Дейности:
|
1.Сформиране на екип за управление, мониторинг на проекта Разработване и внедряване на система за управление на проекта. Детайлизиране на плана за действие и бюджета на проекта. За успешното управление на проекта ще бъде сформиран следния управленски екип: ръководител на проекта, счетоводител и координатор по проекта. Екипът ще бъде назначен за период от 12 месеца – времето необходимо за изпълнение на проекта, които имат ясно дефинирани задачи и функции в рамките на проекта, носят отговорност за извършването на определен тип дейност и за проследяване на изпълнението му, както и за осигуряване качеството и ефективността на обученията. Подготовка на междинни и окончателни технически доклади и финансови отчети. 2.Провеждане на тръжни процедури за избор на подизпълнители Подготовка и провеждане на тръжна процедура по условията на Постановление 55/12.03.2007 г. на Министерски съвет за избор на обучаваща организация за провеждане на обученията по ключови компетенции и професионално обучение.
Изборът ще се извърши посредством процедурите за определяне на изпълнител съгласно Постановление № 55/ 12.03.2007 г.
на Министерския съвет за:
• Избор на Обучителна организация;
• Осигуряване на Изработка на печатни материали;
• Избор на изпълнител за осигуряване на платформа за дистанционно обучение;
• Избор на изпълнител за осигуряване на учебни материали за провеждане на дистанционно обучение;
Утвърждаване на съвременна методика за обучение, съобразена със задължителните нормативни изисквания и конкретните особености на бенефициентите и предназначението на курса.
Основните задачи в изпълнение на дейността са свързани с:
Изготвяне на график за провеждане на тръжни процедури и пердоставяне за съгласуване от договарящия орган
Преглед на предлаганите услуги по обучения, изготвяне на документация за провеждане на избор за изпълнители, сформиране на комисия за оценка на постъпилите оферти, извършване на оценка и класиране, сключване на договор с избраната обучаваща организация
3.Провеждане на информационна кампания Организиране и провеждане на две пресконференции (в началото и края на проекта), за отразяване на основните цели и задачи по проекта, основните срокове по проекта и да представи екипа за управление, както и да отрази финансовия принос на ОПРЧР (ЕСФ). Общият брой участници в пресконференциите е 20 лица. Ще бъдат поканени представители и на заинтересованиет страни и медиите.
За популяризирането на проекта (основни дейности, цели, екип за управление) ще бъдат отпечатани 1060 информационни дипляни, 1200 листовки и 1 табела.
При реализацията на дейността ще се популяризира и получената финансова подкрепа и ще се съблюдават изискванията на Ръководството за визуализация и публичност приложимо за Бенефициенти
В интернет страницата на кандидата ще бъде разработена специална секция посветена проекта – основни цели, дейности, информация за екипа, календар на дейностите, както и галерия със снимки за проведените дейности
4.Дистанционно обучение - информационен ден за запознаване с начина на регистрация и обучение през интернет базирана платформа за обучение Предвид спецификата на работа, офисът на „ТЕТБРЮЛЕ 2” ООД е с непрекъснат режим на работа – 24 часа в денонощието. Охранителните екипи работят на смени с 24 часова почивка. Поради това, дистанционната форма на обучение е най-удачна и няма да затрудни работния процес. На служителите, които не са на смяна е осигурен достъп до компютри с непре-късната връзка с Интернет.
Информационият ден е задължителен за всички, включени в обучението служители. Имат за цел презентиране пред участниците в обучението основните акценти от същността на проекта и работния екип, реализиращ неговите цели, както и запознаване с методологията на работа в системата, регистрация и ефективно участие в обучителния процес. По време на информациония ден ще бъдат раздадени на всеки участник информационни материали и ръководство за провеждане на дистанционно обучение.
По време на информациония ден на всички участници ще бъдат раздадени входящи анкети, които да отчетат нагласите и очакванията от обучението, както и за проверка на тяхното мнение и впечатления от изпълнението на проекта, по този начин те ще дадат своята обобщена оценка, за да се направи реален анализ на резултатите в края на проекта.
5.Провеждане на професионално обучение по част от професия „Охранител” код 861010 специалност “Физическа охрана на обекти” код 8610103 Обучението ще се проведе в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО) по отношение на входящото образователно равнище с цел получаване на свидетелство.
Представителите на целевата група ще преминат професионално обучение по професия „Охранител” код 861010 специалност “Физическа охрана на обекти” код 8610103 за 35 лица.
Обучението, ще бъде проведено по програма, разработена от ЦПО на базата на Държавните образователни изисквания за придобиване професия ”Охранител”, със специалност „Физическа охрана на обекти”.
Обучението ще бъде насочено към теми, които дават необходимите знания за същността и структурата на фирмената сигурност на обектите: основните нормативни документи, регламентиращи дейността, както и за европейските стандарти по фирмена сигурност. Бенефициентите получават знания и умения за организиране и управление на структури по фирмена сигурност, за противодействие на нелоялна конкуренция и за опазване на фирмената тайна.
Обучението по проекта се предвижда да бъде дистанциионно чрез интернет базирана система.
Чрез нея всеки от обучаваните ще може да регистрира свое потребителско име и парола, с които ще може да влиза в системата и да се обучава. Учебния материал ще бъде представен по съвременен интерактивен начин с помощта на програми за презентация. В системата, освен обучителни материали, представителите на целевата група ще могат да ползват и различни рубрики като:
- дискусионен форум, където ще могат да общуват по между си и да дискутират по темите, заложени в програмата;
- Въпроси и отговори - всички участници в обучението ще могат да задават въпроси към консултатните по проекта и да получават професионални отговори на въпросите, възникнали в процеса на обучение.
- рубрика за получаване на обратна информация от обучаваните чрез попълване на анкетна карта или представяне на мнения, предложения и препоръки в свободен текст към екипа и консултантите по проекта
6.Обучение за придобиване на ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност за работа със специфичени софтуерни програми за видеонаблюдение Обучението е част от ключова компетентност „Дигитална компетентност”. Обучението ще се проведе в присъствена форма от избран изпълнител в зала на водещата организация. Курсът е структуриран под формата на набор от модули и е обогатен с множество демонстрации. Участниците ще бъдат разделени 2 групи от по 12 и 1 група от 11 човека. Продължителност на обучението: 45 часа, 8 дни по 6 часа.
Обучението е свързано със специфични софтиерни знания и умения за видеонаблюдение.
3.Провеждане на информационна кампания информационна кампания
|