Дейности:
|
Дейност 1. Подготовка на тръжна документация за една обществена поръчка по ЗОП и избор на изпълнители по Дейности: 2.3, 4.1, 4.2. и 5 Ще бъде подготвена тръжна документация за обществена поръчка за избор на изпълнители по ЗОП за:
- дейност 2.3 провеждане на методически срещи за анализ на потенциалните въздействия и дейност 4.1 работа в групи
- дейност 4.2. Предпечатна подготовка и отпечатване на 600 комплекта от по 6 свитъка „Методическия Кодекс”;
- дейност 5. – Информация и публичност. Дейност 2. Анализ на състоянието, проучване на добрите практики, анализ на потенциалните въздействия и сравняване на вариантите Поддейности:
2.1. Анализ на състоянието и разработване на план за усъвършенстване на прилагането на държавната политика;
2.2. Проучване на добрите практики във водещите страни (Франция, Холандия);
2.3. Провеждане на 6 еднотипни двудневни работни методически срещи в шестте Регионални дирекции Архиви (РДА), в които ще участват експерти, за да бъде извършен анализ на потенциалното въздействие и сравняване на вариантите.
Дейност 3. Определяне на механизъм за наблюдение и оценка на въздействието, разработване на необходимите документи за усъвършенстване на политиката, включително „Методически кодекс” Поддейности:
3.1. Определяне на механизъм за наблюдение и оценка и задаване на варианти за нов “Методически кодекс”;
3.2. Изработване на план за действие, правила за мониторинг на усъвършенстването на политиката на ДАА, и нов “Методически кодекс”;
3.3. Приемане на правила за мониторинг на усъвършенстване на политиката на ДАА и разработване на нов “Методически кодекс”;
3.4. Разработване на нов “Методически кодекс”.
Дейност 4. Сравняване на вариантите в групи, внедряване на правила за мониторинг на изпълнението на политиката на ДАА и прилагането на новия “Методически кодекс” 4.1. Ще бъдат проведени 6 еднотипни двудневни работни срещи в шестте Регионални дирекции Архиви (РДА), в които ще участват групи - представители на държавната администрация и постоянни фондообразуватели. Ще бъде разработена програма за представянето на новите положения в „Методически кодекс” и ще бъдат разисквани вариантите за приложението им. Програмата ще следва шестте основни раздела на новия „Методически кодекс”.
4.2. След анализ и съобразяване с информацията получена в групите, ще бъде оформен окончателен текст на нов „Методически кодекс”.
4.3. Ще бъде стартирана процедура за приемане и утвърждаване на новия „Методически кодекс”;
4.4. Ще се извърши предпечатна подготовка и ще се отпечата „Методически кодекс”, негов електронен вариант ще бъде качен на страницата на ДАА.
4.5. Ще бъдат огласени правилата за мониторинг и ще стартира изпълнението му.
Дейност 5. Дейности за информация и публичност Като комуникационен канал за разпространение на информация за дейностите и резултатите от проекта ще бъдат използвана интернет страницата на ДАА, на която ще бъдат публикуван банер, отвеждащ към информация за проекта и неговите цели, за получената от ОП „Административен капацитет” подкрепа.
Ще бъдат изработени:
- информационна табела;
- винил постер за зала;
- 500 бр. брандирани флаш-памет (USB);
- 1000 бр. брандирани химикалки;
Ще бъде проведен информационен ден за огласяване на резултатите от проекта;
Дейност 6. Оценка и отчитане В рамките на дейността експерт оценител ще работи съвместно с екипа за управление на проекта и подизпълнителите по проекта и ще изготви два междинни доклада за оценка, а в края на проекта – окончателен доклад за оценка.
Екипът по проекта ще изготвя междинни технически и финансови отчети и финален технически и финансов отчет под наблюдението на експерта оценител.
Дейност 7. Управление на проекта Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта.
Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности.
В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и приемането на ефективна система за комуникация между тях. Координаторът ще осъществява процеса на съгласуване и взаимодействие при изпълнение на планираните дейности между всички ангажирани с проектната реализация страни. Счетоводителят на проекта ще изпълнява финансов контрол; ще организира и изпълнява цялостната финансова отчетност на дейностите. Техническият сътрудник ще отговаря за събирането, обработването и съхраняването на проектната документация.
Екипът ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение.
За целите на изпълнението на проекта, в частност провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани офиси в сградата на ДАА, София.
|