ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-1.1.04-0055-C0001
Номер на проект:
12-11-45
Наименование:
Създаване на условия и предпоставки за добро управление на територия на община Долна митрополия
Бенефициент:
Община Долна Митрополия
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
30.08.2012
Начална дата:
09.11.2012
Дата на приключване:
09.05.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Плевен                    Долна Митрополия
Описание
Описание на проекта:
Подобряване достъпа на местното население до публични услуги
Дейности:
Дейност №1: Организация, управление и тръжни процедури Изготвяне на документи, свързани с отчитане изпълнението на дейностите по проекта; Изготвяне на тръжна документация за избор на изпълнители по дейностите от проекта; Подготовка и провеждане на тръжни процедури
Дейност №2: Провеждане на функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ Съгласно Наръчника, изготвен от консорциум, воден от „КПМГ България” ООД и включващ „Ню Ай” ООД и „София Консултинг” ООД (наричани Консултант), съгласно договор № 57/17.05.2008 г. с Министерството на държавната администрация и административната реформа (МДААР) за изпълнението на проект „Разработване и прилагане на Единна методология за функционален анализ на административните структури” функционалният анализ ще бъде проведен в четири етапа: Етап 1 – планиране и подготовка на функционалния анализ Сформиране на екип Дефиниране на заинтересованите страни Уточняване на акцента на анализа Изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите Комуникация и гарантиране на ангажираност; Етап 2 – провеждане на функционалния анализ Анализ на текущото състояние Идентифициране на области за подобрение Формулиране на предложения за подобрения; Етап 3 – приключване на функционалния анализ Приоритизиране на областите и предложения за подобрение Изготвяне на план за действие Изготвяне на проект на доклад Обсъждане на изготвения проект на доклад с представители на съответната администрация Изготвяне на окончателен доклад Комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни; Етап 4 – Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението Анализ на изпълнението на препоръките Информиране на заинтересованите страни за изпълнение на препоръките Публичност на резултатите от проведения функционален анализ. За изпълнение на функционалния анализ ще бъдат използвани следните методи: Проучване на документи и информация Анкетни проучвания Интервюта Фокус групи Наблюдение Експертна оценка
Дейност № 3: Разработване/ усъвършенстване на методологии, вътрешни правила и процедури за организацията в общинската администрация След провеждане на функционалния анализ и с оглед на получените резултати ще бъдат разработени нови, или ще бъдат усъвършенствани съществуващите вече, методологии, вътрешни правила и процедури за организацията на общинската администрация вкл. стратегия за организационно развитие, правила за оценка ефикасността и ефективността на административните структури, както и един брой инструкции и два броя наръчника за осъществяване на конкретни функции, свързани с дейността на общинската администрация. Всички заинтересовани страни ще получат екземпляри от новите документи.
Дейност № 4: Провеждане на съпътстващо обучение на служители от общинската администрация След извършване на функционалния анализ и разработените методологии, вътрешни правила и процедури ще се проведе тридневно обучение на 40 служители от административните структури на община Долна Митрополия. На всички участници в обучението ще бъдат раздадени предварително подготвени папки с: информациони и обучителни материали CD с копия на новите документи химикалка. Обучението ще включва: I ден: Запознаване с резултатите от проведения функционален анализ и кафе пауза; II ден: Запознаване със стратегията за организационно развитие, обяд, правила за оценка ефикасността и ефективността на административните структури; III ден: Запознаване с изготвените инструкции и наръчници, вътрешни правила и други документи, кафе пауза и обяд.
Дейност № 5: Информация и публичност по проекта Ще бъдат проведени две пресконференции – една в началото и една – в края на изпълнението на проекта След приключване изпълнението на всяка дейност от проекта за нея ще бъде публикувана информация на Интернет страницата на общината Изработка и монтаж на информационна табела Печат и разпространение на 400 броя брошури Изработка на 400 броя тениски с надпис „За добро управление” Изработка на 400 броя шапки с надпис „За добро управление”
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Приватсистем"ООД
"БЕФТ" ООД
ЕРМА 5
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
94 300 BGN
Общ бюджет:
80 346 BGN
БФП:
80 346 BGN
Общо изплатени средства:
80 346 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
80 346
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
18 860 BGN
2013
13 642 BGN
2014
47 843 BGN
2015
0 BGN
80 346 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
68 294
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
16 031 BGN
2013
11 596 BGN
2014
40 667 BGN
2015
0 BGN
68 294 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 052
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
2 829 BGN
2013
2 046 BGN
2014
7 177 BGN
2015
0 BGN
12 052 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Функционални анализи, извършени от административни структури
Индикатор 2
Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ
Индикатор 3
По Дейност 1 - Отчети, приети от Управляващия орган
Индикатор 4
По Дейност 1 - Подписани договори с изпълнителите
Индикатор 5
По Дейност 2 - Брой разработени функционални анализи
Индикатор 6
По Дейност 2 - Брой изготвени предложения за функционално иструктурно оптимизиране
Индикатор 7
По Дейност 2 - Брой изготвени Планове за действие
Индикатор 8
По Дейност 3 - Стратегия за организационно развитие
Индикатор 9
По Дейност 3 - Правила за оценка ефикасността и ефективността на административните структури
Индикатор 10
По Дейност 3 - Брой инструкции и наръчника за осъществяване на конкретни функции, свързани с дейността на общинската администрация
Индикатор 11
По Дейност 4 - Брой проведени обучения на служителите
Индикатор 12
По Дейност 4 - Брой обучени служители от общината
Индикатор 13
По Дейност 4 - Процентно съотношение на обучените мъже/жени
Индикатор 14
По Дейност 5 - Брой проведени пресконференции
Индикатор 15
По Дейност 5 - Брой публикации на Интернет страницата на общината
Индикатор 16
По Дейност 5 - Брой монтирани информационни табели
Индикатор 17
По Дейност 5 - Брой отпечатани брошури
Индикатор 18
По Дейност 5 - Брой изработени тениски
Индикатор 19
По Дейност 5 - Брой изпработени шапки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз