработени индивидуални планове и графици за обслужване.
Дейности:
Информиране, консултиране и подбор на потребителите на социални услуги в домашна среда. 1. Изготвяне и публикуване на листовка, съдържаща информация за предоставяне на социалните услуги в домашна среда. 2.Подаване на заявление от представители на целевите групи в община Белослав и попълване на анкети. 3. Изпращане на подадените заявления от кандидат-потребителите за първоначална оценка от дирекция “Социално подпомагане” – Девня. 4. Подбор на потенциалните потребители след представена първоначална оценка от дирекция “Социално подпомагане” - Девня.
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги в домашна среда. 1. Изготвяне на методика за подбор на безработните лица за персонал в звеното и подбор на подходящите лица, съгласно разработената методика. 2.Изготвяне на длъжностните характеристики на лицата, наети като персонал в звеното. 4.Подписване на трудови договори с подбраните лица, изготвен по реда и условията на Кодекса на труда, декларация за спазване на поверителността на личните данни и информацията.
Обучение на персонала – въвеждащо и надграждащо 1.Избор на обучителна фирма, която обучава съгласно утвърдените от АСП методики за предоставяне на социалните услуги в общността. 2.Сключване на договор между кандидата и фирмата- изпълнител за обучение и осигуряване на необходимия ресурс /сграден фонд/. 3.Въвеждащо и/или надграждащо обучение.
Разработване на индивидуални планове за предоставяне на съответната услуга на всеки потребител. 1.Посещение на представител от екипа в дома на дадения потребител . 2.Извършване на анкетиране на потребителя. 3.Разработване на индивидуален план за предоставяне на съответната социална услуга според потребностите на всеки потребител.
Предоставяне на почасови услуги в домашна среда. Дейността ще се извършва 12 месеца, като се спазват всички необходими изисквания по Методиките за предоставяне на социални услугите в дома, включваща: 1.Ръководни принципи в процеса на предоставяне на услугите в дома. 2.Правила и процедури при предоставяне на услугите в дома. 3.Управление на основните рискове за потребителите. 4.Организация и управление на доставката на социалните услуги. Почасовите социални услуги ще се предоставят по начин, който зачита правото на достойнство и лично пространство на потребителите и се съобразява с начина им на живот
Разработване на информационни материали и провеждане на кампании. Визуализация и публичност. 1.Провеждане на информационна кампания 2.Разработка на информационни материали относно предоставяните социални услуги. • Листовки – 500 бр. • Обозначителна табела – 1бр. • Преспубликации в местния и централен ежедневник по тематични статии – 3 бр. 3.Разпространение на информационни материали. 4.Срещи–дискусии с представители на целевите групи 5. Финална презентация и отчитане на резултата от проекта
Организация и управление на проекта. Създаване на условия за ефективно управление на дейностите на проекта и спазването на финансова дисциплина при разходването на средствата, предоставени по ОП „Човешки ресурси”. Подписване на договори с екипа по проекта. Подписване на договори с потребителите.Подписване на договори с персонала на Звеното за услуги в домашна среда. Изготвяне на план за работа. Провеждане на първа работна среща и съгласуване на плана за работа и графика за провеждането на работни срещи за следене напредъка на проекта. Екипът ще изпълнява описаните задължения по проекта, който включва организация, контрол и мониторинг.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ТЕМПУС-2000" ООД
"Териториален център за квалификация и преквалификация" ООД
Медиа бокс ЕООД
"МАРПОЛ"ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
195 394 BGN
Общ бюджет:
177 191 BGN
БФП:
177 191 BGN
Общо изплатени средства:
163 172 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
177 191
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
39 000 BGN
2013
93 284 BGN
2014
30 888 BGN
2015
0 BGN
163 172 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
150 612
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
33 150 BGN
2013
79 291 BGN
2014
26 255 BGN
2015
0 BGN
138 696 BGN
В т.ч. Национално финансиране
26 579
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
5 850 BGN
2013
13 993 BGN
2014
4 633 BGN
2015
0 BGN
24 476 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, започнали работа в сектора на социалната икономика
Индикатор 2
Брой лица, преминали от сектора на социалната икономика към реалния пазар на труда, вследствие на предоставени интегрирани социални услуги
Индикатор 3
Брой подкрепени съществуващи форми на предприятия в сферата на социалната икономика по схема Помощ в дома
Индикатор 4
Брой обучени лица за предоставяне на почасови услуги - 111
Индикатор 5
Брой потребители на предоставени почасови услуги - 111
Индикатор 6
Брой изготвени информационни материали - 111
Индикатор 7
Брой обучени лица за предоставяне на почасови услуги - договор 111
Индикатор 8
Брой потребители на предоставени почасови услуги - договор 111
Индикатор 9
Брой изготвени информационни материали - договор 111
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз