ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.16-0017-C0001
Номер на проект:
ESF-2116-04-02001
Наименование:
"Придобиване на адекватна на внедряваните нови технологии и процеси, квалификация и компетентност от заетите лица в СТС Принт АД, гр. Габрово"
Бенефициент:
"СТС ПРИНТ" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
22.08.2012
Начална дата:
04.10.2012
Дата на приключване:
01.12.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Габрово                    Габрово
Описание
Описание на проекта:
Да се подобри квалификацията на заетите лица, адаптивността на работната сила към реалните пазарни нужди и процеса на управлението им, с цел да се повиши конкуретноспособността и производителността им, като гаранция за бизнес развитието на техния работодател.
Дейности:
Подготовка и Изпълнение на Дейност 1 - Управление на проекта. Вътрешната оценка за изпълнението на проекта ще се извършва с помоща на различни процедури и инструменти. Например екипа по проекта ще състави детайлен план за вътрешен мониторинг, като част от планирането, организацията, мениджмънта и цялостното изпълнение на проекта, планово и фактически. Използваните инструменти са: Анкети – в началото, в процеса на работа и на краен етап. Ще се попълват Анкети за обратна връзка с обучаемите за качеството на професионалното обучение. Директен контрол върху месечния план – График на дейностите; обучение, мотивация, условия на работа, безопасни условия, плащане на стипендии, провеждане на изпити, закупуване на тренинг материали, финансови дейности, популяризиране и информираност Контрол върху ефективност на разходите – по бюджетни пера - икономичност, относно законосъобразност и целесъобразност. Финансова дисциплина. Анализ на резултатите – междинен и краен отчет - Изготвяне на тримесечни междинни отчети от Ръководителя на проекта. Отчетите представят изпълнените дейности и получените резултати, за конкретния период. - членовете на екипа по проекта ще изготвят индивидуални доклади на база договорените ангажименти по проекта. Заключенията и препоръките ще бъдат дискутирани по време на изготвяне на междинните проекти. За целите на мониторинга, ще се провеждат регулярни срещи на место, за сравнение на планираните в логическата рамка цели и индикатори, нивото на постигането им и рисковете които възникват. Междинния отчет за изпълнение на планираните резултати ще бъде основен източник за отчет, анализ и самооценка.
Подготовка и Изпълнение на Дейност 2– Професионално обучение Провеждане на тръжна процедура по ПМС 55/12.03.2007 за предоставяне на обучителна услуга и избор на Изпълнител-Лицензирана обучителна организация. Провеждане на професионално обучение за 54 лица – Професонална квалификация по: 2130301„Полиграфия” – част от професия 3440301„Оперативно счетоводство” – част от професия 3420201”Маркетингови проучвания” – придобиване на квалиф.степен 2-ра по НАПОО. Провеждане на изпити от оценителна комисия и връчване на удостоверения/свидетелство на успешно преминалите.
Подготовка и Изпълнение на Дейност 3– Обучение по ключови компетенции Обучение по ключови компетенции, Дигитална компетентност - 45ч за група/курс. Ще се проведе от Изпълнител по ПМС 55.
Подготовка и Изпълнение на Дейност 4 – Популяризиране на проекта и помоща. Избор на доставчик за предоставяне на рекламни и информационно/рекламни услуги и договаряне. Популяризиране на проекта и финансовата помощ. –Информационна брошура – 250 бр.А4, Платени публикации в местната преса – 2 бр., Информационна табела пред офиса на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Национален образователен център" ООД
ЕТ "БИЗНЕС КОНСУЛТ - ЙОРДАН ЙОРДАНОВ"
"ХААРП" ООД
АД "ДЗИ-ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ" - АГЕНЦИЯ ЗАПАД
ЕТ "ВОДОЛЕЙ - ТОТКА ЗЛАТЕВА"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
87 451 BGN
Общ бюджет:
107 503 BGN
БФП:
86 003 BGN
Общо изплатени средства:
86 002 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
86 003
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
17 490 BGN
2013
0 BGN
2014
68 512 BGN
2015
0 BGN
86 002 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
73 102
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
14 867 BGN
2013
0 BGN
2014
58 236 BGN
2015
0 BGN
73 102 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 900
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
2 624 BGN
2013
0 BGN
2014
10 277 BGN
2015
0 BGN
12 900 BGN
Финансиране от бенефициента
21 863
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз