ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0025-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/019
Наименование:
Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален турестически продукт
Бенефициент:
ОБЩИНА НЕСЕБЪР
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
14.11.2012
Дата на приключване:
18.02.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на проекта е повишаване ефективността на регионалния маркетинг в Централен Черноморски регион (Несебър-Бяла-Долни чифлик) чрез прилагане на иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт Специфични цели: 1) Прилагане на интегриран подход за развитие на регионалния туристически продукт „5 дни – 4 сезона – 3 общини”, като нова възможност за повишаване на регионалната конкурентоспособност в туризма – намаляване на сезонността, привличане на нови пазарни сегменти, намаляване на териториалната концентрация 2) Изграждане на споделен имидж на Региона, основан на разнообразни и атрактивни обекти, включени в регионалния туристически продукт 3) Популяризиране на регионалния продукт чрез използването на ефективни съвременни средства и рекламни техники за достигане до националния и международен туристически пазар 3) Насърчаване на партньорството между местните власти и туристическия бранш за подобряване качеството и пазарната стойност на туристиче
Дейности:
Дейност 1. Сформиране на екип за управление на проекта
ДЕЙНОСТ 2: Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация на проекта
Дейност 3. Разработване на туристически пакети за региона
ДЕЙНОСТ 4: Подготовка и разпространение на рекламни и информационни материали за туристическия регион и разработения иновативен продукт
Дейност 5. Представяне на тур. продукт и регион на международни и национални събития
ДЕЙНОСТ 6: Проучване на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности
ДЕЙНОСТ 7: Организиране на туристически форуми
Дейност 8. Разработване на тръжни документации
Дейност 9. Провеждане на външен одит по проекта
Партньори
Партньори:
Община Бяла
Община Долни чифлик
СЪЮЗ НА СОБСТВЕНИЦИТЕ - СЛЪНЧЕВ БРЯГ
Изпълнители:
"Яна тур - България" ООД
ЦДМ - ЕООД
"ПОЛИБИС” ЕООД
"Николова - финансов одит и консултации" ЕООД
"Вода Медиа Венчър"ЕООД
"Медиа Лайт" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
417 404 BGN
Общ бюджет:
381 121 BGN
БФП:
367 865 BGN
Общо изплатени средства:
349 619 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
367 865
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
138 787 BGN
2014
92 196 BGN
2015
118 637 BGN
349 619 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
312 678
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
124 178 BGN
2014
82 491 BGN
2015
106 149 BGN
312 817 BGN
В т.ч. Национално финансиране
55 187
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
14 609 BGN
2014
9 705 BGN
2015
12 488 BGN
36 802 BGN
Финансиране от бенефициента
15 990
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 3
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 4
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 7
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 8
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Индикатор 9
индикатор:Брой нощувки в съответната територия
Индикатор 10
индикатор:Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз