Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.16-0035-C0001
Номер на проект: ESF-2116-01-11003
Наименование: "Нови знания и умения за по-добър живот"
Бенефициент: ФСК КАРТЕЛ ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 22.08.2012
Начална дата: 04.10.2012
Дата на приключване: 09.11.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Обща цел/цели –повишаване счетоводно –финансовата и икономическа квалификацията на заетите лица - практически умения, познания на нормативната база–практическото и прилагане, което ще доведе до точно и вярно отразяване на стопанските операции. Общата цел на настоящия проект подкрепя усилията на Кандидата – ФСК Картел за реализиране на целенасочена и последователна политика за развитие на човешките ресурси, като основен фактор за повишаване на ефективността и конкурентоспособността на компаниите. Управленският състав на кандидата се стреми да изгради екип от компетентни служители и квалифицирани работници, да гарантира тяхната висока удовлетвореност от полагания труд и да ги направи съпричастни към развитието на фирмите в които работят в дългосрочен аспект.
Дейности: Дейност 1. Администриране и управление на екипа. Подбор на членовете на екипа за организация и управление на проекта – управленски и експертен персонал; Сключване на договори с членовете на екипа; Провеждане на съвещание на проектния екип и разпределение на задълженията. Провеждане на регулярни работни срещи. Водене на документацията и организирането й в съответсвие с изискванията на ОП РЧР.
Дейност 2. Разработване на план-графици и подробни програми за провеждане на обученията. Изготвяне на подробни програми за провеждане на обученията за повишаване на професионалната квалификация, и съгласуване на тези програми с партньорите и обучаваните лица; Изготвяне на групови и на индивидуални план-графици на лекторите и на участниците в обученията, разпределяне на отговорности.
Дейност 3. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка на материали и консумативи, необходими за провеждане на обучението по 55 ПМС. Изборът на доставчик ще бъде извършен съгласно ПМС № 55/12.03.2007 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз. – процедура – 3 оферти
Дейност 4. Провеждане на обучение по професия „Оперативен счетоводител”. Програмата на обучението ще включва лекции и практични занимания, съгласно модулите в Утвърдената учебна програма от НАПОО по професия «Оперативен счетоводител» Те съответстват на установените нужди на работодателите и ще бъдат насочени към упражняваната сфера на дейност и професия на служителите; След завършване на обучението, на участниците ще бъдат издадени Свидетелства, обр.3-34 на МОНТ След завършване на обучението, ще бъде проведена анкета сред участниците за качеството на обучението; Резултатите от анкетата ще бъдат обобщени в референция за преподавателите и материала.
Дейност 5. Дейности за информиране и публичност. изработката на 150 /сто и петдесет/ информационни дипляни; 2 /две/ информационни табели, съдържащи логата на ЕС, ЕСФ и АЗ, информация за източниците на финансиране, номер на бюджетната линия, цели на програмата, наименование на проекта, цел на проекта, срок за изпълнение;  5 /пет/ информационни плаката за проекта, които ще бъдат разлепени в офисите на Кандидата и партньорите;  изготвянето на учебни материали /тестове/, които да съдържат логата на ЕС, ЕСФ, АЗ, Кандидата, както и информация за източниците на финансиране, номер на процедурата и договора за финансиране, наименование на програмата и проекта;  публикуване на периодични информационни съобщения за напредъка по проекта на електронната страница на Кандидата с цел осигуряване на широка публичност на проекта и включените в него дейности, както и периодично обновяване на тази информация;  2 /две/ публикации в началото и в края на проекта в печатни издания с цел постигане на информираност относно заложените и постигнати резултати и ползи.  провеждане на 2 бр. Мероприятие „Кръгла маса” с представители на Кандидата и партньорите, както и всички заинтересовани страни за информираност и дискусия по проекта, заложените цели и постигнатите резултати от неговата реализация
Партньори
Партньори:
"Йелоу 333" АД
АБК НЕТ ЕООД
ИВ 2007 ЕООД
С.М.А.М. ЕООД
Изпълнители:
Видов
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 221 080 BGN
Общ бюджет: 195 401 BGN
БФП: 195 401 BGN
Общо изплатени средства: 195 385 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 195 401 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 44 215 BGN
2013 0 BGN
2014 151 170 BGN
2015 0 BGN
195 385 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 166 091 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 37 583 BGN
2013 0 BGN
2014 128 495 BGN
2015 0 BGN
166 077 BGN
В т.ч. Национално финансиране 29 310 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 6 632 BGN
2013 0 BGN
2014 22 676 BGN
2015 0 BGN
29 308 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз